نخستین تیزر رسمی از فصل دوم سریال درام The Gilded Age + تاریخ انتشار و داستان

نخستین تیزر رسمی از فصل دوم سریال درام The Gilded Age منتشر شد. با جزئیات داستان و تاریخ انتشار هفتگی این سریال همراه فیگار بمانید.

محصول شبکه HBO و با بازی کری کون و کریستین برنسکی، ساخته جولین فلوز (برنده 2 جایزه امی و خالق سریال Downton Abbey و برنده اسکار برای فیلمنامه فیلم Gosford Park) منتشر شد.

نخستین تیزر رسمی از فصل دوم سریال درام The Gilded Age

اولین تیزر رسمی از فصل دوم سریال درام The Gilded Age

همچنین حائز اهمیت است بدانید سریال The Gilded Age برنده یک جایزه امی برای شاخه طراحی صحنه شده است.

نخستین تیزر رسمی از فصل دوم سریال درام The Gilded Age

داستان سریال The Gilded Age

داستان فصل اول سریال The Gilded Age در نیویورک سال 1882 با داستان زن جوانی به نام ماریان آغاز می‌شود که بعد از مرگ پدرش از پنسیلوانیا به شهر نیویورک نقل‌مکان می‌کند تا با عمه‌هایش زندگی کند. در این زندگی پرماجرا، ماریان با هنرمندان پرشور، مردمان فرصت‌طلب و تقابل ثروتمندان بااصالت با ثروتمندان نوکیسه روبه‌رو می‌شود.

به طور کلی داستان سریال درام The Gilded Age در زمانی که تغییرات اقتصادی عظیمی رخ می‌دهد، دورانی به نام “عصر طلایی”، ثروت‌های عظیمی خلق و از دست می‌روند و رقابت بین دارندگان ثروت‌های قدیمی (املاک داران و صنایع سنتی) و دارندگان ثروت‌های جدید (صنایع نوظهور و تاجران) فراگیر می‌شود. این رقابت به وضوح در خیابان شصت و یکم شرقی، جایی که ماریان بروک و خاله‌های پولدارش، اگنس ون راین و آدا بروک، در مقابل جورج و برتا راسل، دو ثروتمند قدیمی زندگی می‌کنند، قابل مشاهده است.

هر دوی راسل ها به شدت جاه‌طلب هستند، هرچند از نظر مالی و اجتماعی، و مصمم‌اند تا به رده‌های بالاتر نیویورک برسند. در همین حین، در منطقه بروکلین، پگی اسکات، دوست و اعتماد ماریان، به دنبال شکوفایی خود در جامعه سیاه‌پوستان است. آیا در این دنیای پرانرژی و در آستانه عصر مدرن، قوانین ثابت شده جامعه همچنان حاکم خواهند بود یا بازی به طور جدی تغییر خواهد کرد؟ احتمالاً پیش‌بینی این موضوع آنقدر هم سخت نیست…

اولین تیزر رسمی از فصل دوم سریال The Gilded Age

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Gilded Age

 آغاز انتشار هفتگی فصل دوم سریال The Gilded Age در تاریخ ۲۹ اکتبر ( ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ) از شبکه HBO و Max خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تیزر رسمی از فصل دوم سریال درام The Gilded Age چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *