تاریخ انتشار فیلم سامری (Samaritan) [ + اولین تریلر Samaritan]

تاریخ انتشار فیلم سامری (Samaritan) مشخص شد. سیلوستر استالونه در نقش یک ابر قهرمان مفقود شده نمایان خواهد شد. در ادامه با تریلر این فیلم همراه ما باشید.

اولین تریلر فیلم سامری (Samaritan) با بازی سیلوستر استالونه منتشر شد. این فیلم به کارگردانی جولیوس آوری  ماه گذشته گزارش شد که آماده انتشار  است. در ادامه همراه با جزئیات اخبار انتشار و تریلر این فیلم همراه ما باشید.

تاریخ انتشار فیلم سامری (Samaritan)

تریلر فیلم Samaritan

تاریخ انتشار فیلم سامری (Samaritan)
تاریخ انتشار فیلم (Samaritan)

داستان سامری در مورد پسری است که از وجود یک ابرقهرمان مفقود که ممکن است هنوز زنده باشد پس از ۲۰ سال آگاه می‌شود.

انتشار فیلم Samaritan

بازیگران فیلم سیلوستر استالونه، پیلو اسبک، داشا پولانکو، و مویسس آریاس خواهند بود. سامری قرار بود پاییز سال ۲۰۲۰ منتشر شود اما ابتدا به دسامبر ۲۰۲۰ موکول شد و سپس پاندمی مانع پیشرفت آن شد.


بیشتر بخوانید:


این فیلم در تاریخ ۲۶ آگست از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

اولین تریلر Samaritan

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فیلم (Samaritan) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *