علی دایی و زن جوان در رستوران لاکچری ؛ علی دایی زن سوم گرفت؟!

رستوران علی دایی این روزها حواشی بسیاری دارد، او اولین مهمان برنامه فوتبال 360 با مجری گری عادل فردوسی پور است و در این برنامه حواشی محتلفی ایجاد کرد.

عکسی خصوصی از علی دایی و همسرش مونا فرخ آذری منتشر شده است. در ادامه با خبر علی دایی رستوران لاکچری همراه فیگار بمانید.

رستوران علی دایی

علی دایی و زن جوان

رستوران علی دایی
علی دایی و زن جوان رستوران لاکچری, علی دایی رستوران لاکچری

علی دایی و زن جوان رستوران لاکچری

جنجال درباره علی دایی بعد از رفتن به به فوتبال 360 با بیان یکبار ازدواج کردنش مطرح شد و بعد از آن دخترش دنیز با انتشار پستی نسبت به صحبت پدرش واکنش نشان داد و از مادرش قدردانی کرد.

بیوگرافی علی دایی

رستوران علی دایی
علی دایی و زن جوان رستوران لاکچری, علی دایی رستوران لاکچری

علی دایی، فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد.او پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران پیوست. دایی پس از آن، چهار سال در تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و از آنجا بود که مورد توجه مربیان وقت تیم‌های فوتبال قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در جام آزادگان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رستوران علی دایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *