ابتلای برد پیت به یک بیماری نادر ؛ بیماری عجیب برد پیت را هیچ‌کس باور نمی‌کند!

بیماری برد پیت ، او نگران است که ناتوانی او در تشخیص چهره‌ها باعث شود دیگران او را فردی کناره‌گیر و خودبین بدانند. او میگوید هیچ‌کس حرف من را باور نمی‌کند.

برد پیت فاش می‌کند که از بیماری پروزوپاگنوزیا رنج می‌برد. او می‌گوید: «هیچ‌کس مرا باور نمی‌کند». در ادامه با خبر بیماری چهره کوری برد پیت همراه فیگار بمانید.

بیماری برد پیت

برد پیت بیماری

بیماری برد پیت
بیماری چهره کوری برد پیت, بیماری عجیب برد پیت

بیماری عجیب برد پیت

برد پیت ظاهراً فکر می‌کند که به بیماری کوری چهره مبتلا شده است. او توضیح می‌دهد به همین دلیل است که برای به خاطر سپردن افراد تلاش زیادی می‌کند و شاید از او به عنوان فردی منزوی و گوشه‌گیر یاد شود.

بیماری برد پیت
بیماری عجیب برد پیت, برد پیت بیماری, چهره‌کوری

این بیماری، « چهره‌کوری » نام دارد که باعث می‌شد برد پیت نتواند چهره افراد حتی افراد خانواده و دوستانش را تشخیص دهد و به یاد بیاورد. خودش دراین‌باره گفته: «آن‌ها فکر‌ می‌کنند من خودم‌ را می‌گیرم، یا این‌که گوشه‌گیر شده‌ام! هیچکس حرف من را باور نمی‌کند.»

به گفته پیت، سرویس سلامت ملی بریتانیا (NHS) روسوپاگنوزیا را – که هرگز به طور رسمی مبتلا به آن تشخیص داده نشده است – به عنوان وضعیتی توصیف می‌کند که در آن شما نمی‌توانید چهره افراد را تشخیص دهید و او هم در به خاطر سپردن افراد جدید و تشخیص چهره آنها، به‌ویژه در محیط‌های اجتماعی مانند مهمانی‌ها، مشکل دارد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیماری برد پیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *