ویدئو: رونمایی از عشق جدید ریحانه پارسا

به تازگی خبری در مورد رونمایی از عشق جدید ریحانه پارسا در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

اخیرا خبری در مورد دوست پسر جدید ریحانه پارسا در رسانه ها پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا فیلم ریحانه پارسا با عشق جدیدش نشان می‌دهد که در کشور ترکیه وارد رابطه عاشقانه شده است. وی حواشی زیادی را با خارج شدنش از کشور ایجاد کرده بود که یکی از این موارد میتوان به کشف حجابش اشاره کرد. در ادامه ویدئوی جنجالی دوست پسر جدید ریحانه پارسا را برای شما قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

تغییر نام و بازیگری ریحانه پارسا در فیلم ترکی آخرین نگاه

 تتوی مرموز ریحانه پارسا

عشق جدید ریحانه پارسا

بنابراین می‌شد فهمید که همه سکانس‌های مربوط به بازی ریحانه پارسا در «گشت۳» حذف نشده است! البته در اقلام تبلیغاتی فیلم از عکس و نام این بازیگر پرحاشیه و هنجارشکن استفاده نشده است که به‌نظر می‌رسد جزء شروط توافقی شورای صدور پروانه نمایش با سعید سهیلی باشد. ولی این حواشی به ضرر فیلم تمام نشد و باعث شده است که فیلم طی یک هفته ۷ میلیارد تومان بفروشد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی جنجالی دوست پسر جدید ریحانه پارسا را ببینید:

دوست پسر جدید ریحانه پارسا

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخیراً در دیدار با اعضای شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما، بدون نام بردن از آخرین ساخته سعید سهیلی گفته بود: «اگر یک تهیه‌کننده و یا کارگردانی ۱۰میلیارد تومان هزینه می‌کند و یک فیلم سینمایی می‌سازد، نباید سرمایه این افراد برای رفتار یک بازیگر به خطر بیفتد.»

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *