عکس: تمرین کردن عمو قناد در باشگاه

به تازگی تمرین کردن عمو قناد در باشگاه در حال بازنشر شدن در فضای مجازی است. در ادامه می‌توانید عکس باشگاه رفتن عمو قناد را ببینید.

عکس تمرین کردن مجید قناد در باشگاه نظرات زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. عمو قناد را می‌‌توان عموی تلویزیونی کودکان دهه 50 و 60 دانست که نوع اجرا و کم و کیف برنامه‌‌اش متناسب با مخاطب و امکانات آن دوره بود. مجید قناد متولد 5 تیر 1333 در خرمشهر، مجری مشهوری در تلویزیون بود.

او فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است، او بیشتر به نام عمو قناد در تلویزیون مشهور شد، حالا در دانشگاه تدریس میکند. عمو قناد برنامه‌‌های بسیاری با تلویزیون جام جم و خانه سینما ساخته است، فعالیتهای سینمائی از جمله شهر در دست بچه‌ ها و همه دختران من به عنوان بازیگر ایفای نقش نموده است.

تمرین کردن عمو قناد در باشگاه

تمرین کردن عمو قناد در باشگاه
مجید قناد در باشگاه بدنسازی

عکسی جالب و دیدنی از مجید قناد مجری معروف برنامه کودک که به عمو قناد ملقب است در باشگاه بدنسازی مورد توجه قرار گرفت. عکس منتشر شده از مجید قناد در باشگاه بدنسازی خاطرات افراد زیادی را زنده کرده است.

مجید قناد درباره شروع فعالیت خود گفت:

علاقه به بازیگری را از همان دوران کودکی در وجود خودم دیدم و همراه با دو دوستم به نام‌‌های امیر جرموز و بهروز خوش‌ فطرت در مدرسه‌ مان یک گروه تئاتر را‌ه‌ اندازی کردیم، بعد به خانه جوانان رفتم و آنجا در کنار مرحوم شکوهی مشغول به فعالیت شدم مدتی را هم عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرمشهر بودم از همان کودکی به بازیگر شدن علاقه داشتم.

عکس تمرین کردن مجید قناد در باشگاه

در ادامه می‌توانید عکس باشگاه رفتن عمو قناد را مشاهده کنید:

تمرین کردن عمو قناد در باشگاه
عمو قناد در باشگاه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *