سردیس هوشنگ ابتهاج ؛ سردیس سایه اینگونه ساخته شد +[فیلم]

سردیس هوشنگ ابتهاج . سردیس “هوشنگ ابتهاج” در خانه نیما یوشیج رونمایی می‌شود. در ادامه مطلب هوشنگ ابتهاج سردیس همراه فیگار باشید.

مرتضی آرین سازنده سردیس استاد هوشنگ ابتهاج، ویدئویی از مراحل ساخت این سردیس منتشر کرد.

سردیس هوشنگ ابتهاج

سردیس سایه اینگونه ساخته شد +[فیلم]

هوشنگ ابتهاج سردیس
هوشنگ ابتهاج سردیس

پیش از این نیز مجید قادری معاون فرهنگی، هنری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با همشهری آنلاین گفته بود:« یکی از سیاست‌های سازمان زیباسازی شهر تهران، تکریم از مفاخر و اساتید در زمینه‌های مختلف است. به همین منظور حدود دو ماه پیش ساخت سردیس ابتهاج در دستور کار سازمان قرار گرفت و اکنون طرح پیشنهادی این سردیس را استاد مرتضی آرین می‌سازند که تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.»

بیشتر بخوانبد:

سردیس هوشنگ ابتهاج

این اقدام در پی سیاست‌های این سازمان در تکریم از مفاخر و اساتید در زمینه‌های مختلف انجام شده و به زودی ساخت سردیس مرحوم هوشنگ ابتهاج به پایان می رسد. طرح پیشنهادی این سردیس را استاد مرتضی آرین می‌سازد که تا یک ماه دیگر و پس از پایان ساخت در یکی از مکان های پیشنهادی نصب می شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سردیس هوشنگ ابتهاج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *