ویدیو : افشاگری پوری بنایی از کنسل شدن ازدواجش با بهروز وثوقی

امروز ویدیویی از افشاگری پوری بنایی از کنسل شدن ازدواجش با بهروز وثوقی در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران داشته است.

در سال ۱۳۵۵، پوری بنایی و بهروز وثوقی رابطهٔ نامزدی کوتاهی داشتند. پس از جدایی، هر دو هرگز ازدواج نکردند و تمام این سال‌ها را بدون داشتن فرزندی و مجرد سپری کردند. بهروز وثوقی و پوری بنایی همکاران و دوستان نزدیکی بودند و این دوستی به تدریج به عشق و در نهایت نامزدی تبدیل شد. این رابطه برای مدتی ادامه یافت، تا زمانی که فائقه آتشین (مشهور به گوگوش) وارد صحنه شد.

بیشتر بخوانید:

دیدار دوباره گوگوش و بهروز وثوقی پس از 47 سال !!

ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354

افشاگری پوری بنایی از کنسل شدن ازدواجش با بهروز وثوقی

در سال ۱۳۵۵، پوری بنایی و بهروز وثوقی رابطهٔ نامزدی کوتاهی داشتند. پس از جدایی، هر دو هرگز ازدواج نکردند و تمام این سال‌ها را بدون داشتن فرزند و مجرد گذراندند. بهروز وثوقی و پوری بنایی دو همکار و دوست صمیمی بودند و این دوستی به تدریج به عشق و در نهایت به نامزدی این دو ختم شد.

گوگوش در دوران نامزدی پوری و بهروز درگیر مشکلات طلاق از همسرش، محمود قربانی بود و حتی از بهروز برای کمک و مشورت بسیاری بهره برد. در نهایت، گوگوش رابطهٔ نزدیکی با پوری و بهروز برقرار کرد و در نهایت بهروز را به خود جلب کرد و بین پوری و بهروز جدایی ایجاد شد. گوگوش و بهروز پس از آن ازدواج کردند، اما این زندگی فقط تا کمتر از یک سال ادامه داشت و با جدایی پایاندر سال ۱۳۵۵، پوری بنایی و بهروز وثوقی رابطهٔ نامزدی کوتاهی داشتند.

حرف های پوری بنایی در مورد کنسل شدن ازدواجش با بهروز وثوقی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اظهارات پوری بنایی از کنسل شدن ازدواجش با بهروز وثوقی را ببینید:

 سخنان پوری بنایی درباره کنسل شدن ازدواجش با بهروز وثوقی

پس از جدایی، هر دو هیچگاه ازدواج نکردند و تمام این سال‌ها را بدون داشتن فرزند و مجرد گذراندند. بهروز وثوقی و پوری بنایی همکاران و دوستان نزدیکی بودند و این دوستی به تدریج به عشق تبدیل شد و در نهایت به نامزدی انجامید. این رابطه برای مدتی ادامه یافت، تا زمانی که فائقه آتشین (مشهور به گوگوش) وارد صحنه شد.

گوگوش در دوران نامزدی پوری و بهروز با مسائل طلاق از همسرش، محمود قربانی، مواجه بود و حتی از بهروز برای کمک و مشورت کمک زیادی دریافت می‌کرد. در نهایت، گوگوش رابطه‌ای نزدیک با پوری و بهروز برقرار کرد و در نهایت بهروز را به سمت خود جذب کرد و بین پوری و بهروز به جدایی منجر شد. گوگوش و بهروز سپس ازدواج کردند، اما این زندگی آنها بسیار کوتاه ماند و در کمتر از یک سال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص افشاگری پوری بنایی از کنسل شدن ازدواجش با بهروز وثوقی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *