درگیری ووشو خواهران منصوریان ؛ درگیری باورنکردنی خواهران منصوریان

درگیری ووشو خواهران منصوریان . صحنه‌های زشت و باورنکردنی خواهران منصوریان با پدر یک ورزشکار. در ادامه مطلب خواهران منصوریان درگیری ووشو همراه فیگار باشید.

جمعه شب ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخید که در آن یک مرد در مسابقات قهرمانی جوانان ایران وارد محل گرم کردن دختران شده بود و در حال درگیری با چند نفر از دختران ووشوکار بود.

درگیری ووشو خواهران منصوریان

درگیری باورنکردنی خواهران منصوریان

خواهران منصوریان, خواهران منصوریان درگیری ووشو
خواهران منصوریان, خواهران منصوریان درگیری ووشو

رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران کشور (انتخابی تیم‌های رده‌های‌ سنی) به میزبانی آکادمی ووشو در حال پیگیری است. عصر امروز جمعه در حاشیه این مسابقات و در چادری که برای گرم کردن ووشوکاران درنظر گرفته شده، پدر یکی از ووشوکاران در اعتراض به نتیحه‌ رقابت دخترش با خواهران منصوریان (سهیلا و شهربانو) به شدت درگیر می‌شود. این درگیری صحنه‌هایی زشت و باور نکردنی را رقم می‌زند که جای تاسف دارد.

بیشتر بخوانید:

درگیری ووشو خواهران منصوریان

برگزاری مسابقات کشوری با تعداد شرکت‌کنندگان‌ زیاد در آکادمی ووشو که ظرفیت این تعداد را ندارد در کنار حضور آقایان در مسابقات دختران مساله‌ای است که جای تامل دارد. “مهدی خانی” رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در این خصوص گفت: من در سالن مسابقات نبودم و حتما این مساله را از طریق بانوانی که مسئولیت برگزاری را برعهده داشتند پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری ووشو خواهران منصوریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *