بازی بداهه ساینا شیخی با ژاله صامتی در عصر جدید ؛ استعداد جدید فینالیست عصر جدید کشف شد!

احسان علیخانی از ساینا شیخی خواست با ژاله صامتی تست بازیگری بدهد. بازی در لحظه ساینا شیخی و ژاله صامتی در عصر جدید را ببینید.

ژاله صامتی نقش مادر عصبانی را اجرا می کند و ساینا شیخی جواب می دهد. ساینا شیخی می تواند بازیگر هم باشد. در ادامه با خبر ساینا شیخی و ژاله صامتی در عصر جدید همراه فیگار بمانید.

ساینا شیخی و ژاله صامتی

بازیگری ساینا شیخی با ژاله صامتی

ساینا شیخی و ژاله صامتی
ساینا شیخی در فینال عصر جدید, بازیگری ساینا شیخی با ژاله صامتی

ساینا شیخی در فینال عصر جدید

فینال هیجان انگیز عصر جدید برگزار شد. در فینال عصر جدید اتفاقات بی نظیری رخ داد. استعداد بازیگری ساینا شیخی فینالیست عصر جدید نیز کشف شد.عصر جدید در فینال پر از اتفاقات جالب بود. فینال عصر جدید برگزار شد و حالا باید منتشر اعلام نتایج باشیم.

ساینا شیخی متولد ۱۳۹۲ در شهرستان اندیمشک بوده که یکی از دختران خردسال با استعداد است که در زمینه صداپیشگی بسیار فعال و حرفه‌ای کار می‌کند

او در فصل سوم عصر جدید با حضور پیدا کرد و توانست انیمیشنی که از قبل تهیه کرده بود را کاراکترهای آن را صدا گذاری کند که صداهای مختلف او کاملاً با یکدیگر متفاوت بودند مورد توجه داوران قرار گرفت.

فیلم بازیگری ساینا شیخی با ژاله صامتی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساینا شیخی و ژاله صامتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *