رضا رویگری و همسرش ؛ پاسخ رضا رویگری به حرف و حدیث‌ها درباره همسرش

حاشیه های رضا رویگری و همسرش . پاسخ رضا رویگری به حرف و حدیث‌ها درباره همسرش. در ادامه مطلب همسر رضا رویگری همراه فیگار باشید.

رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به مراحل درمانی آب‌درمانی‌اش گفت: به دوستانم قول دادم که تا یک ماه دیگر بتوانم بدوم. امیدوارم حالم خوب بشود و جلوی دوربین سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی آقای میرباقری بروم.

رضا رویگری و همسرش

پاسخ رضا رویگری به حرف و حدیث‌ها درباره همسرش

همسر رضا رویگری, حرف های رضا رویگری درمورد همسرش, همسر جوان رضا رویگری
همسر رضا رویگری, حرف های رضا رویگری درمورد همسرش, همسر جوان رضا رویگری

بازیگر سریال‌های مختارنامه، سال‌های مشروطه، مدینه و دارا و ندار هم اکنون در خانه‌ای در محله جنت‌آباد تهران زندگی می‌کند. این خانه را گروهی نیکوکار برای او مهیا کرده‌اند که رویگری در این مصاحبه تحت عنوان حاج خانم و آقای اصغری از آنها یاد می‌کند. بازیگر فیلم‌های مسافر ری، بوتیک، اجاره‌نشین‌ها چندی پیش با انتشار ویدئویی مبنی بر اقامتش در آسایشگاه کهریزک خبرساز شد.

پس از آن خیلی‌ها پیش قدم شدند تا او را از آن وضعیت نجات دهند. رویگری در آستانه ۷۶ سالگی در این خانه مشغول استراحت است و گهگاه جلوی دوربین فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها هم می‌رود. وضعیت جسمانی‌اش اجازه نمی‌دهد که همچون گذشته پرکار باشد. در حاشیه عیادتی که از رضا رویگری در منزل جدیدش داشتیم با او درباره وضعیت روحی و جسمی‌فعلی‌اش و گذشته و آینده هم گپ زدیم. رویگری امیدوار است که حالش بهبود یابد و دوباره در عرصه بازیگری بدرخشد.

بیشتر بخوانید:

رضا رویگری و همسرش

همسر رضا رویگری, حرف های رضا رویگری درمورد همسرش, همسر جوان رضا رویگری
همسر رضا رویگری, حرف های رضا رویگری درمورد همسرش, همسر جوان رضا رویگری

رضا رویگری و همسرش بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی به حرف و حدیث‌های فضای مجازی پاسخ داد. بخشی از این گفت و گو از این قرار است: ما دنبال نکنیم، فضای مجازی ما را دنبال می‌کند. من هیچ‌چیزی را در فضای مجازی بلد نیستم. اصلا نمی‌دانم چطور در اینستاگرام پست می‌گذارند. ولی دوستان نظرات را برایمان می‌خوانند.

یکی از دوستان کامنت‌های بد را می‌خواند و دیگری کامنت‌های خوب را می‌خواند. سانسور هم نمی‌کنند. نظرات مختلفی وجود دارد. بعضی نظرات خوب نسبت به من دارند و حرف‌های بعضی‌ها غیرمنصفانه است. بعضی‌ها وارد فضای خانواده من می‌شوند که این خیلی من را اذیت می‌کند. این دوستانی که به من کمک کرده‌اند هم جزو خانواده‌ من هستند. همسر من هم خیلی اذیت شد. بعضی‌ها درباره او کامنت‌های غیرمنصفانه گذاشتند. امیدوارم که خدا این افراد را ببخشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رضا رویگری و همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *