مارال فرجاد فیلمی به مناسبت تولدش منتشر کرد + جشن تولد عجیب مارال فرجاد برای خواهرش

به تازگی، مارال فرجاد فیلمی به مناسبت تولدش منتشر کرد که بازخوردهای جالب توجهی را با خودش به همراه داشته است. در ادامه با فیگار همراه بمانید.

مارال فرجاد با انتشار ویدئویی به مناسبت تولدش در توضیح آن نوشت:

مرداد به پایان رسید. ماه تولدم.
امسال کیلومترها دورتر از عزیزانم بودم و کسی از خانواده کنارم نبود تا به رسم هر سال برام کیک بخرد و جشن بگیرد ولی می‌دانم چون امسال در راه بهبود کامل هستم خیالشان راحت است و تنها غصه‌یشان نبودنشان در این روز (به قول مونا،روز تولد عزیزِ خانواده) در کنار من است. آگوست (همان مرداد خودمان) ماه تعطیلات است چند تن از دوستانم به ایران رفتند تا جانشان از هوای وطن پر شود.

مارال فرجاد فیلمی به مناسبت تولدش منتشر کرد

فیلم تولد مارال فرجاد

مارال فرجاد در ادامه پست اینستاگرامی که به مناسبت تولدش منتشر کرده، نوشت:

به‌جایش دوستان عزیز دیگری من‌را همراهی کردند که هر کدام حکم خانواده برایم داشتند.غربت و تنهایی سخت است.اما سختی‌اش رنگ می‌بازد زمانی که دوستان عزیزی برای معاشرت داشته باشی که بی توقع عشق دهند و همراهی‌ات کنند.خدا را سپاس که من این عزیزان را دارم روی ماهشان را میبوسم و‌با عشقشان جانم را تازه می کنم.ممنون که کنارم بودید دوستتان دارم.

مارال فرجاد فیلمی به مناسبت تولدش منتشر کرد

فیلم مارال فرجاد به مناسبت تولدش

چند ماه قبل تولد مونا فرجاد به همراه خواهرش در قالب یک پست اینستاگرامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و بازخوردهای زیادی را از سمت هوادارن دریافت کرد.

جشن تولد عجیب مارال فرجاد برای خواهرش

در ویدئویی که در شبکه اجتماعی مونا فرجاد منتشر شده، می‌بینید که مارال فرجاد به همراه خواهرش، در یک چرخ و فلک هستند. مارال فرجاد، با انتشار این پست، نوشت:

این فیلم برای آذر ۱۴۰۰ هستش. اومدی پیشم و وقتی دیدی که حالم بهتر شده خوشحال و شاد بودی، چشمات می‌خندید؛ ولی خبر نداشتی که وقتی برمی‌گردی، متوجه می‌شی که مامان هم مثل من مریض شدم.

مونا جان که تو از بالا رفتن چرخ و فلک ساده انقدر می‌ترسی، ولی بجاش تو زندگی از هیچ بالا رفتنی نترسیدی. من رو با خودت می‌بردی بالا تا نجاتم بدی… تو دوران سکون کرونا با هنرت یک سبک جدید رو خلق کردی و استوار این چند سال تمام سختی‌ها و مشکلات رو به دوش کشیدی اول مریضی من و بعدمریضی مامان و فوت مامان و… مونا جان باغیرت و مهربون من، زیبا جانم. تولدت مبارک…

در ادامه می‌توانید ویدیوی مهمانی تولد مارال فرجاد را ببینید:

تولد مونا فرجاد به همراه خواهرش

مارال فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشور، 16 مرداد 1361 در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته عکاسی است و اصالتا اهل مرند و ترک زبان می‌باشند. مارال فرجاد در یک خانواده هنرمند متولد شده است. پدر او جلیل فرجاد از بازیگران مطرح کشورمان است و خواهر کوچکترش مونا فرجاد نیز از بازیگران سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مارال فرجاد فیلمی به مناسبت تولدش منتشر کرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *