آخرین فیلم هایائو میازاکی تا زمان اکران محرمانه خواهد ماند [+تاریخ اکران]

به تازگی اخباری مبنی بر محرمانه بودن آخرین فیلم هایائو میازاکی منتشر شده که طی این اخبار این انیمه تا زمان اکران در محرمانه‌ترین حالت خود خواهد ماند.

آخرین انیمه هایائو میازاکی، کارگردان و انیماتور ژاپنی با عنوان انیمه How Do You Live که فیلم پایانی هایائو میازاکی است به زودی اکران خواهد شد و اخیرا در پی اخباری که از مصاحبات جدید منتشر شده است، فیلم جدید استودیو جیبلی تا روز اکران محرمانه باقی خواهد ماند.

محرمانه بودن آخرین فیلم هایائو میازاکی

محرمانه بودن آخرین فیلم هایائو میازاکی
محرمانه بودن آخرین فیلم هایائو میازاکی

استودیو جیبلی، استودیوی نمادین انیمه‌سازی ژاپنی، تا زمانی که ممکن است در مورد آخرین فیلم استاد هایائو میازاکی، «چگونه زندگی می‌کنی» یا How Do You Live، ابری از رازداری را حفظ خواهد کرد.

فیلم جدید قرار است در تاریخ 14 جولای در سینماهای ژاپن به نمایش درآید، اما استودیو جیبلی و شرکای آن تبلیغات و اطلاعات پیشرفته پیش از اکران را کنار خواهند گذاشت. این استودیو تا به امروز تنها یک پوستر معمایی از یک پرنده منتشر کرده است. گرچه از قبل در بیانیه‌ای درباره عدم انتشار تریلر برای انیمه How Do You Live به این موضوعات اشاره کرده‌اند.

سوزوکی توشیو، رئیس و تهیه کننده استودیو جیبلی، در مصاحبه‌ای طولانی با مجله Bungei Shunju که اکنون در یوتیوب در دسترس است، این استراتژی غیرعادی را به عنوان ترفندی برای تحریک اشتهای طرفداران توضیح داد. آن‌ها از زمان انیمه «باد برمی‌خیزد» در سال 2013 از ساخت فیلم جدید میازاکی محروم شده‌ بودند. سوزوکی می‌گوید:

تماشاگران می‌خواهند خودشان ببینند که فیلم درباره چه چیزی است؛ و برای انجام این کار، باید به تئاتر بروند.

آخرین انیمه هایائو میازاکی

محرمانه بودن آخرین فیلم هایائو میازاکی
پوستر منتشر شده از انیمه How Do You Live

وقتی سردبیر مجله اشاره کرد که این فیلم بر اساس «چگونه زندگی می‌کنی»، رمانی از جنزابورو یوشینو در سال 1937 با قهرمان مرد جوانی ساخته شده‌است، سوزوکی گفت که میازاکی فقط از عنوان این رمان استفاده کرده است؛ به این معنی که ممکن است توضیحات موجود در اینترنت بر اساس خلاصه‌های رمان یوشینو نادرست باشد. با این حال، میازاکی قبلا «چگونه زندگی می‌کنی» را یکی از کتاب‌های مورد علاقه‌اش نامیده بود.

سوزوکی اشاره‌ای به این موضوع نکرد اما برای ناظران قدیمی استودیو جیبلی این موضوع آشناست که کمال‌گرایی میازاکی قبلا منجر به تاخیر در تولید شده است.

با این حال، منتشر نکردن آگهی، تریلر یا اطلاعاتی در مورد صداپیشگان، حتی برای استودیو جیبلی یک نقطه عطف فوق العاده محسوب می‌شود. این فیلم در مناطق خارج از کشور پیش فروش شده، اما در حال حاضر تاریخ اکران خارجی در آن مشخص نشده است. Gkids در ایالات متحده توزیع این سینمایی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *