بهترین مانهواهای علمی تخیلی از نگاه سایت فیگار

بهترین مانهواهای علمی تخیلی می‌توانند برای طرفداران مانهوا بسیار جذاب باشذ. در ادامه به معرفی محبوب ترین مانهواهای علمی تخیلی می‌پردازیم.

مانهوای کره جنوبی برخی مواقع با مانگای ژاپنی گروه بندی می‌شود، علی رغم تفاوت‌هایی که بین این دو رسانه داستان سرایی وجود دارد. برخی از طرفداران انیمه حتی زمانی که شروع به کشف داستان‌های هیجان انگیز و شخصیت‌های جالب این رسانه می‌کنند، بیشتر غرق در مانهوا شده‌اند. Manhwa در بسیاری از ژانرهای متنوع افراط می‌کند، اما داستان‌های زیادی برای ارائه به طرفداران علمی تخیلی دارد.

بهترین مانهواهای علمی تخیلی

بهترین مانهوا های ژانر علمی تخیلی

شما می‌توانید فهرست بهترین مانهواهای علمی تخیلی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
بهترین مانهواهای علمی تخیلی

علمی تخیلی ژانری است که طرفداران یا آن را دوست دارند یا کاملا از آن متنفرند. این ژانر معمولاً با فناوری پیشرفته سروکار دارد که در آن هیچ چیز، حتی سفر در زمان یا جهان‌های موازی، غیرممکن نیست. با این حال، ژانر علمی تخیلی همچنین می‌تواند جنبه نرم‌تر و احساسی خود را به نمایش بگذارد، زیرا با سوژه‌های رام‌تری سروکار دارد که هنوز می‌توانند انگشتان پای خود را در روبات‌ها، هولوگرام‌ها، کلون‌ها و فراتر از آن فرو ببرند. پس در ادامه نوشتار جذاب ترین مانهواهای علمی تخیلی همراه ما بمانید تا با بهترین مانهوا های ژانر علمی تخیلی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانگاها و کمیک های ژاپنی 2023 و تمام دوران

بهترین انیمه های سال 2023

Builder

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
Builder

در ابتدای مقاله بهترین مانهواهای علمی تخیلی ، Builder یک مانهوا علمی تخیلی است که توسط هانول مون نوشته شده و توسط دونگ جون لی تصویرگری شده است. این سریال به نقطه‌ای در آینده می‌رود که در آن انسان‌ها هر هوس خود را کامل کرده‌اند و ظاهراً می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهند خلق کنند.

افراد محترمی که این دنیای رویایی را اشغال می‌کنند به عنوان سازندگان شناخته می‌شوند و قهرمان مانهوا تلاش می‌کند تا یکی از این افراد قدرتمند شود. پر از فناوری گیج‌کننده، فانتزی باورنکردنی و توسعه شخصیت‌های باورپذیر، در Builders فراتر از عناصر علمی تخیلی، چیزهای زیادی برای قدردانی وجود دارد.

City Of Blank

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
City Of Blank

City Of Blank یک مانهوا می‌باشد که توسط نویسنده معمایی 66 نوشته و نشان داده شده است. در این دنیای دیستوپیا مانهوا، موجودات خالی از سکنه وجود دارند که به عنوان Blanks شناخته می‌شوند، که اساساً ارواح هستند که می‌توانند چهره هر کسی را در هر زمانی بدزدند.

Blanks جهان را در ترس گرفتار کرده‌اند و خطر همه جا حاضر است. رکس کلمن می‌خواهد قاتل برادرش را جستجو کند، اما توانایی منحصربه‌فرد در لمس بلنکز به او کمک می‌کند. این قدرت رکس را برمی‌انگیزد تا سفری را آغاز کند تا سرانجام برادر گمشده‌اش را نزدیک کند. رکس نسبت به بسیاری از بلنک‌ها برتری دارد، اما این بدان معنا نیست که هنوز احتمال اینکه او یکی از قربانیان بی بیان آنها شود وجود ندارد.

The Legendary Moonlight Sculptor

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
The Legendary Moonlight Sculptor

در ادامه مقاله جذاب ترین مانهواهای علمی تخیلی ، مجسمه‌ساز افسانه‌ای مهتاب توسط دو-گیونگ لی و هوی سونگ نام نوشته شده است و ته هیونگ کیم و گریمزا تصویرگری آن را بر عهده دارند. هیون لی با مادربزرگش زندگی می‌کند، اما هر دوی آنها فقیر هستند، که هیون لی را مجبور می‌کند تا چندین شغل عجیب و غریب را برای گذران زندگی انجام دهد.

هیون لی وارد یک بازی واقعیت مجازی معروف به جاده سلطنتی می‌شود که به او کمک می‌کند استعدادهای پنهان خود را به عنوان یک مجسمه ساز کشف کند. اکنون هیون لی با ابزاری مناسب برای پول درآوردن و حمایت از خانواده‌اش، مصمم است راه خود را از فقر نجات دهد، مهارت‌های خود را بالا ببرد و به عنوان مجسمه ساز برجسته رویال رود صعود کند.

I.M

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
I.M

مانهوای جدی، I.M.، زاییده فکر تیم هاگیمینگ است که هم داستان را می‌نویسد و هم تصویرگری را انجام می‌دهد. در I.M.، سییون یک NEET است – یک شخصیت بی ارزش که خانواده، همسالان و جامعه به او با دید منفی نگاه می‌کنند. چشم انداز سییون پس از ملاقات با اندروید مرموز به نام A.I ناگهان بهبود می‌یابد و آن دو شروع به زندگی مشترک می‌کنند.

اگرچه سیون در ابتدا با این زندگی مشترک عجیب مخالف است، اما ریتم راحتی بین هر دوی آنها پیدا می‌شود. A.I به تدریج انسانی تر می‌شود زیرا سیون موانع خود را کنار می‌گذارد و خود واقعی‌اش را در معرض دید دیگران قرار می‌دهد. این یک تجربه یادگیری متعالی برای انسان و ماشین است.

Duty After School

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
Duty After School

برخی از قوی‌ترین داستان‌ها، رئالیسم پایه‌ای را با فانتزی تقویت‌شده به عنوان راهی برای نفوذ به موضوعات ناراحت‌کننده ترکیب می‌کنند. بسیاری از انیمه‌ها و مانگا‌ها در زمان‌های پرآشوب جنگ اتفاق می‌افتند، اما دیدگاه معصومانه جوانان به عنوان فیلتری خوش‌بینانه از میان این قتل عام عمل می‌کند. Duty After School که به عنوان فعالیت های جنگ بعد از مدرسه نیز شناخته می‌شود، از همان پارچه بریده شده است.

در Duty After School، فعالیت‌های فوق‌درسی مؤسسه آموزشی شامل نبرد در زمان جنگ علیه یک بد بزرگ تهاجمی است، و نه گروه‌های سرگرمی و بازی استاندارد. آزمایش‌های جنگ در مقیاس خاکستری آشکار ارائه می‌شوند، با این حال انفجارهای رنگی به پانل‌ها می‌روند تا دوگانگی سبک‌ها، ژانرها و ایده‌هایی را که با این سربازان جوان در تضاد هستند، نشان دهند.

The Gamer

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
The Gamer

The Gamer که توسط Sang-Ah نوشته شده و توسط San-Young Sung تصویرگری شده است، ترکیبی هیجان انگیز دیگر از مصیبت‌های دنیای واقعی و ماجراهای واقعیت مجازی می‌باشد. زمانی که جی هان شیفته بازی اشتیاق خود را به سطوح بی‌سابقه‌ای رساند، این دو افراط به شکلی فاجعه بار با هم برخورد می‌کنند.

جی هان به طور ناگهانی می‌تواند مهارت‌ها و توانایی‌های RPG خود را به دنیای واقعی هدایت کند، که انسان عادی را به وجد می‌آورد. با این حال، وقتی می‌فهمد که او تنها کسی نیست که این امتیاز قدرتمند را دریافت کرده، هیجان او کمتر می‌شود. جی هان قدرت باورنکردنی دارد، اما اکنون هیولاهایی در دنیا وجود دارند که به همراه دیگرانی هستند که از فناوری و جادویی که جی هان را به یک افسانه تبدیل کرده است، لذت می‌برند.

Under City

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
Under City

Chobap’s Under City در یک دنیای علمی-تخیلی غم انگیز می‌گذرد که همچنین آزادی بی سابقه‌ای را که گیمرها دارند، به لطف MMORPG ها و واقعیت مجازی، بررسی می‌کند. Under City بر روی یک بازی بقای هاردکور تمرکز می‌کند که در آن یک آنتاگونیست ترسناک که به نام مرد توخالی شناخته می‌شود، هر بازیکنی را که در محدوده او قرار می‌گیرد، شکار می‌کند. حتی بازیکنان کهنه کار «زیر شهر» نیز در برابر او درمانده هستند.

نمایش‌های ناامید کننده Hollow Man از برتری به جای اینکه به واقعیت تبدیل شود در محدوده بازی باقی می‌ماند، اما این شکل سرگرم کننده سرگرمی را به یک کار طاقت فرسا تبدیل کرده است. بازیکنان تصمیم می‌گیرند که بالاخره زمان آن رسیده است که Hollow Man را از بین ببرند.

Omniscient Reader’s Viewpoint

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
Omniscient Reader’s Viewpoint

دیدگاه خواننده همه‌چیز با همکاری نویسنده سینگ سیانگ و تصویرگر اسلیپی-سی است. وسواس‌های اوتاکو برای بسیاری از طرفداران مانگا در این دوره یکسان است، و ارتباط آن با شخصیت پریشان دیدگاه خواننده همه‌چیز، Dokja Kim، بسیار آسان است.

علاقه پرشور Dokja برای یک رمان وب آخرالزمانی زمانی مورد آزمایش قرار می‌گیرد که او خود را در این دنیای تاریک می‌بیند که بارها جلد به جلد آن را خوانده است. Dokja از بیننده به قهرمان تبدیل می‌شود زیرا باید از زمین خشن و توطئه تنبیهی که قبلاً برای او سرگرمی بود جان سالم به در ببرد. این یک یادآوری مفید است که زیاده روی در یک چیز خوب همیشه یک موهبت نیست.

Dusk Howler

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
Dusk Howler

جی ها کیم، قهرمان Dusk Howler، نیت خوبی دارد، اما به طور مداوم در زندگی بعد از راهنمایی سختی زیادی دارد. جی ها کیم از اینکه یک آدم آشفته درون گرا باشد که نمی‌تواند سرنوشت خود را در دست بگیرد خسته شده است، بنابراین تصمیم می‌گیرد به یک بازی واقعیت مجازی به نام Trikia روی بیاورد تا مهارت‌های خود را به عنوان یک برون گرا گسترش دهد.

No Scope

بهترین مانهواهای علمی تخیلی
No Scope

در انتهای مقاله بهترین مانهواهای علمی تخیلی ، No Scope ترکیبی سرگرم‌کننده از ژانرهای علمی تخیلی است که توسط Zoyang نوشته و تصویر شده است. No Scope حول محور PSI BOND، یک بازی آنلاین معروف است که توسط جالب‌ترین دانش آموزان دبیرستانی در کره بازی می‌شود. در دنیای پرتنش PSI BOND، سوهو کانگ، استاد بزرگ مورد احترام بازی، یک تازه وارد مرموز به نام دویون لی را به عنوان شاگرد نوظهور خود انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانهواهای علمی تخیلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *