خیرالله طهماسبی دهنشانی ؛ از گروگان گیری تا کشته شدن در فارسان

خیرالله طهماسبی دهنشانی کیست؟ مرگ در گروگانگیری باباحیدر فارسان. در ادامه مطلب دهنشانی خیرالله طهماسبی همراه فیگار باشید.

فیلم منتشر شده از خیرالله طهماسبی دهناشی یکی از اشرار منطقه باباحیدر شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و با واکنش های منفی کاربران مواجه شده است.

خیرالله طهماسبی دهنشانی

از گروگان گیری تا کشته شدن در فارسان

گروگانگیری باباحیدر فارسان, دهنشانی خیرالله طهماسبی
گروگانگیری باباحیدر فارسان, دهنشانی خیرالله طهماسبی

خیرالله طهماسبی دهناشی شرور سابقه دار منطقه باباحیدر فارسان چهره جدیدی است که رسانه های معاند سعی در قهرمان سازی از او دارند؛ فردی که علاوه بر گروگان گیری، عامل شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی شد. منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری: با وقوع یک مورد آدم ربایی در یکی از استان های همجوار فرد گروگان گیر به صورت مسلحانه با یک خودرو به سمت ماموران تیراندازی کرد و موجب شهادت گروهبان یکم «مرتضی کریم زاده» و سرباز وظیفه «ابوالفضل هیبتی» شد.

بیشتر بخوانید:

 از گروگان گیری تا کشته شدن در فارسان

گروگانگیری باباحیدر فارسان, دهنشانی خیرالله طهماسبی
گروگانگیری باباحیدر فارسان, دهنشانی خیرالله طهماسبی

وی اظهار داشت: در ادامه با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و طی تعقیب و گریز، گروگان گیر مسلح (خیرالله طهماسبی) به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خیرالله طهماسبی دهنشانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “خیرالله طهماسبی دهنشانی ؛ از گروگان گیری تا کشته شدن در فارسان

  1. سلام
    خیرالله دهناشی اهل شهرستان شوشتر منطقه عقیلی در استان خوزستان است
    و در درگیری در شهر باباحیدر و شهادت دو مامور نیروی انتظامی وارد شهر فارسان شد در فارسان هم پس از درگیری با یگان نیروی انتظامی و زخمی کردن یک یا دو نفر کشته شد
    لطفاً اصلاح کنید ایشان اصلا اهل باباحیدر نبود بلکه درگیری در باباحیدر بود او اهل عقیلی شوشتر است

  2. درود خیرالله بچه شوشتر در یک درگیری طایفه ایی شرکت کرده و چون شاکی داشته فراری بوده. و روز واقعه یک گوسفند قربانی و مقدادی مواد غذایی برای خانوادش خریداری کرده به سمت بابا حیدر در حرکت بوده که متاسفانه مامورین ناوارد با برنامه ریزی ضعیف و مبتدی باعث کشته شدن این بنده خدا و مامورین انتطامی شدن

    چرا در این عملیات به قول ایناها گروگانگیری در بازرسی از راه بند میخ استفاده نشده چرا مامورین بدون جلیقه ضد گلوله اقدام به عملیات کرده اند .این ضعیف نیروی انتطامی ماست چرا حتما باید شخص فراری حتما کشته شود چون پلیس ما ناوارد و جاهل هستن .متاسفم برای چنین به به و چهچه هایی .

  3. نیروی انتظامی می توانست با برنامه ریزی درست و مطمعن و راه بند مطمعن از کشته شدن دومامور و آخیر الله دهناشی که واقعا از جوانان برومند و زحمت کش این اب و خاک بود جلوگیری کند چرا باید حتما در این موارد افرادی از روی نا اگاهی کشته شوند.مطمعنا اقای دهناشی قلبا به این عمر راضی نبودند شاید ترس و برخوردهای ناصحیح پلیس دست به چنین کاری زده .واقعا بنده به شخصه دیدم که برادران نظامی گاهن برخوردهای زننده ایی با متهمین حتی افرادی که هنوز جرمی به انها ثابت نشده انجام میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *