وحید شمسایی حسن عباسی ؛ واکنش وحید شمسایی به اظهارات عباسی + [فیلم]

وحید شمسایی حسن عباسی. واکنش جالب وحید شمسایی به اظهارات حسن عباسی. در ادامه مطلب حسن عباسی وحید شمسایی همراه فیگار باشید.

می‌توان بدون دغدغه در خصوص همه چیز حرف زد با ربط و بی‌ربط، با کینه‌توزی فراوان و با نهایت خشم غیرقابل کنترل همه را متهم کرد، درست مانند کاری که حسن عباسی انجام داد.

وحید شمسایی حسن عباسی

واکنش وحید شمسایی به اظهارات عباسی + [فیلم]

حسن عباسی وحید شمسایی, واکنش شمسایی به عباسی
حسن عباسی وحید شمسایی, واکنش شمسایی به عباسی

ست شهید نمی‌شود. همه را شنیدیم، آن هم از زبان کسی که مدعی است همه چیز می‌داند. حرف زدن راحت است، می‌توان خیلی راحت دهان باز کرد و بدون هیچ خرجی به همه توهین کرد و همه را زیر سؤال برد. این راحت‌ترین کاری است که این روزها می‌توان انجام داد و بعد هم ژست روشنفکری به خود گرفت.‌

می‌توان بدون دغدغه در خصوص همه چیز حرف زد با ربط و بی‌ربط، با کینه‌توزی فراوان و با نهایت خشم غیرقابل کنترل همه را متهم کرد، درست مانند کاری که حسن عباسی انجام داد. لازم نیست که پاسخ جایی را هم بدهد. بدون دانش و بدون اطلاع لازم به همه چیز تاختن، هنر نیست. می‌گوید فوتبالیست شهید نمی‌شود، چون مفت‌خور است. خب؛ شهید رضایی‌مجد در اوج فوتبال و در روزهایی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان را به بازو می‌بست و گزینه حضور در تیم ملی بود، رفت و شهید شد.

بیشتر بخوانید:

وحید شمسایی حسن عباسی

شهید پورغاز همین‌طور بود. از شهید تهرانی‌مقدم و شهید همدانی فوتبالیست‌تر می‌خواهید؟ آیا به‌زعم شما، چون فوتبالیست بوده‌اند نباید شهید می‌شدند؟ فوتبال و فوتبالیست‌ها برای ایران کم زحمت نکشیده‌اند. بله حاشیه زیاد دارند، فساد مالی هم دارند، اما مگر در جاهای دیگر نیست.

فوتبال باعث شادی دل مردم شده و همین یک کار برای مردم عزیز ایران کافیست. مردم ورزش قهرمانی را دوست دارند و برای قهرمانان‌شان سرودست می‌شکنند. همین قهرمانانی که به وقتش هم دلسوز مردم هستند و هم پای آرمان‌های انقلاب و کشور ایستاده و می‌ایستند. همان آرمان‌هایی که شما فقط ادعایش را دارید، ولی وقتی دهان باز می‌کنید همه را به باد می‌دهید.

وحید شمسایی حسن عباسی

حسن عباسی وحید شمسایی, واکنش شمسایی به عباسی
حسن عباسی وحید شمسایی, واکنش شمسایی به عباسی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وحید شمسایی حسن عباسی  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *