اتفاقی عجیب در برنامه خندوانه ؛ نام وریا غفوری سانسور شد! + فیلم

ظاهرا یک اتفاق جنجالی در برنامه تلویزیونی با اعتراض شدید هواداران استقلال روبه‌رو شده است. سانسور شدن نام وریا غفوری در برنامه خندوانه !

هواداران استقلال به شدت نسبت به عوامل برنامه خندوانه معترض هستند. در ادامه با خبر سانسور وریا خندوانه همراه فیگار بمانید.

وریا غفوری در برنامه خندوانه

وریا غفوری خندوانه

وریا غفوری در برنامه خندوانه
سانسور وریا خندوانه, سانسور اسم وریا در خندوانه

سانسور شدن وریا غفوری در خندوانه

 سانسور اسم وریا در خندوانه اتفاق عجیبی بود که در مسابقه‌ی فینال «قاتی بازی» این برنامه رخ داد. به نظر می‌رسد این سانسور به خاطر «وریا غفوری» کاپیتان سابق باشگاه استقلال رخ داده است. بازیکنی که این روزها مورد عناد صداوسیما و برخی رسانه‌های رسمی است.

وریا غفوری در برنامه خندوانه
سانسور شدن وریا غفوری در خندوانه, وریا غفوری خندوانه

از شب گذشته هواداران استقلال با دست به دست کردن یک ویدیو و چند عکس، به شدت نسبت به سانسور نام وریا در برنامه خندوانه معترض هستند و در فضای مجازی این موضوع را بارها و بارها پخش کرده اند. گویا در بازی اسم و فامیل، کامران تفتی اسم پسر با (و) را وریا می نویسد. باید منتظر توضیح رامبد جوان تهیه کننده و مجری خندوانه درباره این اتفاق شگفت انگیز و توهین آمیز بود!

فیلم سانسور شدن نام وریا غفوری در برنامه حندوانه

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وریا غفوری در برنامه خندوانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *