حذف صدای بچه از تیتراژ مهمونی ؛ صدای بچه از تیتراژ برنامه مهمونی حذف شد

حذف صدای بچه از تیتراژ مهمونی . هنوز مشخص نیست این تغییر همیشگی است یا فقط در همین یک برنامه اتفاق افتاده است. در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.صدای بچه از موسیقی تیتراژ پایانی برنامه «مهمونی» حذف شد و در قسمت بیست‌ویکم این برنامه، تیتراژ قبلی پخش شد.

حذف صدای بچه از تیتراژ مهمونی

صدای بچه از تیتراژ برنامه مهمونی حذف شد

بچه حذف صدا مهمونی, مهمونی بچه حذف صدا
بچه حذف صدا مهمونی, مهمونی بچه حذف صدا

تا پیش از قسمت پانزدهم «مهمونی»، ایرج طهماسب با همراهی مجید توکلی ترانه تیتراژ پایانی را اجرا می‌کرد اما از قسمت پانزدهم به بعد، تیتراژ برنامه با صدای ایرج طهماسب و بچه روی آنتن رفت. در پایان قسمت بیست‌ویکم، بدون دلیل مشخصی تیتراژی که صدای بچه در آن بود حذف شد و همان تیتراژ قبلی روی آنتن رفت. این درحالی است که موسیقی تیتراژی که با صدای طهماسب و بچه منتشر شده بود در این مدت بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفدارهای زیادی پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید

حذف صدای بچه از تیتراژ مهمونی

بچه حذف صدا مهمونی, مهمونی بچه حذف صدا
بچه حذف صدا مهمونی, مهمونی بچه حذف صدا

هنوز مشخص نیست این تغییر همیشگی است یا فقط در همین یک برنامه اتفاق افتاده است اما با توجه به جذابیت صدای بچه، امیدوارم بحث حذف همیشگی درمیان نباشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حذف صدای بچه از تیتراژ مهمونی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *