ویدیو : اظهارات پشیمانی بیژن بیرنگ از ساخت خانه سبز !!

به تازگی ویدیویی از اظهارات پشیمانی بیژن بیرنگ از ساخت خانه سبز در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران داشته است.

بیرنگ در ادامه به طور ضمنی ساخت برخی برنامه‌ها در تلویزیون مانند “خانه سبز” را مورد سؤال قرار داد و اظهار کرد: کاش این نوع فعالیت‌ها را نمی‌کردیم، کاش به تمثیل واقعی‌تر عمل می‌کردیم، زیرا با شرایط واقعی روبه‌رو بودیم و به مردم می‌گفتیم که باید مسئولیت‌پذیری مالی و ملی خود را به خاطر داشته باشند.

اظهارات پشیمانی بیژن بیرنگ از ساخت خانه سبز

بیژن بیرنگ، کارگردان و تهیه‌کننده‌ای با تجربه در صنعت سینما، درباره شرایط فعلی تلویزیون اظهار نظر کرده است. او در ادامه گفت:

“در این سال‌ها خطاهای بزرگی انجام داده‌ایم. به نظر او، سعی کرده‌ایم فضای مثبت و امیدبخشی را در تلویزیون ایجاد کنیم و به مردم امید بدهیم. ادعا کرده‌ایم که همه چیز درست می‌شود و جنگ تمام می‌شود. ما تصویری از کشوری یک خانه سبز و زیبا دیدیم و در سریال “دنیای شیرین دریا” دختری را دیدیم که می‌تواند هر چیزی را بسازد. اما بعداً به خاطر همین دنیای شیرین دریا متهم شدیم و همه فریاد زدند: ایران را می‌سازیمت، مگر ایران ساخته نشده است؟”

بیژن بیرنگ از اینکه خانه سبز را ساخته، بسیار ناراحت است و برای همه سریال‌هایش عذرخواهی می‌کند. او اعتراف کرده که به مردم امید واهی داده‌اند که یک خانه می‌تواند سبز باشد و افراد می‌توانند به شعور و فهم برسند. اما وقتی این حرف‌ها را می‌زدند، مطمئن است که برخی از افراد به ما مسخره‌شان می‌کردند و چمدان‌هایشان را پر می‌کردند تا از این کشور بروند.

حرف های بیژن بیرنگ در مورد ساخت خانه سبز

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان بیژن بیرنگ برای پشیمانی از ساخت خانه سبز  را ببینید:

تاسف خوردن بیژن بیرنگ از ساخت خانه سبز

کارگردان سریال “خانه سبز” با انتقاد از رفتار سازمان صدا و سیما در قبال هنرمندان، اظهار کرده است که این سازمان در واقعیت صاحب تلویزیون است و صاحبی که مردم نیستند. او معتقد است که اگر تلویزیون ملی بود، باید عملکردش برای خدمت به مردم و با توجه به نیازهای جامعه بود و البته مخاطبان خود را نیز داشت. او همچنین اظهار داشته است که هنرمندان که تا به حال توانسته‌اند خود را به عنوان صاحب شناخته کنند و درآمد مناسبی نیز داشته باشند، امروزه اگر بخواهند حرفی بزنند، مردم به آن‌ها می‌خندند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص اظهارات پشیمانی بیژن بیرنگ از ساخت خانه سبز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *