بهترین کمیک های واندر وومن ؛ اسطوره‌ی ابر‌قهرمان یونانی

زن شگفت‌انگیز، یکی از قدرتمند‌ترین اساطیر یونانی کمیک‌های دی‌سی است. با ما همراه باشید، تا به معرفی بهترین کمیک های واندر وومن بپردازیم.

واندر وومن یا همان زن شگفت‌انگیز، یک شخصیت خیالی از سری کمیک‌های دی‌سی می‌باشد که توسط ویلیام مولتن مارستون (بهترین نویسنده های کمیک)، در سال 1941، خلق شده است. نام اصلی او، پرنسس دایانا است که اصلیتی از یونان باستان، و نژادی جنگجو از خون آمازون‌ها را درون خودش دارد.

زن شگفت‌انگیز، شخصیتی از یک تصویر جنسیتی و نوعی فمنیستی در بین این قشر دارد. او عضو جدا‌نشدنی گروه لیگ عدالت، و یکی از ارکان اصلی جذابیت‌های این کمپانی می‌باشد. او دختر زئوس است، و قدرتش را از خاک رس پیکر‌تراشی شده به دست آورده. از توانایی‌های او می‌توان به پرواز‌کردن، شمشیر‌زنی ماهرانه، مهار صائقه، و استاد مبارزه‌های تن به تن نام برد.

اولین حضور او در سینمای هالیوود، در سال 2016 رخ داد، که نقش این زن قدرتمند را گل گدوت زیبا، هنرنمایی می‌کرد. او ابر‌قهرمانی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) زیبا، و با اُبُهت ساخت، که روایتی جذاب از این اسطوره را به ما نشان دهد.

بهترین کمیک های واندر وومن

اسطوره‌ی ابر‌قهرمان یونانی

فهرست مطالبِ نوشتار بهترین کمیک های واندر وومن به شرح زیر است:

بهترین کمیک های واندر وومن
بهترین کمیک های واندر وومن

این شخصیت دوست‌داشتنی دنیای دی‌سی کامیکس، در اوایل حضورش توانست موضوعات متعددی را در داستان‌های مختلف برای خودش کند. از جنگ جهانی دوم گرفته تا داستان پرنسس یونان. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های واندر وومن بپردازیم.

Rebirth

بهترین کمیک های واندر وومن
بهترین کمیک واندر وومن
  • سال انتشار : 2016
  • امتیاز : 4.7

این کمیک، یکی از جدید ترین کمیک های واندر وومن است که درباره‌ی لیگ عدالت است. این کمیک، به علت سبک بودن از لحاظ داستانی، و بار داستانی، می‌تواند کتاب خوبی برای شروع خواندن کمیک‌های این ابر‌قهرمان زن (زن های جذاب کتاب های کمیک ؛ قدرتمند ترین زنان مارول و دی سی) باشد.

این کتاب متعلق به خالق بزرگ دنیای دی‌سی، یعنی آقای جیمز رابینسون است، و او در این کمیک سعی می‌کند روایتی راز‌آلود و پُر از تعلیق را برای خواننده به تصویر بکشد. این کمیک در سال انتشارش، جزو پُر‌فروش‌ترین کتاب‌های آن سال شناخته شد.

The Golden Age

بهترین کمیک های واندر وومن
برترین کمیک های واندر وومن
  • سال انتشار : 1950
  • امتیاز : 4.6

در کمیک بعدی، چرخش داستانی متفاوتی داریم که، زن شگفت‌انگیز را در جنگ جهانی دوم (بهترین فیلم های جنگ جهانی 2022، 2021 و تمام دوران) نشان می‌دهد. این داستان، جزو کمیک‌های کلاسیک این شخصیت است که در دهه‌ی 50 منتشر می‌شد، و نمادین‌ترین داستان این شخصیت را به تصویر می‌کشید. این کمیک، عمق داستان‌های اساطیری است که فضایی جنگی (بهترین فیلم های جنگی 2022) دارد.

در حالی که آن سال‌ها، بتمن و سوپرمن، درگیر کمیک‌های لیگ عدلت بوده‌اند، واندر وومن، یا همان زن شگفت‌انگیز، در تلاش بود تا دنیا از جنگ نجات دهد. دایانا همچنان ایده‌آل‌ترین شخصیتی است که به عنوان مدافع از آن یاد می‌شود.

Divided We Fall

بهترین کمیک های واندر وومن
کمیک های برتر واندر وومن
  • سال انتشار : 1997
  • امتیاز : 4.6

این کمیک، که جزو بهترین کمیک های Wonder Woman است، داستان لیگ عدالت را نشان می‌دهد که بلافاصله پس از ترک کردن بتمن (بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید)، سقوط می‌کند، و دایانا می‌خواهد که گروه را جمع و جور و به در کنار یکدیگر جمع کند، تا با تهدیدی جدید مقابله کنند.

این داستان، یکی از مهم‌ترین کمیک‌های این شخصیت است که، قدرت رهبری و هدایت تیمی‌اش را به رخ هواداران نشان می‌دهد، نوع جدیدی از ژن اسطوره‌ای این زن را به تصویر می‌کشد.

A League of One

بهترین کمیک های واندر وومن
برترین کمیک Wonder Woman
  • سال انتشار : 2000
  • امتیاز : 3.8

این کمیک، که یکی از بهترین کمیک های زن شگفت انگیز است، نبردی حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) از لیگ عدالت، و یکی از بزرگ‌ترین شرور‌های (بهترین شرور های دی سی) دنیای دی‌سی را نشان می‌دهد، که واندر وومن در آن نبرد، نقش مهم و اساسی را ایفا می‌کند.

اکشن‌های (بهترین فیلم های اکشن 2022) زیاد، هیولا‌های عظیم‌الجثه، و مرگ‌های متعددی که برای برخی از شخصیت‌ها رخ می‌دهد، این کمیک را به یکی از غمگین‌ترین (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021)، و در عین حال بی‌رحم‌ترین کمیک‌های قرن تبدیل کرده است.

Earth One

بهترین کمیک های واندر وومن
بهترین کمیک های واندر وومن
  • سال انتشار : 2016
  • امتیاز : 3.3

Earth One یکی از مجموعه‌های بی‌نظیر دی‌سی است که برای هر شخصیتی از این دنیای گسترده نوشته شده. در این کمیک داستان اصلی زن شگفت‌انگیز دوباره روایت می‌شود، اما این دفعه بسیار با کیفیت‌تر از سری‌های قبل.

این کمیک، به تمامی جزئیات داستانی دایانا می‌پردازد، و سعی خود را بر این گذاشته که بهتر بتواند زن شگفت‌انیز را اساطیری نشان دهد. همچنین این کتاب، گذری کوتاه از افسانه‌های یونان و خدایان یونان کرده است.

بیشتر بخوانید:

Blood

بهترین کمیک های واندر وومن
بهترین کمیک های Wonder Woman
  • سال انتشار : 1987
  • امتیاز : 4.6

ساخت دنیای New 52 در دی‌سی بسیار زیبا، گسترده و بحث‌بر‌انگیز بود. این مجموعه، تعریف واقع‌گرایانه‌تری به زن شگفت‌انگیز دارد که بدون شک این کمیک را به بهترین کمیک واندر وومن تبدیل کرده است. داستان این کمیک، فقط تکرار درخشان این شخصیت نبود، بلکه بُرشی عالی برای کسانی بود که با این شخصیت، آشنایی کامل ندارند.

هنر داستانی که این کتاب به خواننده کتاب انتقال می‌دهد، بسیار خارق‌العاده است، و طراحی جذابی از اساطیر یونان دارد.

بیشتر بخوانید:

The Circle

بهترین کمیک های واندر وومن
بهترین کمیک های زن شگفت انگیز
  • سال انتشار : 2008
  • امتیاز : 3.7

این کمیک، داستانی جذاب از نحوه‌ی تبدیل شدن دایانا، به واندر وومن است. داستان این کتاب معمایی (بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) چندین هزار ساله، درباره‌ی آمازون‌ها را پاسخ می‌دهد، که باعث تبدیل شدن‌اش به یکی از برترین کمیک های واندر وومن می‌شود.

این کتاب توطئه‌محور (بهترین فیلم های ترسناک توطئه محور)، نهایت حقیقت، و تاریکی را آشکار می‌سازد، و دایانا را قهرمانی قلابی در بین مردم آمازونی جلوه می‌دهد.

The Lies

بهترین کمیک های واندر وومن
بهترین کمیک های واندر وومن
  • سال انتشار : 2017
  • امتیاز : 3.9

اولین کمیک گرگ روکا، که امضایی خاص، و انقلابی عجیب در صنعت کمیک‌نویسی دی‌سی بر پا کرد. اگر داستان‌های تکراری زنن شگفت‌انگیز را مطالعه کرده‌اید و می‌خواهید اطلاعات جدیدی از این شخصیت در ذهن شما نقش ببندد، این کمیک مدرن (بهترین فیلم های پست مدرن علمی تخیلی) را مطالعه کنید و لذت ببرید.

The Legend of Wonder Woman: Origins

بهترین کمیک های واندر وومن
بهترین کمیک های واندر وومن
  • سال انتشار : 2016
  • امتیاز : 4.1

تعداد بسیار کمی از کمیک‌های دی‌سی هستند که به زندگی شخصی، و عادی دایانا بپردازند. این کمیک بیشتر به ما کمک می‌کند تا درک کنیم زن شگفت‌انگیز در اوقاتی که دنیا را نجات نمی‌دهد، چه کارهایی می‌تواند انجام بدهد.

داستان زندگی او، در این کمیک، بسیار مرکز توجه است، و با عنصر‌های دارمی (بهترین فیلم های درام 2022 و 2021) که درون داستان جای داده است، خودش را به یکی از کمیک های برتر واندر وومن تبدیل کرده.

Gods and Mortals

بهترین کمیک های واندر وومن
بهترین کمیک های واندر وومن
  • سال انتشار : 2022
  • امتیاز : 4.6

این کمیک، که توسط جورج پرز نوشته شده، به عنوان گسترده‌ترین و یکی از برترین کمیک Wonder Woman نام گرفته است. این کتاب، اشاره‌ای بزرگ، به تاریخی (بهترین فیلم ها و سریال های تاریخی 2022 و 2021) مصور، بسیار واقعی، و نمادین به یونان باستان دارد. یکی از تکمیل‌ترین کتاب‌های زن شگفت‌انگیز که باعث می‌شود، دایانا را به راهی عجیب‌تر بشناسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های واندر وومن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

جدید‌ترین کمیک بوک واندر وومن، در چه سالی منتشر شده؟

جدید‌ترین کتاب وادر وومن، که Gods and Mortals نام دارد، در سال 2021 منتشر شده است.

شخصیت واندر وومن در چه سالی به کمپانی دی‌سی اضافه شد؟

این شخصیت، در سال 1940 به مجموعه‌ی دی‌سی اضافه شد.


One thought on “بهترین کمیک های واندر وومن ؛ اسطوره‌ی ابر‌قهرمان یونانی

  1. کسی منبع خوبی می شناسه که بشه توش کمیک ها رو بدون سانسور و ترجمه شده دانلود کرد؟ جز تلگرام و اینستاگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *