10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از شخصیت های بانمک و بچگانه دارد که رده های سنی مختلف طرفدار آن ها هستند. حال می خواهیم 10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند معرفی کنیم.

مارول می‌دانست که عامل کیوت بودن بیبی گروت محبوبیت او را به اوج می‌رساند؛ اما او حتی بامزه ترین قهرمان مارول نیست. کدام طرفدار می‌تواند در برابر جذابیت یک ابرقهرمان بامزه مقاومت کند؟ آن‌ها آهنرباهای فوری هستند و به ما نگاهی اجمالی به جنبه ملایم دنیای ماچو و قدرتمند ابرقهرمانان می دهند. در ادامه می‌خواهیم 10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند را معرفی خواهیم کرد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند

  • شخصیت های مارول که از گروت بانمک تر هستند

در ادامه قرار است 10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند

تاریخچه مارول پر از ابرقهرمانان بامزه است. برخی از آنها به عنوان دستیار همراه شدند و برخی نیز در نوع خود جنگجویان تمام عیار بودند. برخی از آنها حتی تیم تشکیل دادند. از روبات‌ها گرفته تا قاتل‌های حیوانات، دنیای کمیک مارول مملو از قهرمانان فوق‌العاده بامزه است. در اینجا لیستی از 10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند آورده شده است.

Lockheed

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
کیوت ترین شخصیت های مارول

Lockheed یکی از کیوت ترین شخصیت های مارول است که پیشینه و میراث غنی در دنیای مارول دارد. او یک مرد ایکس و یکی از بنیانگذاران Excalibur بوده است. او که بیشتر به خاطر همراهی X-Man Kitty Pryde شناخته می‌شود، اغلب به عنوان حیوان خانگی اژدهای او در نظر گرفته خواهد شد. این اژدها در واقع عضوی از یک نژاد بیگانه و باهوش است که به بسیاری از زبان‎‌های کهکشانی صحبت می‌کند. او برای سال‌های زیادی نقش بازیچه کیتی را بازی می‌کرد؛ اما مشخص شد که او یک خبرچین است که برای SWORD کار می‌کرد و بعداً به عضویت Pet Avengers رفت.

X Babies

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
بانمک ترین شخصیت های مارول

خلق X-Babies برعهده تولید کننده تلویزیون کهکشانی بوده که جزء بانمک ترین شخصیت های مارول است. او اولین بار X-Babies را زمانی که تیم اصلی را در یکی از برنامه‌های تلویزیونی خود به کودکان نوپا واگذار کرد. او بعداً مردان ایکسی را که مرده بودند آن‌ها را بازسازی کرد تا بزرگترین تقویت کننده رتبه خود را بازگرداند. بچه‌های ایکس در نهایت موجو را روشن کردند و راه خودشان را رفتند. آن‌ها در زمان و مکان در دنیای مارول ظاهر شده‌اند، حتی کمیک تک‌شات خودشان را هم می‌گیرند. آن‌ها حتی با Mighty ‘Vengers، نسخه‌های کودکی انتقام جویان، در یک کتاب تقلید آمیز مبارزه کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مردان ایکس

بهترین اعضای مردان ایکس

Lockjaw

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
بامزه ترین شخصیت های مارول نسبت به گروت

Lockjaw احتمالاً بزرگترین حیوان بامزه در لیست است. او حیوان خانگی ساکن Inhumans است. لاک جاو، یک بولداگ غول پیکر و بزرگ با یک چنگال فلزی روی پیشانی‌اش، می‌تواند خود و دیگران را که در اطرافش هستند در فضا از راه دور منتقل کند. Lockjaw بعداً Inhumans را ترک کرد و با Thing زندگی کرد. بزرگترین لحظه او رهبری Pet Avengers، گروهی از قهرمانان حیوانات از سراسر جهان مارول بود. در این کار، او تلاش می‌کند تا جواهرات بی‌نهایت را با استفاده از حیله‌گری و مهارت‌های حیوانی متحد کند.

Baymax

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند

Baymax بیشتر به عنوان ربات بزرگ، سفید و بادی از Big Hero 6 شناخته می شود که جزء بامزه ترین شخصیت های مارول نسبت به گروت است. در انیمیشن، دوستی او با هیرو که او به عنوان نگهبان تعیین شده است، هسته اصلی فیلم را تشکیل می‌دهد. او با ظاهر شدن بر روی صفحه نمایش، بلافاصله قلب هواداران را ربود. ظاهر کمیک او در اصل کاملاً متفاوت بود. روباتی که ظاهری بزرگ و خزنده داشت، توسط هیرو ساخته بود و با امواج مغزی پدرش کشته خواهد شد. او طبیعت مهربان و دوستانه همتای انیمیشن خود را که هنوز هم یکی از بامزه‌ترین قهرمانان تاریخ مارول است، نداشت.

Tippy Toe

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
شخصیت های مارول که از گروت بانمک تر هستند

Tippy Toe دستیار خزدار دختر سنجاب است که جزء شخصیت های مارول که از گروت بانمک تر هستند قرار گرفته است. او یک کمان صورتی بزرگ روی سرش دارد و اغلب در ماموریت‌ها دختر سنجاب را همراهی می‌کند. او دومین همراه Squirrel Girls است که اولین نفر میمون جو بود. در بیش از یک مورد، تیپی پا او ارزش خود را ثابت کرده است. Tippy Toe با شرایط سخت واقعی روبرو شد. او MODOK را کنار زد، با تانوس جنگید و با Terrax پا به پا شده است. او فوق‌العاده باهوش می‌باشد و حتی می‌تواند با استفاده از مخلوط‌کن اسموتی‌های بلوط افسانه‌ای خود را درست کند.

Throg

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
کیوت ترین شخصیت های مارول

Throg یک پیشینه بسیار غم انگیز دارد. هنگامی که سایمون والترسون پس از مرگ خانواده‌اش در افسردگی فرو رفت، از عارفان کمک گرفت. او که به یک جادوگر بدهکار بود و قادر به پرداخت آن نبود، او را به عنوان مجازات تبدیل به قورباغه کرد. قورباغه که خود را برای شروع یک زندگی جدید در پارک مرکزی می‌پذیرد که به زودی با ثور دوست شد. وقتی تکه ای از Mjolnir افتاد، قورباغه دریافت که به اندازه کافی شایستگی آن را دارد که آن را بلند کند. بدین ترتیب Throg، دوزیست با تمام قدرت‌های یک خدای رعد به دنیا آمد.

بهترین کمیک های ثور

Hit Monkey

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
بانمک ترین شخصیت های مارول

آیا چیزی می‌تواند از یک ماکاک با تفنگ باحالتر و بامزه تر باشد؟ هیت میمون یک بار دشمن مرد عنکبوتی و ددپول است که سعی در ترور مرکب با دهان داشت و جزء کیوت ترین شخصیت های مارول است. با این حال، با اعتقاد به کشته شدن ددپول، او سپس به نسخه جدیدی از Commandos Howling و Mercs For Money دومینو پیوست. Hit Monkeys پشت داستان یکی از انتقام بود. قبیله او در حالی که یک جنگجوی مجروح را در خود جای داده است، کشته شد که هیت میمون او را مشاهده کرد و مهارت‌های او را گرفت. در نهایت، دشمنان مرد بازگشته و کل قبیله را می‌کشند. پس از این، هیت میمون قول داد که انتقام مردمش را بگیرد و تصمیم گرفت که دیگر هرگز شاهد ریختن خون بیگناهان نباشد.

بهترین کمیک های ددپول

Howard The Duck

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
بامزه ترین شخصیت های مارول نسبت به گروت

هاوارد یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های کاوایی در فهرست است و به سال 1973 بازمی‌گردد که جزء بانمک ترین شخصیت های مارول است. او که توسط استیو گربر خلق شد که نفسی تازه در منظره‌ای تحت سلطه ابرقهرمانان بود. هوارد کاملاً یک اردک سخنگو ساده و جذاب است. او هیچ قدرتی جز تخصص در هنر رزمی کواک فو ندارد. داستان‌های او عمدتاً طنزهای اجتماعی بوده‌اند و علیرغم داشتن چند نمایش کمیک به نام او، میراثی کالت به دست آورده است. هاوارد اخیرا در فیلم‌های نگهبانان کهکشان بازی کرده است. او همچنین فیلم بلند خود را توسط یونیورسال پیکچرز دارد.

Orrgo

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند

ارگو موجودی پیچیده می‌باشد که در نقاط مختلف هم دوست و هم دشمن زمین بوده است. او یک خدای فضایی 30 فوتی بوده که با ظاهری یکپارچه و سنگ مانند است. همانطور که ظاهر او دیوانه بود، تلاش‌های او برای حمله به زمین دیوانه کننده‌تر بوده است. اولین تلاش اورگو برای حمله به زمین توسط یک گوریل سیرک خنثی شد. گوریل که از بردگی مردم جهان توسط اورگو به این معنی بود که سیر نمی‌شود، عصبانی شد، فرار کرد، اورگو را شکست داد و او را به فضا بازگرداند. پس از این Orrgo بارها بازگشت و در نهایت وفاداری خود را تغییر داد. او بعداً در زندگی حرفه‌ای خود به شیلد و کماندوهای زوزه‌کش ملحق شد.

Doop

10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند
شخصیت های مارول که از گروت بانمک تر هستند

اطلاعات بسیار کمی در مورد دوپ وجود دارد، اگرچه حدس می‌رود که او محصول آزمایش‌های دوران جنگ سرد بوده است. او یک لکه سبز رنگ است که در اطراف شناور است و به زبان غیرقابل کشف خود صحبت می‌کند. دوپ به عنوان فیلمبردار تیم جهش یافته X-Statix ​​به رهبری رسانه‌های اجتماعی شروع به کار کرد که بامزه ترین شخصیت های مارول نسبت به گروت است. علیرغم داشتن ظاهری بامزه و اغلب جنگیدن از جانب خیر، گرایش‌های بدی دارد. دوپ اغلب مستعد شوخی‌های بی رحمانه بوده و یک بار یک قاتل را تا زمان مرگش شکنجه کرده است. مغز مغزی دوپ یک بار منفجر شد و این دانش را نشان داد که او در واقع یک مغز پشتیبان را در باسن خود جای داده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شخصیت مارول که از گروت بامزه تر هستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *