جزئیات انتقال سردار آزمون به باشگاه رم ؛ از واکنش مورینیو تا استقبال ایرانی‌ها در فرودگاه رم [+فیلم]

انتقال سردار آزمون به باشگاه رم خبرساز شد . در ادامه با واکنش مورینیو تا استقبال ایرانی‌ها در فرودگاه رم با فیگار همراه بمانید.

با توجه به مذاکراتی که بین باشگاه رم ایتالیا و بایرلورکوزن آلمان صورت گرفت، توافقی برای انتقال سردار آزمون به صورت قرضی به باشگاه رم به جریان افتاد. سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه لورکوزن آلمان، پس از این توافق به تیم رم پیوست. ایشان در این تغییر تیم، زیر نظر سرمربی رم، جوزه مورینیو قرار خواهند گرفت. این خبر توسط سردار آزمون در گفت‌وگو با ایسنا تایید شده است.

انتقال سردار آزمون به باشگاه رم

سردار آزمون رم

سردار آزمون به زودی انتقال خود به آاس رم را تکمیل خواهد کرد. اما در آغاز کارش در پایتخت ایتالیا، او باید خود را به هواداران جالوروسی اثبات کند و دل آنها را به دست بیاورد. متأسفانه بیشتر هواداران رم، به خصوص در ایتالیا، از انتقال این بازیکن ایرانی استقبال نکرده‌اند.

انتقال سردار آزمون به باشگاه رم

صحبت های مورینیو درباره سرداز آزمون

سرمربی پرتغالی مورینیو در ابتدا اظهار داشت:

“ما در شرایط سختی قرار داریم که در آن نمی‌توانیم مهاجم مورد علاقه خود را بخریم. تیاگو پینتو، به من پیشنهاد کرد که سردار آزمون را در نظر بگیرم. اگر او آماده باشد، می‌تواند به ما کمک کند. پینتو همچنین به من اطلاع داد که علاوه بر آزمون، ما به یک مهاجم دیگر نیز نیاز داریم و او نیز به تیممان ملحق خواهد شد. این موضوع باعث خوشحالی من می‌شود، به خصوص اگر بازیکن مورد نظر با کیفیت باشد. من آرام هستم و منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی هستم.”

در ادامه مورینیو درباره حضور لوکلکو و سردار آزمون می‌گوید:

باشگاه به من اعلام کرد که بعد از انتقال سردار آزمون، قراردادی با یک مهاجم دیگر نیز خواهیم داشت و این امر باعث خوشحالی من شده است. در حال حاضر، برای من دشوار است نظری درباره آزمون بدهم، زیرا او هنوز قراردادی را امضا نکرده است. فرض کنید در مورد لوکاکو باید چه بگویم.

اولین ویدیو از صحبت‌های ژوزه مورینیو درباره حضور سردار آزمون در باشگاه رم

فیلم صحبت های مورینیو در خصوص حضور سردار آزمون در رم :

نارضایتی اکثر هواداران رم از انتقال سردار آزمون به جالوروسی

از طریق بررسی پیام‌های هواداران خارجی رم در شبکه‌های اجتماعی باشگاه، مشخص می‌شود که بسیاری از هواداران نسبت به انتقال سردار آزمون ناراحت هستند. آنها بیان کرده‌اند که پس از دو ماه انتظار، سردار آزمون مهاجمی نیست که آنها منتظرش بودند. همچنین، آمار نسبتاً ضعیف او در باشگاه لورکوزن یکی از دلایل عدم رضایت هواداران جالوروسی از این انتقال است.

آنها ابراز نگرانی می‌کنند که سردار آزمون ممکن است تجربه ناموفقی مانند الدور شومورودوف در تیم مورینیو داشته باشد. همچنین، مقایسه سبک بازی و ملیت او با این بازیکن ازبک، از دیگر دلایل نگرانی آنها است.

فیلم استقبال ایرانی‌ ها از سرداز آزمون در فرودگاه رم

شب گذشته، سردار آزمون همراه با همسرش وارد فرودگاه رم شدند و با تعدادی از هواداران این باشگاه که خودشان را به فرودگاه همراهی کرده بودند، عکسی یادگاری گرفتند.

یک نکته جالب در این استقبال، حضور تعدادی از هواداران ایرانی این باشگاه در فرودگاه بود که از سردار آزمون خواستند پیامی برای هواداران ایرانی این باشگاه ارسال کند. سردار نیز گفت که “دستشان درد نکند و حمایت کنند”. اطلاعات حاکی از آن است که قرارداد سردار آزمون با رم به صورت قرضی است و در صورت رضایت هر دو طرف، این قرارداد می‌تواند به شکل دائمی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقال سردار آزمون به باشگاه رم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *