تصاویری از جشن تولد و شایعه تغییر جنسیت فرزند ایلان ماسک

روز گذشته، تصویری لو رفته از جشن تولد پسر ایلان ماسک در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب‌ها و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

به تازگی، صفحات اینستاگرامی مختلف، تصویر تولد فرزند ایلان ماسک را تحت عنوان خبر عکس جشن تولد فرزند کوچک ایلان ماسک منتشر کردند که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را کسب کرد. تولد کودک ایلان ماسک یکی از اخبار جنجالی او در این هفته بود.

بیشتر بخوانید

حواشی و دردسر های ایلان ماسک در هفته پیش رو

مستند جدیدی از ایلان ماسک ساخته خواهد شد

جشن تولد پسر ایلان ماسک

تصویر تولد فرزند ایلان ماسک
تصویر تولد فرزند ایلان ماسک

چندی پیش، کانال تلگرامی چندثانیه، تصویری پربازدید از تولد ساده فرزند ایلان ماسک را منتشر کرده است که سادگی این جشن تولد را نشان می‌دهد. ایلان ماسک، در سال ۲۰۰۰ با همسر آینده خود به نام جاستین ماسک که نویسنده‌ای با استعداد بو، آشنا شد. نتیجه این ازدواج، ۵ پسر (دوقلو و سه قلو) به نام‌های دامیان (Damian)، گریفین (Griffin)، خاویر (Xavier)، ساکسون (Saxon) و کای (Kai) بود.

ایلان ۶ پسر داشت؛ اما یکی از آن‌ها در دوران کودکی به دلیل بیماری از دنیا رفت. با این وجود رابطه ایلان با جاستین، پس از ۸ سال (سال ۲۰۰۸) به هم خورد و در سال ۲۰۱۰ برای دومین بار و این‌بار با بازیگر بریتانیایی به نام تلولا رایلی ازدواج کرد. اما این‌بار هم پس از ۴ سال زندگی با او، در سال ۲۰۱۴ از همسر خود جدا شد.

ایلان ماسک از تغییرات بزرگ توییتر خبر داد

مصاحبه عجیب پدر ایلان ماسک علیه او ؛ پسرم کند ذهن است!

تولد کودک ایلان ماسک

در ادامه می‌توانید تصویر تولد فرزند ایلان ماسک را ببینید:

تصویری جالب از جشن تولد پسر ایلان ماسک
تصویری جالب از جشن تولد پسر ایلان ماسک

فرزند ایلان ماسک درخواست تغییر نام خود را مطابق با هویت جنسی جدیدش به دادگاه ارائه کرده است. پیشتر فرزند ایلان ماسک با نام «ژاویر الکساندر ماسک» شناخته می‌شد اما او که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داده است، گفت:

نمی‌خواهم به هیچ شکلی با پدر بیولوژیکی خود نسبتی داشته باشم!

بیشتر بخوانید:

حرف عجیب صادقلو در کنسرتش ؛ یکی تو دلمه !! [+ویدیو]
نگرانی‌ها در رابطه با الناز شاکر دوست
تذکر سمانه پاکدل به بازیگر نوجوان [+ویدیو]
جورجینا رودریگز صاحب اولین ماشین ویژه شد [+عکس]
واکنش کنعانی به هک شدن سایت وزارت امور خارجه [+جزئیات]

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *