واکنش آرنولد شوارتزنگر به سخنان کاربر فضای مجازی ؛ عضلاتش را ببینید

واکنش آرنولد شوارتزنگر به سخنان کاربر فضای مجازی که بیان کرده بود چیزی از آن بدن هیکلی و نیرومند آرنولد باقی نمانده است، در قالب عکس، غوغا به پا کرده است.

آرنولد آلویس شوارتزنگر متولد سال 30 ژوئیه 1947 می‌باشد. او در بازیگری مشغول به کار بوده و بدنسازی را به طور حرفه‌ای دنبال کرده و می‌کند.

آرنولد وزنه زدن را از سن 15 آغاز کرد و در 20 سالگی عنوان مستر یونیورس را به دست آورد و پس از آن هفت بار در مسابقه مستر المپیا برنده شد، او چهره‌ای برجسته در بدن‌سازی است و کتاب‌ها و مقالات زیادی در این باره نوشته‌ است.

فستیوال ورزشی آرنولد که دومین رویداد مهم بدن‌سازی پس از مستر المپیا محسوب می‌شود که به نام او نام‌گذاری شده‌ است. حالا اما واکنش آرنولد شوارتزنگر به سخنان کاربر فضای مجازی غوغا به پا کرده است.

بیستر بخوانید:

 آرنولد شوارتزنگر دچار زوال عقل شد

واکنش آرنولد شوارتزنگر به سخنان کاربر فضای مجازی

عضلاتش را ببینید

واکنش آرنولد شوارتزنگر به صحبت‌ های کاربر فضای مجازی
واکنش آرنولد شوارتزنگر به صحبت‌ های کاربر فضای مجازی

به تازگی کاربری در فضای مجازی اعلام کرد که آرنولد با پا به سن گذاشتن‌اش روز به روز از آن بدن آماده‌ای که داشت فاصله گرفته است و دیگر از آن جذابیت خبری نیست برای همین نیز عکس تازه‌ای از خود منتشر نمی‌کند.

آرنولد نیز با انتشار عکس بالا بار دیگر خود را به هوادارنش ثابت کرد. تصویر بالا همان واکنش آرنولد به سخنان کاربر فضای مجازی است که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

شوارتزنگر در دوران بدنسازی خود بلوط اتریشی لقب داشت اما بعدها در دوران بازیگری آرنی یا شوارتزی لقب گرفت. او 7 بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا معتبرترین مسابقات پرورش اندام را دارد و یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان است.

بیشتر بخوانید:

لحظه قهرمانی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل

طبق گفته خود آرنولد او زیاد طعم شکست را در مسابقات نچشیده‌ است و واقعا نیز چنین است زیرا از 25 مسابقه رسمی و بین‌المللی که داشته‌ است فقط 2 مسابقه حرفه‌ای را اول نشده‌ و در آن دو مسابقه به مقام 2 رسیده‌ است.

نام او در کتاب رکوردهای گینس به‌عنوان بهترین و کامل‌ترین بدن انسانی آمده‌ است. در جوانی وی قادر بود تا وزنی معادل 685 پوند معادل 310 کیلوگرم را بلند کند. امروزه بدنسازان سراسر دنیا در جشنواره کلاسیک آرنولد رقابت می‌کنند.

این جشنواره در واقع یک همایش سالانه ورزش‌های چندرشته‌ای است که در شهر کلمبوس ایالت اوهایو آمریکا برگزار می‌شود که بعد از مسابقات مستر المپیا معتبرترین مسابقات پرورش اندام محسوب می‌شود.

از بهترین دوستان او می‌توان به سیلوستر استالونه، فرانکو کولومبو، فرانک زین، چارلز گینز و جورج باتلر اشاره کرد که در دوران ورزشی زندگی او خیلی تاثیرگذار بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *