فینال والیبال امریکا فرانسه ؛ بی‌‌رقیب‌ترین تیم دنیا قهرمان VNL 2022 شد

فینال والیبال امریکا فرانسه . در لیگ ملت‌های والیبال فرانسه قهرمان شد. در ادامه مطلب آمریکا فرانسه فینال والیبال همراه فیگار باشید. دیدار نهایی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2022 از ساعت 23 و 30 دقیقه یکشنبه شب دوم مرداد با جدال دو تیم آمریکا و فرانسه در شهر بولونیا آغاز شد.

فینال والیبال امریکا فرانسه

بی‌‌رقیب‌ترین تیم دنیا قهرمان VNL 2022 شد 

آمریکا فرانسه فینال والیبال
آمریکا فرانسه فینال والیبال

دو تیم فرانسه و آمریکا امشب در فینال لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند. جدالی فوق‌العاده جذاب و تماشایی که قطعا والیبال دوستان از تماشای آن لذت بردند و در نهایت با نتیجه 3-2 به سود فرانسه خاتمه یافت. فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست ژاپن شده بود و در نیمه نهایی نیز به سادگی هرچه تمام‌تر موفق شد ایتالیای میزبان را شکست دهد و به فینال برسد.

در سمت مقابل آمریکا در یک چهارم نهایی برزیل قدرتمند را شکست داد و به جمع چهار تیم پایانی رسید. شاگردان جان اسپرا در مسابقه نیمه نهایی بر خلاف انتظار کار ساده‌ای برابر لهستان داشتند و با پیروزی در سه ست پیاپی به فینال رفتند. در طول مسابقه اتفاقات پر فراز و نشیبی رخ داد که در اینجا خلاصه‌ای از آنها را می خوانید.

فینال والیبال امریکا فرانسه

آمریکا فرانسه فینال والیبال
آمریکا فرانسه فینال والیبال

آروین انگاپت از فرانسه با کسب 18 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد و در تیم آمریکا نیز راسل با 17 امتیاز، بهترین بازیکن بود. تیم ملی فرانسه در سال 2018 و در نخستین دوره لیگ ملت‌ها به مقام نایب قهرمانی رسید، در سال 2021 (سومین دوره) به مدال برنز دست یافت و امسال (2022) با کسب مقام قهرمانی، هر سه رنگ مدال لیگ ملت‌ها را در گنجینه افتخارات خود ثبت کرد.

فینال والیبال امریکا فرانسه

آمریکا فرانسه فینال والیبال
آمریکا فرانسه فینال والیبال

تیم ملی والیبال آمریکا نیز که در سال 2018 مقام سومی و در سال 2019 نایب قهرمان لیگ ملت‌ها شده بود، در سال 2022 بار دیگر در رتبه دوم قرار گرفت تا یانکی‌ها در حسرت جام و مدال طلا باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عنوانفینال والیبال امریکا فرانسه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *