کسی که می‌گفت من مافیای بهشت زهرا هستم دستگیر شد + [عکس جنجالی]

کسی که می‌گفت من مافیای بهشت زهرا هستم دستگیر شد. خواننده غیرمجاز بهشت زهرا دستگیر شد. در ادامه مطلب دستگیری مافیای بهشت زهرا همراه فیگار باشید.

مدیر حقوقی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: فردی که به عنوان خواننده، بنای اجرا در قطعات بهشت حضرت زهرا به صورت غیرمجاز و همراه با نی و دف داشت، دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شد. او قبلاً گفته بود؛ من مافیای بهشت زهرا هستم.

من مافیای بهشت زهرا هستم

خواننده غیرمجاز بهشت زهرا دستگیر شد

خواننده غیرمجاز بهشت زهرا, دستگیری مافیای بهشت زهرا
خواننده غیرمجاز بهشت زهرا, دستگیری مافیای بهشت زهرا

خواننده‌ای که در مجالس ختم با ساز به اجرای برنامه می‌پرداخت و چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس خود را به عنوان «مافیای بهشت زهرا» که توان انجام هر کاری را در این مجموعه دارد، معرفی کرده بود، با اقدام فوری و هوشمندانه نیروهای این سازمان روز گذشته پنجشنبه ۶ مردادماه دستگیر شد.

محمدرضا عربلو، مدیر حقوقی سازمان بهشت حضرت زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: صبح امروز دژبانان ارتش گزارشی دادند مبنی بر اینکه فردی به عنوان خواننده بنای اجرا در قطعات بهشت حضرت زهرا را به صورت غیرمجاز و همراه با نی و دف داشته است که بلافاصله او دستگیر و مانع اقدامات او شدند.

بیشتر بخوانید:

خواننده غیرمجاز بهشت زهرا دستگیر شد

خواننده غیرمجاز بهشت زهرا, دستگیری مافیای بهشت زهرا
خواننده غیرمجاز بهشت زهرا, دستگیری مافیای بهشت زهرا

عربلو تصریح کرد: براساس تصمیم نیروی انتظامی این فرد تعهد کتبی و رسمی داد تا دیگر در بهشت حضرت زهرا حضور پیدا نکند و صرفاً در این مکان با کسب مجوز از مسئولین امکان حضور و اجرا برنامه را داشته باشد و در سازمان برای مراسم غیرمجاز حضور پیدا نکند؛ زیرا مجوزی دریافت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار من مافیای بهشت زهرا هستم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *