پوستر رسمی فیلم Saltburn منتشر شد + تاریخ اکران

به تازگی، پس از انتشار تریلر Saltburn، تصویری جدید از پوستر رسمی فیلم Saltburn به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

پیش از انتشار فیلم Saltburn توسط MGM و آمازون استودیوز در اواخر امسال، شرکت‌های سازنده اولین تریلر فیلم را به همراه پوستر منتشر کردند. پس از اینکه اولین پروژه او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، امرالد فنل با مجموعه داستانی غیرمتعارف دیگری بازگشته است، که هدف آن کشف مفاهیم صمیمی است که معمولاً در صفحه نمایش بزرگ دیده نمی‌شوند.

پوستر رسمی فیلم Saltburn منتشر شد

تاریخ اکران Saltburn

تماشاگران ممکن است برای چیزی که فیلمساز در طول دو سال گذشته روی آن کار کرده است، آماده نباشند. همانطور که در تریلر نمایش داده می‌شود، الیور کوئیک تا زمان اتفاقات فیلم، زندگی نسبتاً معمولی داشت؛ اما همه چیز پس از دعوت از او برای ماندن در سالتبرن تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نخستین تیزر رسمی فیلم جذاب Saltburn 2023 منتشر شد

بهترین فیلم های 2023

با گذشت بیش از دو سال از اکران اولین فیلم، امرالد فنل آماده بازگشت خود به سینما است. پروژه قبلی او، Promising Young Woman، کری مولیگان را مجبور کرد تا یکی از قدرتمندترین اجراهای دوران حرفه‌ای خود را به عنوان Cassie Thomas ارائه دهد.

پوستر فیلم Saltburn

در ادامه می‌توانید نخستین پوستر Saltburn را ببینید:

پوستر رسمی فیلم Saltburn
پوستر فیلم Saltburn

تاریخ اکران Saltburn

فیلم در 24 نوامبر، در سینماهای محدود، کار خود را آغاز می‌کند. Saltburn اولین نمایش جهانی خود را در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در تاریخ 31 اوت 2023 خواهد داشت. این فیلم برای اکران محدود در ایالات متحده در 24 نوامبر 2023 برنامه ریزی شده است.

Saltburn یک فیلم درام هیجان‌انگیز روانشناختی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی امرالد فنل است. داستان در اواسط دهه 2000 اتفاق می‌افتد و داستان یک دانشجوی جوانرا دنبال می‌کند که شیفته همکلاسی اشرافی‌اش و خانواده ثروتمند اما عجیب و غریبش می‌شود. از بازیگران آن می توان به روزاموند پایک، ریچارد ای گرانت، آلیسون الیور، آرچی مادکوه و کری مولیگان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پوستر رسمی فیلم Saltburn چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *