درگیری ساکت الهامی حمید مطهری ؛ الهامی حاضر به عذرخواهی از مطهری نشد + [فیلم]

درگیری ساکت الهامی حمید مطهری . درگیری سرمربیان نساجی و هوادار در ترکیه حواشی زیادی را در پی داشت. در ادامه مطلب حمید مطهری ساکت الهامی همراه فیگار باشید.

علی رغم وساطت هایی که بین سرمربیاان تیم هوادار و نساجی انجام شد، سرمربی هوادار حاضر به عذرخواهی از سرمربی و سرپرست نساجی نشد.

درگیری ساکت الهامی حمید مطهری

الهامی حاضر به عذرخواهی از مطهری نشد + [فیلم]

حمید مطهری ساکت الهامی
حمید مطهری ساکت الهامی

اعضای تیم فوتبال نساجی این روزها در اردوی ترکیه به سر می‌برند. آن‌ها در هتلی اسکان دارند که چند تیم دیگر از جمله هوادار، تیم جدید ساکت الهامی، سرمربی پیشین نساجی نیز در آن هتل حضور دارند. روز گذشته اخباری مبنی بر درگیری ساکت الهامی و حمید مطهری سرمربیان دو تیم منتشر شد که اظهارنظرهای مختلفی در این رابطه مطرح شده است.

اما اصل ماجرا به پزشک تیم هوادار که پیش از این با ساکت الهامی در نساجی همکاری می‌کرد، ربط پیدا می‌کند. پزشک پیشین تیم نساجی پس از این‌که با این تیم به توافق مالی نرسید به هوادار رفت. با توجه به این‌که او با هوادار به طور قطعی قرارداد نبسته بود، همچنان بحث بازگشتش به نساجی مطرح بود.

بیشتر بخوانید:

درگیری ساکت الهامی حمید مطهری

حمید مطهری ساکت الهامی
حمید مطهری ساکت الهامی

باتوجه به هتل مشترک دو باشگاه نساجی و هوادار در ترکیه، گفته می‌شود یکی از اعضای تیم نساجی با این پزشک در خصوص بازگشتش به تیم پیشینش مذاکره کرد. پس از اطلاع ساکت الهامی از این ماجرا، سرمربی هوادار با حمید مطهری درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه این درگیری به زد و خورد کشیده شد.

در این خصوص باشگاه هوادار امروز(جمعه) بیانیه‌ای صادر کرد و از سرمربی خود دفاع کرد. باشگاه نساجی نیز در این رابطه درباره ساکت الهامی و حواشی پیرامون این مربی بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد از الهامی و دستیارش عادل باباپور شکایت می‌کند.

درگیری ساکت الهامی حمید مطهری

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری ساکت الهامی حمید مطهری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “درگیری ساکت الهامی حمید مطهری ؛ الهامی حاضر به عذرخواهی از مطهری نشد + [فیلم]

  1. هرگز جای شگفتی نیست،در فوتبالی ک دلال ها سرمربی تیم ملی بزرگسالانش را برمیگزینند دو فردی ک درمربی گری تیم محلات هم نیستند در لیگ حرفه ای اش سرمربی می شوند وقتی شخصی سرپرست یک تیم پرهوادارات میگوید بروید درجام جهانی ب دور بعد ک چه! و ب خاطر منافع باشگاهی منافع ملی راپوچ میخواند وخیلی چیزها میشود ازهمین مصاحبه و افراد ازین قبیل فهمید ببینید حتی رییس فدراسبون مناسب وجود نداردکسانی کاندید شدند ک هنوز پذونده بازدارند ومیلیاردها پول حق الناس را نابود کردند. نمیدانم چرا ب جوان ها فرصت داده نمیشود نمیدانم چرا این پیرها صندلی را رها نمیکنند خدایا می دانم روزی حق جوانان وهمه ستم دیدگاه را خواهی گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *