تنیس ویمبلدون جوکوویچ ؛ جوکوویچ فاتح شایسته ویمبلدون 2022

تنیس ویمبلدون جوکوویچ فاتح مسابقات شد. نواک جوکوویچ فاتح ویمبلدون ۲۰۲۲ شد. در ادامه مطلب جوکوویچ تنیس ویمبلدون همراه فیگار باشید.

نواک جوکوویچ با برتری برابر نیک کیریوس از استرالیا قهرمان تنیس ویمبلدون ۲۰۲۲ شد.

تنیس ویمبلدون جوکوویچ

جوکوویچ فاتح شایسته ویمبلدون 2022

نواک جوکوویچ فاتح ویمبلدون, جوکوویچ تنیس ویمبلدون
نواک جوکوویچ فاتح ویمبلدون, جوکوویچ تنیس ویمبلدون

در دیدار نهایی تنیس ویمبلدون ۲۰۲۲ نواک جوکوویچ تنیسور صرب به مصاف نیک کیریوس از استرالیا رفت و توانست با برتری برابر او عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاورد. در ست اول این دیدار نیک کیریوس با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید، اما در ادامه نواک جوکوویچ توانست بر بازی مسلط شود و دو ست بعدی را با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ پیروز شد.

تنیسور استرالیایی که برای اولین بار در طول دوران ورزشی خودش به فینال یک گرنداسلم رسیده بود، به مصاف جوکوویچی می‌رفت که پیش از این در دو دیدار روبه‌رو، او را شکست داده بود. قابل پیش‌بینی بود که این تنیسور در ست اول با توپ پُرتری به زمین بیاید و همین اتفاق هم رخ داد. کیریوس با تکیه بر سرویس‌های سهمگین خودش از تنها غفلت جوکوویچ استفاده کرد و توانست با بریک کردن زودهنگام نوله، از حریف قدرتمند خودش پیش بیفتد و در ادامه با گرفتن گیم‌های سرویس خودش توانست ست اول را با نتیجه 4-6 از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

تنیس ویمبلدون جوکوویچ

نواک جوکوویچ فاتح ویمبلدون, جوکوویچ تنیس ویمبلدون
نواک جوکوویچ فاتح ویمبلدون, جوکوویچ تنیس ویمبلدون

نواک که سرمست از پایان دو هفته‌ی نفس‌گیر با قهرمانی، خوشحال به نظر می‌رسید، در خصوص جو ورزشگاه گفت:« فعلا از خوشحالی روی ابرها هستم. امروز فریادهای “نوله، نوله” را از سمت تماشاگران حاضر در ورزشگاه می‌شنیدم و سپاسگزار آنها هستم.» صربیناتور در مورد کیریوس، حریف استرالیایی خودش هم صحبت کرد:« پیش‌بینی سمت سرویس‌های نیک خیلی سخت است، چه سرویس اول و چه دوم.

در مقاطعی از بازی دیدنِ رد شدن سریع توپ از مقابلم حسابی سردرگمم کرده بود. با این حال در رالی‌ها توالی خوبی داشتم و در لحظاتی از بازی نیز سرویس‌های خوبی زدم. البته سرویس دومم باید بهتر باشد.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تنیس ویمبلدون جوکوویچ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *