دیالوگ های برتر هالک در دنیای سینمایی مارول ؛ انتقام جوی خشمگین

هالک جزو اولین و قوی‌ترین ابرقهرمانان دنیای مارول می‌باشد. همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

هالک (بهترین کمیک های هالک) یکی از پرطرفدارترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول و کمیک است و جزو اولین شخصیت‌هایی می‌باشد که فیلم اختصاصی خود را دریافت کرد. در ابتدا ایفای نقش بروس بنر به عهده ادوارد نورتون بود. اولین ورود هالک به دنیای سینمایی مارول به فیلم هالک شگفت انگیز که در سال 2008 اکران شد، مربوط می‌شود.

حضور بعدی هالک در فیلم انتقام جویان بود، اما بازیگر آن به دلایل نامعلومی تغییر کرد و مارک رافلو ایفای این نقش را به عهده گرفت. شخصیت هالک در همه فیلم‌های انتقام جویان حضور داشت و همچنان در دنیای سینمایی مارول حضور دارد. این شخصیت در دنیای مارول سرنوشت بسیار جالبی داشت و مارول ماجراجویی فوق العاده‌ای را با این ابرقهرمان پرطرفدار رقم زد.

آخرین حضور هالک در دنیای سینمایی مارول (تمام ابرقهرمانان جدید فاز چهارم دنیای سینمایی مارول) به سریال هالک مونث مربوط می‌شود. خون بروس بنر در یک تصادف به دختر عموی خود، جنیفر والترز منتقل شد و او را تبدیل به هالک کرد. با توجه به وقایع سریال هالک مونث همچنان ماجراجویی هالک ادامه دارد و به احتمال زیاد فیلم‌های دیگری بر اساس این شخصیت ساخته خواهد شد. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

دیالوگ های برتر هالک در دنیای سینمایی مارول

  • انتقام جوی خشمگین

می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول

هالک جزو اولین قهرمانان در دنیای سینمایی مارول می‌باشد. بروس بنر سعی داشت تا سرم ابرسرباز کاپیتان آمریکا را بازسازی کند، اما بر اثر برخورد با پرتوهای گاما تبدیل به هالک شد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

نمی‌خوام کنترلش کنم

من نمی‌خوام کنترلش کنم، می‌خوام از شرش خلاص شم.

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ‌های هالک در دنیای سینمایی مارول

همانطور که گفته شد قبل از پیوستن مارک رافلو به دنیای سینمایی مارول (مغرورترین شروران دنیای سینمایی مارول)، ادوارد نورتون اولین نقش بروس بنر را در فیلم انفرادی هالک شگفت انگیز بازی کرد. فیلم به وضوح نشان داد که علی‌رغم قدرت هالک، بنر آن را به عنوان یک نفرین می‌بیند و سعی دارد تا از دست آن خلاص شود.

کنترل شخصیت هالک (قوی ترین نسخه های هالک) برای او همیشه چیزی بود که بنر با آن دست و پنجه نرم کرده است و این دیالوگ دلیل آن را به مخاطب بیان می‌کند. بنر و هالک به خوبی با هم ترکیب نمی‌شوند زیرا بنر از هالک رنجیده است و این چیزی می‌باشد که او به تدریج باید با آن مقابله کند. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های هالک در دنیای مارول قرار می‌گیرد.

شاید اونو هدف بگیره

کنترلش نمی‌کنم، نمیدونم ولی شاید اونو هدف بگیره.

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در MCU

هالک (قوی ترین نسخه های شی هالک) مطمئناً می‌تواند مخرب باشد، اما هیولاهای خطرناک‌تری هم وجود دارند. ابامنیشن یکی از بزرگ‌ترین شرورهای هالک است و در فیلم هالک شگفت انگیز به یک دشمن سرسخت تبدیل می‌شود و دیدن این تهدید بزرگ‌تر باعث می‌شود بنر بفهمد که هالک می‌تواند چیزی بیشتر از یک هیولای (هیولاهای ترسناکی که به معشوق تبدیل شدند) مخرب باشد.

او وقتی متوجه حضور ابامنیشن در شهر می‌شود سعی دارد تا با او مقابله کند، اما از نظر او هالک یک نیروی غیرقابل پیش بینی می‌باشد و ممکن است خرابی بیشتری به بار بیاورد. در انتها او متوجه شد که درون هالک به اندازه کافی منطق و افکار بنر وجود دارد و اگر دوباره به هالک تبدیل شود، قطعا ابامنیشن را هدف قرار می‌دهد. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

تنهام بزارین

دست از سرم بردار.

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی Marvel

هالک زمانی که در حال غوغا است می‌تواند بسیار ترسناک (بهترین فیلم های ترسناکی که آغاز وحشتناکی دارند) باشد، اما همچنان در این لحظات یک آسیب‌پذیری برای او وجود دارد. به نظر می‌رسد او درک می‌کند که انسان‌ها او را نمی‌خواهند و این به خشم او دامن می‌زند. در یکی از همین لحظات بهترین دیالوگ های هالک در MCU شنیده می‌شود.

در برخی از این لحظات که هالک در آن مشغول خرابکاری است، او بیشتر شبیه یک حیوان (بهترین دشمنان حیوانی مرد عنکبوتی) گوشه گیر به نظر می‌رسد که تلاش می‌کند فرار کند. وقتی ارتش به او نزدیک می‌شود، تقاضای خشمگین او مبنی بر اینکه می‌خواهد تنها بماند، نشان می‌دهد که او موجودی بسیار تنها است که یک حس غمگین را به این همه قدرت می‌افزاید.

هالک و لوکی

خدای کوچولو.

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در دنیای مارول

در حالی که بنر یکی از باهوش ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول است، هالک اغلب می‌تواند مانند یک هیولای بی فکر به نظر برسد، اما گاهی اوقات این او را به یکی از شجاع‌ترین قهرمانان این دنیا تبدیل می‌کند، زیرا او به خطری که با آن روبرو می‌شود توجهی ندارد.

یکی از لحظات درخشان هالک زمانی است که با لوکی روبه‌رو می‌شود و خدای شرارت را مانند یک عروسک به اطراف پرتاب می‌کند.قبل از اینکه هالک دست به چنین کاری بزند لوکی (بهترین نسخه های لوکی) به او می‌گوید من یک خدا هستم و این نشان می‌دهد در جهانی پر از جادوگران و خدایان، چیزی نیست که بتواند هالک را تحت تأثیر قرار دهد. این دیالوگ یکی از برترین دیالوگ‌های هالک در دنیای سینمایی مارول می‌باشد.

راز بروس بنر

راز من همینه کاپیتان، من همیشه عصبانیم.

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول

در سرتاسر فیلم انتقام جویان (بهترین کارگردان ها برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان)، از بنر اغلب پرسیده می‌شود که راز او برای کنترل هالک چیست. هنگامی که بنر به نبرد آخر می‌رسد، فاش می‌کند که راز او این می‌باشد که همیشه عصبانی است و به سادگی به هالک اجازه می‌دهد تا کنترل را به دست بگیرد.

در حالی که طرفداران این سوال را مطرح کرده‌اند که چقدر این کار منطقی است، اما همچنان به عنوان یک دیالوگ (بهترین دیالوگ های گامورا در دنیای سینمایی مارول) تعیین کننده برای این شخصیت عمل می‌کند. این نشان می‌دهد که هالک همواره در زیر پوست بنر آماده بیرون آمدن است و در مواقع لازم، بنر این اجازه را به او می‌دهد.

دیالوگ معروف هالک

و هالک، نابود می‌کنه! (Smash)

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول

درست مانند بسیاری از انتقام جویان (شخصیت هایی که احتمالاً در انتقام جویان 5 حضور دارند) دیگر، هالک در ابتدا یکی از اعضای تیم بزرگی نیست. با این حال، هر چقدر هم که او غیرقابل پیش‌بینی باشد، به نظر می‌رسد که تیم می‌داند چگونه از مجموعه خاصی از مهارت‌های او به خوبی استفاده کند.

همانطور که ارتش لوکی (بهترین کمیک های لوکی) به شهر نیویورک حمله می کند، کاپیتان آمریکا استراتژی حمله را به آن‌ها می‌گوید که هر یک از اعضای انتقام جویان چگونه با این دشمنان مقابله کنند. وقتی صحبت از هالک به میان می‌آید، تنها حرف کاپیتان به هالک “نابودشون کن” است. این کاملاً خلاصه ارزشی می‌باشد که هالک به عنوان یک نیروی کاملاً مخرب برای تیم به ارمغان می‌آورد.

بروس بنر و هالک

درسته، بنر هم قدرتمنده و مفید.

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول

هوش بنر یکی دیگر از دارایی‌های بزرگ انتقام جویان (نقد فصل اول سریال لوکی) است، اما او همیشه به عنوان عضوی از تیم کمی درگیر کارهای خود می‌باشد. به نظر می‌رسد که او همیشه احساس می‌کند که به نوعی مورد توهین قرار می‌گیرد وقتی تیم اصرار می‌کند که این کار را باید هال انجام دهد.

زمانی که بنر پس از سال‌ها حضور هالک، در فیلم ثور: رگناروک (بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول) می‌تواند کنترل خود را دوباره به دست بیاورد، ثور بلافاصله اصرار می‌کند که به نیور هالک قدرتمندتر (قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی) نیاز دارد، اما بنر مخالفت می‌کند و می‌گوید: بنر هفت تا دکتری داره و هالک هیچی.

کابوس

من لباس زرهی نمی‌گیرم، یهویی میام، مثل یه عصب، این یه کابوسه.

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول

قرار دادن هالک در کنار دیگر قهرمانان (کاریزماتیک ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول (MCU)) مارول در انتقام جویان واقعاً مبارزاتی را که او را از هم تیمی‌هایش جدا می‌کند برجسته کرد. همانطور که تونی استارک اصرار دارد هالک زمانی که زمانش برسد به مبارزه می‌پیوندد، بنر به او یادآوری می‌کند که هیچ زرهی برای محافظت از او وجود ندارد.

این بینش به طرفداران کمک می‌کند تا ببینند رفتن هالک به سمت نبرد چگونه است. این نشان می‌دهد که خشم (خشمگین ترین شخصیت های ناروتو) او تا حدی به دلیل دردی است که تجربه کرد. همچنین نشان می‌دهد که بنر هر بار که به هالک تبدیل می‌شود، چه فداکاری می‌کند و خود را در اختیار هالک می‌گزارد.

پروفسور هالک

من عضله و مغز رو کنار هم گذاشتم و الان منو نگاه کن، بهترین از هر دو در جهان.

بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول

بعد از این همه کشمکش بین آن‌ها، بزرگ‌ترین موفقیت هالک و بنر خارج از دوربین اتفاق می‌افتد. انتقام جویان: پایان بازی دوباره هالک را به عنوان یک نسخه باهوش (قوی ترین شرورهای بدون ابرقدرت در دنیای سینمایی مارول) و در عین حال بزرگ‌تر از خود معرفی می‌کند که بهترین‌های بنر و هالک را با هم ترکیب کرده است.

در حالی که دیدن این پیشرفت واقعاً جالب بود، اما این یک نتیجه منطقی برای شخصیت است. اگرچه آنها برای مدت طولانی از یکدیگر متنفر بودند، اما در نهایت متوجه شد که هالک و بنر با هم بهتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *