ویژوال جدید Sword Art Online به مناسبت 10 سالگی این انیمه + [عکس]

در روز جمعه انیمه Sword Art Online ویژوال جدیدی را منتشر کرد. در این نوشتار به جزئیات خبر ویژوال Sword Art Online می‌پردازیم.

حساب رسمی توییتر انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین روز جمعه از تصویری جدید برای دهمین سالگرد آن رونمایی کرد. این ویژوال بیشتر شخصیت‌های این انیمه را نشان می‌دهد.

ویژوال جدید Sword Art Online به مناسبت 10 سالگی این انیمه

ده ساله شدن انیمه محبوب هنر شمشیرزنی آنلاین

ویژوال جدید Sword Art Online به مناسبت 10 سالگی این انیمه
ویژوال جدید Sword Art Online به مناسبت 10 سالگی این انیمه, انیمه Sword Art Online, ویژوال Sword Art Online, انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین

این اکانت همچنین اعلام کرد که لونا هارونا در مراسم دهمین سالگرد این فرنچایز در 6 نوامبر در توکیو حضور خواهد داشت. اجراکنندگان Eir Aoi، ASCA و ReoNa که همگی آهنگ‌های این مجموعه را خوانده‌اند، در این رویداد حضور خواهند داشت. آنها همراه با FictionJunction، آهنگ تم دهمین سالگرد “Sо̄kyū no Fanfare” (هوای آسمان آبی) را اجرا خواهند کرد.

انیمه اصلی Sword Art Online در جولای 2012 به نمایش درآمد و Sword Art Online II در جولای 2014 عرضه شد. Sword Art Online: Alicization در اکتبر 2018 در ژاپن نمایش داده شد و در Crunchyroll، Hulu و Funimation پخش شد. Sword Art Online: Alicization – War of Underworld Part 2، “فصل پایانی” انیمه، در جولای 2020 به نمایش درآمد و در سپتامبر 2020 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ویژوال جدید Sword Art Online به مناسبت 10 سالگی این انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *