بازیگران زنی که موهایشان را تراشیدند ؛ عکس معروف‌ترین بازیگران ایرانی

در فیلم‌های ایرانی بازیگران زنی بوده‌اند که نقش‌هایی در قالب مردانه ایفا کرده‌اند. برای دیدن عکس بازیگران زنی که موهایشان را تراشیدند با ما باشید.

یکی از نقش‌های سختی که بازیگران زن در سینما با آن مواجه هستند ایفای نقشی با هیبت مردان است و یکی از اولین فاکتورهای این نقش تراشیدن موهای سر است برای اینکه کمی شبیه به آن‌ها دیده شوند که خب هر کسی حاضر به انجام آن نیست.

در سینمای ما چند بازیگر زن پا را فراتر از حد معمول گذاشته و برای رسیدن به قله موفقیت حاضر به تراشیدن موهای سرشان و ایفای نقشی متفاوت شدند. در ادامه عکس بازیگران زنی که موهایشان را تراشیدند را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران زنی که موهایشان را تراشیدند

عکس معروف‌ترین بازیگران ایرانی

بازیگران زن ایرانی کچل
بازیگران زن ایرانی کچل

فریماه فرجامی در فیلم سرب برای باورپذیرتر کردن داستان اثر، موهای سر خود را تراشید. شخصیت او در این فیلم، تیفوس دارد و برای اینکه مخاطب آن را باور کند، مسعود کیمیایی به همراه جلال‌الدین معیریان به این نتیجه می‌رسند که موی فرجامی را از ته بتراشند.

بازیگر هم موافقت می‌کند و در نهایت هم یک کاراکتر متفاوت در سینمای ایران به نام فرجامی ثبت می‌شود. او برای این نقش از جشنواره هفتم دیپلم افتخار گرفت.

بازیگران زن ایرانی کچل
بازیگران زن ایرانی کچل

رویا نونهالی در اثر زندان زنان از معروف‌ترین کاراکترهای زنی بود که موهای سر خود را تراشید. روند قصه به گونه‌ای پیش می‌رود که رویا نونهالی در نقش میترا مجبور به تراشیدن موی سر می‌شود. او تن به قوانین نمی‌دهد به همین خاطر با کوتاه شدن موی سر و حبس در سلول انفرادی تنبیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران زن ایرانی با موهای تراشیده
بازیگران زن ایرانی با موهای تراشیده

پانته‌آ بهرام در فیلم شنای پروانه با ابهت خاص مردانه ظاهر شده و از نقش‌های کوتاه اما جذاب بازیگر زن با موهای تراشیده می‌باشد. پانته‌آ بهرام جایی را دست‌ و پا کرده و با راه‌اندازی بساط قمار و شرط‌بندی زندگی‌اش را پیش می‌برد.

در نگاه اول مرد به نظر می‌رسد و تازه وقتی صحبت می‌کند پی به زن بودنش خواهید برد. موهایش را از ته زده و در جایی از فیلم می‌گوید این هیبت و شمایل به خاطر در امان بودن از مردهای حاضر در سالن قمار است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران زن ایرانی با موهای تراشیده
بازیگران زن ایرانی با موهای تراشیده

لیلا حاتمی در فیلم قاتل وحشی از متفاوت‌ترین نقش‌های بازیگران زن با موهای از ته تراشیده شده است. فیلم قاتل وحشی که متاسفانه به نمایش درنیامده است ساخته حمید نعمت‌الله می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که لیلا نقش اول زن این فیلم را بازی می‌کند در کل زمان حضورش با این ظاهر حضور پیدا کرده یا نه؟ البته یکی از ایرادهای عجیب اکران نشدن و البته به نوعی توقیف بودن این فیلم که محصول سال 98 است همین مسئله سر تراشیده لیلا حاتمی و مشخص بودن گوش‌هایش است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران زنی که موهایشان را تراشیدند
بازیگران زنی که موهایشان را تراشیدند

فرشته حسینی در اثر دسته دختران از دیگر بازیگران زنی است که موهای کوتاه شده مقابل دوربین‌ها قرار گرفته‌اند. سیمین دختری خرمشهری است که بعد از حمله عراقی‌ها به شهرشان تصمیم می‌گیرد پا به پای دیگر مردان بجنگد.

بیشتر بخوانید:

برادران سیمین در خط مقدم نبرد با بعثی‌ها هستند و سیمین از پدرش برای رفتن به معرکه جنگ، سیلی می‌خورد. او اما با دسته دختران همراه می‌شود و در شبی که تصمیم می‌گیرند به دل دشمن بزنند، در حرکتی اعتراضی موهای سرش را می‌تراشد.

او درباره نقشش بیان کرده است:

سیمین یک دختر معمولی بوده که داشته زندگی‌اش را می‌کرده و بعد جنگ شده، شاید اولش جوگیر می‌شود اما از یک جایی به بعد، قلب و ذهن و روحش درگیر جنگ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *