دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دارد ؛ علی کریمی: «بی شرف» تویی! [+عکس]

دعوای علی کریمی با یک روحانی به نام حامدرضا معاونیان ادامه دار شده است و حالا علی کریمی بعد از یک واکنش غیرمستقیم و یک توییت یک پست تندتر منتشر کرد.

علی کریمی در واکنش به اظهارات حجت الاسلام حامدرضا معاونیان با انتشار پستی در اینستاگرام وی را «بی شرف» خطاب کرد. در ادامه با خبر علی کریمی و روحانی همراه فیگار بمانید.

دعوای علی کریمی با یک روحانی

  • علی کریمی حامدرضا معاونیان
دعوای علی کریمی با یک روحانی
دعوای علی کریمی و حامدرضا معاونیان, علی کریمی حامدرضا معاونیان

دعوای علی کریمی و حامدرضا معاونیان

دعوای علی کریمی با یک روحانی ادامه دار شده است و پس از توهین روحانی حامدرضا معاونیان حالا علی کریمی نیز در چند نوبت پاسخ وی را با همان ادبیات به نوعی توهین آمیز داده است.

در روزهای گذشته بود که علی کریمی نسبت به نذورات محرم استوری منتقدانه ای را منتشر کرده بود و الاسلام حامدرضا معاونیان در انتقاد از استوری جنجالی علی کریمی او را «بی شرف»، «نادان» و «احمق» خطاب کرده بود.. اما حالا او در توییتی جواب حامدرضا معاونیان را داد:

«بی شرف تو دوزاری هستی که به اسم اسلام هر زر میزنی، در پایان هم جربزه اینو نداری کامنت و تگ هاتو باز بزاری تا مردم نظر بدن!!؟؟ ولی من کامنتم رو باز میزارم تا مردم نظرشونو در مورد منو تو بدن!!

دعوای علی کریمی با یک روحانی
علی کریمی حامدرضا معاونیان, علی کریمی و روحانی

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دعوای علی کریمی با یک روحانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *