بهترین کمیک های رابین از نگاه سایت فیگار

کمیک های رابین با حضور بتمن، ماجراجویی‌ های هیجان انگیزی را برای خوانندگان رقم زده است. حال می خواهیم بهترین کمیک های رابین با حضور بتمن را معرفی کنیم.

از زمانی که دیک گریسون برای اولین بار در کمیک شماره 38 توسط بیل فینگر، باب کین و جری رابینسون ظاهر شد؛ بتمن و رابین نمادین‌ترین زوج در بهترین کمیک های دی سی 2022 قرار گرفتند که این داستان‌های مصور به بهترین کمیک های رابین تبدیل شدند. همچنین رابین در بهترین کمیک های بتمن حضور داشت؛ اما همه طرفدارن بتمن را در برخی محافل به عنوان یک فرد تنهای باهوش که به تنهایی عمل می‌کند، می‌شناسند. با این حال، رابین بخش قابل توجهی از تاریخ شوالیه تاریکی را در اختیار می‌گیرد زیرا در صدها ماجراجویی در کنار او خدمت کرده است.

بهترین کمیک های رابین

  • برترین کمیک های رابین

در ادامه قرار است بهترین کمیک های رابین را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

بهترین کمیک های رابین
بهترین کمیک های رابین

اگرچه برخی از افراد، رابین را به عنوان یک بچه احمق و تا حدی ناتوان می‌داند؛ اما این شخصیت، یک قهرمان شایسته در دنیای دی سی و یک دستیار عالی برای بتمن است. بهترین کمیک های رابین اغلب با حضور بتمن خلق شده‌اند؛ زیرا رابین یکی از بهترین سایدکیک های دی سی بوده که حاضر است برای بتمن جان خودش را فدا کند. شخصیت رابین بخش مهمی از زندگی بتمن و بهترین کمیک‌های او را ساخته است.

War Drums

بهترین کمیک های رابین
جذاب ترین کمیک های رابین

اگرچه دوران تصدی استفانی براون در نقش رابین بسیار کوتاه بود، دختر کلومستر نقش رابین را در یکی از برترین کمیک های رابین و بتمن به نام «War Drums» ایفا کرد. این کمیک یک خط داستانی ده قسمتی، با نام «طبل‌های جنگ» در دو عنوان مجزا، Detective Comics و Robin توسط ای جی لیبرمن و اندرسون گابریچ نوشته شد و بر گرفته از آثار ژان ژاک دزیالوفسکی و پیت وودز می‌باشد. علاوه بر پوشش دوره‌ای مهم در تاریخ رابین و بازنشستگی موقت تیم دریک، «درام‌های جنگ» بتمن را در موقعیت منحصر به‌ فرد قرار می‌دهد و کار تیمی هیجان انگیزی را به تصویر می‌کشد که او این را نمی‌خواهد. این داستان همچنین نشان دهنده قدرت منحصر به فرد تیم در حل کردن معما‌های داستانی است.

قوی ترین نسخه های بتمن

The Cult

بهترین کمیک های رابین
خواندنی ترین کمیک بوک های رابین

یکی از برجسته‌ترین آثار بتمن استارلین، «The Cult» بوده که یک خط داستانی چهار شماره‌ای از جیم استارلین، برنی رایتسون و بیل رای است. این داستان نگاهی جالب و عجیب به بتمن که هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی مورد ضرب و شتم قرار گرفته می‌باشد، “The Cult” به دنباله داستان جیسون تاد بوده که مدت کوتاهی پس از ناپدید شدن بتمن را بازگو می‌کند. در طول داستان، جیسون از نگرش خاص خود در کنار سبک مبارزه تهاجمی‌اش استفاده می‌کند و به بتمن کمک خواهد کرد تا با انبوهی از فرقه‌هایی که قصد تصرف گاتهام را دارند، مبارزه کند. از بسیاری جهات، “فرقه” توانایی‌های درجه یک جیسون را به عنوان یک مبارز جنایتکار نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که او بیش از حد توانایی رهبری را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های ترسناک بتمن

10 کمیک بتمن که طرفداران از آن فراری هستند

Batman & Son Introduced Damian Wayne

بهترین کمیک های رابین
بهترین کمیک های رابین

این داستان بیشتر بر معرفی دیمین وین، عضو مورد علاقه خانواده Batfamily، می‌پردازد، Batman & Son یک خط داستانی چهار شماره‌ای از گرانت موریسون، اندی کوبرت و جسی دلپردانگ است. اگرچه Damian از نظر فنی در طول این خط داستانی رابین نبود، «بتمن و پسر» تضاد شدید بین Damian و سایر اعضای خانواده بت را به نمایش گذاشت و پیش زمینه داستانی از تبدیل شدن یک فرد به رابین را ارائه داد. نه تنها یک لحظه مهم برای شخصیت رابین، معرفی پسر بروس وین یکی از بحرانی‌ترین رویدادهای دوره تاریخ بتمن است. Damian پس از معرفی شدنش در داستان‌های بتمن از طرفدارن کمی برخوردار بود؛ اما امروزه این شخصیت توانسته هوادارن بسیاری را برای خود جمع کند.

Batman & Robin Volume 1

بهترین کمیک های رابین
برترین کمیک های رابین

Batman & Robin Volume 1 به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیک‌های بتمن شناخته می‌شود، این کمیک از سال 2009 تا 2011 در 26 شماره منتشر شد. Batman & Robin Volume 1 یکی دیگر از داستان‌های عالی بتمن و رابین که توسط گرانت موریسون نوشته شده، این کمیک اولین حضور رسمی Damian را در نقش رابین نشان می‌دهد. علاوه بر ارائه یک رابین کاملاً جدید به طرفداران، در Batman & Robin Volume 1 همچنین دیک گریسون به عنوان بتمن به مبارزه با جرم و جنایت فعالیت می‌کند که این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شایعه شده بود بروس وین مرده است. نمایش بتمن و رابین در برابر شرورانی مانند رد هود و پروفسور پیگ در بتمن و رابین جلد 1، نمایشی عالی از این زوج جذاب در کمیک‌های دی سی است.

Born To Kill

بهترین کمیک های رابین
جذاب ترین کمیک های رابین

طرفداران از اینکه دیدند که دیمین رابین در بتمن و رابین جلد 1 دیده می‌شود خوشحال بودند؛ اما مخاطبان می‌خواستند به جای دیک گریسون، رابین Damian را در کنار بتمن بروس وین ببینند. طرفداران در ابتدای New 52 با Batman and Robin Volume 2، با یک کمیک چهل شماره‌ای توسط پیتر جی توماسی و پاتریک گلیسون به آرزوی خود رسیدند. این داستان مصور جزء جذاب ترین کمیک های رابین قرار گرفته که در هشت شماره اول این مجموعه، “Born To Kill”، بتمن و پسرش برای اولین بار در شهر گاتهام گشت می‌زنند. در حین حمله گروهی به جنایتکاران که باید به طور عادی آن‌ها اعمال قانون می‌شدند، بتمن از دست رابین عصبانی می‌شود؛ زیرا دیمین آن‌ها را به قتل رساند. در این لحظه، بروس متوجه می‌شود که دیمین به تربیت پایدار و مهربانی بیشتری نیاز دارد.

Pearl

بهترین کمیک های رابین
خواندنی ترین کمیک بوک های رابین

دنباله‌ی «Pearl» ،«Born to Kill» یک خط داستانی شش شماره‌ای از تیم خلاق توماسی و گلیسون است. پس از اینکه به دلیل توانایی ضعیف در کنار گذاشتن تربیت خشونت‌آمیزش، رابین بودن آن زیر سوال می‌رود، Damian مجبور می‌شود به بتمن و رابین‌های قبلی ثابت کند که واقعاً لیاقت پوشیدن این لباس را دارد. مهم‌ترین چالش شخصی Damian تا این مرحله، «Pearl» او را مجبور کرد که فراتر از غرور خود نگاه کند و راه جدیدی را بپذیرد. Pearl علاوه بر توسعه‌ی حیاتی برای Damian به‌عنوان یک شخصیت، مملو از لحظات هیجان‌انگیز برای طرفداران است و حتی اولین Damian دامیان با جوکر را نیز به نمایش می‌گذارد.

Face The Face

بهترین کمیک های رابین
بهترین کمیک های رابین

یکی از بهترین رویدادهای کمیک دی سی در تمام دوران، «Face The Face» بوده که یک خط داستانی شش شماره‌ای از آثار جیمز رابینسون، دان کرامر و لئونارد کرک است. «Face The Face» که در دو عنوان جداگانه اتفاق می‌افتد، حول محور بازگشت بتمن و رابین به گاتهام پس از یک سال غیبت می‌چرخد و حفاظت از گاتهام را زیر نظر هاروی دنت اصلاح‌شده می‌گذارد. پس از بازگشت، Dynamic Duo متوجه می‎‌شوند که تعداد زیادی از جنایتکاران سطح پایین گاتهام مرده‌اند. در مد کلاسیک، بتمن و رابین در مورد قتل تحقیق می‌کنند و متوجه می‌شوند که هاروی ممکن است چندان اصلاح نشده باشد. رابین تیم دریک نقش مهمی در تحقیقات را دارد و سرنخ‌های زیادی را کشف می‌کند که خود بتمن می توانست نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های بتمن درباره ابرشروران گاتهام

بهترین کمیک بتمن خارج از شهر گاتهام

Batman Year 3

بهترین کمیک های رابین
برترین کمیک های رابین

اگرچه دیک گریسون به‌عنوان رابین اصلی شناخته شده است؛ اما او و اکثریت قابل توجهی از دیگر شخصیت‌های کامیکس دی‌سی پس از Crisis On Infinite Earths، زندگی دوباره‌ای را تجربه خواهند کرد. در تداوم پس از بحران، منشأ داستان دیک گریسون در «Year 3»، یک خط داستانی چهار شماره‌ای توسط مارو ولفمن، پت برودریک و جان بیتی را روایت می‌کند. در Year 3، مردی در جلسه رسیدگی به آزادی مشروط از هیئت مدیره درخواست می‌کند که فرصت آزادی را برای اوباش معروف، تونی زوکو، رد کند. بعداً آلفرد که خود را آلفرد پنی ورث معرفی می‌کند، به هیئت مدیره می‌گوید که چگونه زوکو زندگی یک مرد جوان را ویران کرد. آلفرد در گفتن داستان به خواننده فاش می‌کند که تونی زوکو والدین دیک گریسون را کشته است.

A Lonely Place Of Dying

بهترین کمیک های رابین
جذاب ترین کمیک های رابین

در حالی که اولین داستان رسمی کمیک او چهار شماره قبل از شروع داستان اتفاق افتاد، “A Lonely Place of Dying” رابین مورد علاقه طرفداران، تیم دریک را معرفی کرد و جزء خواندنی ترین کمیک بوک های رابین قرار گرفت. یک خط داستانی پنج شماره‌ای توسط مارو ولفمن، جورج پرز و جیم آپارو، کمیک‌هایی که حول محور بتمن با مرگ اخیر جیسون تاد کنار می‌آیند. دیک گریسون با ابراز نگرانی در مورد رفاه بروس با آلفرد، با تیم دریک، پسر نوجوانی که ادعا می‌کند طرفدار دیک است، ملاقات می‌کند. تیم با آشکار کردن مهارت‌های کارآگاهی باورنکردنی خود، به دیک اطلاع می‌دهد که هویت واقعی بتمن و رابین را می‌داند و همه آن‌ها را به تنهایی کشف کرده است.

بیشتر بخوانید:

10 شرور بتمن که یک تهدید جهانی هستند

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی

Dark Victory

بهترین کمیک های رابین
خواندنی ترین کمیک بوک های رابین

یکی از بهترین کمیک‌های هنری تیم سیل، “Dark Victory” دنباله رسمی خط داستانی نمادین بتمن، “The Long Halloween” است. فیلم «Dark Victory» که توسط جف لوب نوشته شده، بتمن را در یک زندگی انزوایی خودساخته دنبال می کند. اگرچه «پیروزی تاریک» تنها چند ماه پس از «هالووین طولانی» می‌گذرد؛ اما گنجاندن رابین دیدگاه بتمن را نسبت به وقایع این کمیک تغییر می‌دهد و به بروس تا حدودی از گناه سقوط هاروی دنت به جنون راحت می‌شود. این به طور موثر برجسته‌ترین استعداد رابین را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های رابین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *