جشن دهه فجر در امامزاده با آهنگ تتلو ؛ فیلم همخوانی در یک مدرسه دخترانه !

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده با عنوان جشن دهه فجر در امامزاده با آهنگ تتلو که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. در ادامه با نوشتار آهنگ تتلو در جشن دهه فجر همراه ما بمانید.

بدیهی است که مسئولیت اجرای جشن در مدرسه دخترانه همجوار امامزاده بوده و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان هیچ دخل و تصرفی در محتوای برنامه‌های آن نداشته است و امامزاده نیز فقط میزبان این جشن بوده است.

جشن دهه فجر در امامزاده با آهنگ تتلو

فیلم همخوانی در یک مدرسه دخترانه !

آهنگ تتلو در جشن دهه فجر, جشن دهه فجر در امامزاده با آهنگ تتلو, ویدیو همخوانی آهنگ تتلو در جشن دهه فجر
آهنگ تتلو در جشن دهه فجر, جشن دهه فجر در امامزاده با آهنگ تتلو, ویدیو همخوانی آهنگ تتلو در جشن دهه فجر

اداره کل اوقاف اصفهان در واکنش به ویدیو همخوانی آهنگ تتلو در جشن دهه فجر از سوی گروهی دانش‌آموز دختر در امام‌زاده ابراهیم سودان کهندژ اعلام کرد:

مسئولیت اجرای این جشن به طور کامل با مدرسه دخترانه بوده و با افراد خاطی به «دلیل مراعات نکردن حرمت امامزاده برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نکته مهمی که وجود دارد این است که به هیچ وجه مشخص نیست که این جشن به مناسبت دهه فجر بوده یا خیر و باید بدانید که هیچ مستندی وجود ندارد. اما در تصاویر گویاست که تعدادی از دختران دانش آموز در محیطی شبیه امامزاده نشستند و به صورت گروهی و دسته جمعی یکی از آهنگ های امیر تتلو خواننده جنجالی را می‌خوانند.

فیلم همخوانی آهنگ تتلو در جشن دهه فجر

دانلود فیلم همخوانی آهنگ تتلو در جشن دهه فجر با کیفیت 144p

دانلود ویدیو همخوانی آهنگ تتلو در جشن دهه فجر با کیفیت 240p

بیشتر بخوانید:

با این حال اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با افراد خاطی در این زمینه که با سهل‌انگاری موجبات مراعات نکردن حرمت امامزاده را فراهم کره‌اند برخورد خواهد کرد.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جشن دهه فجر در امامزاده با آهنگ تتلو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *