عجیب ترین ابرقهرمانان در کمیک های مارول

شاید مارول کامیکس صاحب بسیاری از محبوب ترین شخصیت های کمیک باشد، اما اکنون قصد داریم تا به عجیب ترین ابرقهرمانان مارول بپردازیم.

مارول کامیکس ابرقهرمانان بسیار محبوب و مشهوری دارد که سال‌ها پیش خلق شده و امروزه بخشی از تاریخچه و فرهنگ دنیای ابرقهرمانی محسوب می‌شوند. اما در کنار این ابرقهرمانان مشهور، برخی شخصیت‌ها به قدری عجیب و غریبند که حتی در دنیای رنگارنگ کمیک بوک‌ها نیز نمی‌توانیم آن‌ها را عادی بشماریم.

مارول یکی از بهترین دنیاهای کمیکی را ساخته است و همچنان کمیک‌های جدیدی از آن منتشر می‌شود. در کمیک‌ها ابرقهرمانان بسیار جالبی وجود دارند، اما بعضی از آن‌ها به شکل قابل توجهی غیر عادی هستند. در این نوشتار قصد داریم تا عجیب ترین ابرقهرمانان در کمیک های مارول  را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

معرفی عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

عجیب ترین ابرشرور های دی سی

عجیب ترین ابرقهرمانان در کمیک های مارول

  • از مرد صاف تا ددپول با ریشی از جنس زنبور

شما می‌توانید فهرست عجیب ترین ابرقهرمانان مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین ابرقهرمانان مارول

برخی از عجیب و غریب ترین ابرقهرمانان مارول شامل نسخه‌های تغییر یافته شخصیت‌های مشهور، و برخی دیگر جهش یافته‌هایی هستند که عملاً قدرتی کاملاً به درد نخورد دارند. اگرچه اغلب این شخصیت‌ها ناشناخته‌ هستند، اما همچنان آشنایی با عجیب ترین قهرمانان مارول می‌تواند جذاب باشد.

بلاد لاین (Bloodline)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین ابرقهرمانان مارول

ژان پل دوشان یکی از همکاران مکرر مون نایت است که از همان ابتدا این ابرقهرمان را در داستان‌های متعدد او همراهی کرده است. ما نیز در نوشتار ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه به معرفی این شخصیت پرداختیم.

در کمیک Marc Spector: Moon Knight، مشخص شد که دوشان از تبار باستانی و مقدس است و قدرتی دارد که او را تبدیل به بلاد لاین کرده است. او به عنوان بلاد لاین، این توانایی را داشت که در هر زمان، به کردام از اجدادش که می‌خواست از جمله دزدان دریایی و شوالیه‌ها تبدیل شود.

عجیب ترین خطوط داستانی در دنیای سینمایی مارول

دختر سنجابی (Squirrel Girl)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین ابرقهرمانان مارول

دختر سنجابی یکی از ابرقهرمانان عجیب مارول است که در عین حال، حتی برای افرادی که آشنایی بسیاری با کمیک بوک ندارند نیز آشنا است. جدای از ابرقدرت‌های اصلی او که حتی نویسندگان مارول نیز مطمئن نیستند او چه قدرت‌هایی دارد، دختر سنجابی می‌تواند برخی رفتارهای سنجاب‌ها را نیز نظیر بالا رفتن از درختان با سرعت زیاد انجام دهد.

اگرچه به نظر می‌رسد که شخصیتی نظیر دختر سنجابی به سرعت از یادها برود، اما او یک تاریخچه طولانی و فراموش نشدنی در کمیک‌های مارول دارد. حتی تایید شده بود که این شخصیت در سریال New Warriors رسماً وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد. هرچند که این سریال پیش از انتشار کنسل شد.

گروه های ابرقهرمانی برتر در کمیک

فوربوش من (Forbush Man)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین ابرقهرمانان مارول

مرد فوربوش نام مستعار ایروینگ فوربوش است. او یکی از عجیب ترین ابرقهرمان های مارول در دهه 1960 و میانه عصر نقره‌ای کمیک بوک‌ها است. البته که نام فوربوش من تنها یکی از هویت‌های او است. این شخصیت با نام‌های چارلی آمریکا، کاپیتان جیم کوریرک و جوزین فرد نیز شناخته می‌شود.

فوربوش من این توانایی عجیب را دارد که پس از ایجاد تصاویری ساختگی در ذهن قربانیانش، آن‌ها را به قتل برساند. اما چیزی که آن را عجیب‌تر می‌کند، این است که او برای این کار باید یک تابه چدنی مخصوصش را روی سرش بگذارد!

برترین ابرقهرمانان زن در کمیک های مارول

بیزپول (Beespool)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین ابرقهرمانان مارول

طرفداران کمیک‌های ددپول، می‌دانند که او ارتباط پیچیده‌ای با جهان‌های موازی دارد. در ماجراجویی‌های ددپول میان جهان‌های موازی، تاکنون طرفداران با بسیاری از عجیب ترین قهرمانان مارول که همه نسخه‌های مختلف ددپول بودند آشنا شدند. اما یکی از آن‌ها به عنوان بیزپول، خیلی عجیب‌تر بود. تنها تفاوت او با ددپول اصلی این بود که ریش داشت؛ اما ریشی از جنس زنبور!

اگرچه که احتمالاً این نسخه از ددپول قوی‌ترین آن‌ها نباشد، اما یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین‌ها است. هیچ‌گاه پیشینه او به طور کامل مشخص نشد و کسی نمی‌داند که او چطور به ریشی از جنس زنبور دست پیدا کرد یا حتی چرا تصمیم گرفت نیش این زنبورها را تحمل کند. احتمالاً تمام این موارد برای همیشه یک راز باقی بمانند.

دلایلی که ثابت می کند مارول از دیسی بهتر است

ملخ (Grasshopper)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین ابرقهرمانان مارول

ملخ شخصیتی است که فطعاً پتانسیل بسیاری بالایی داشت. به عنوان ترکیبی از مرد عنکبوتی و مرد آهنی، گرس هاپر از لباس جنگی سفارشی خود به عنوان نگهبان، برای دفاع از تاسیسات روکسون استفاده می‌کرد.

اما متاسفانه ملخ به Great Lakes Avengers، یکی از بدشانس‌ترین تیم‌های ابرقهرمانی مارول پیوست. او تنها 5.8 ثانیه پس از موافقت برای پیوستن به تیم آن‌ها، توسط یک ابرشرور با چاقو کشته شد.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی کمدی

مرد صاف (Flatman)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین ابرقهرمانان مارول

وال ونتورا که با نام مرد صاف شناخته می‌شود، یک جهش یافته است. همانطور که از نام او پیداست، بدنی کاملاً صاف دارد. بدین ترتیب، او می‌تواند خود را در هر اندازه‌ای خم کند. اگرچه که مرد صاف یکی از عجیب و غریب ترین ابرقهرمانان مارول است، اما شاید اگر آقای شگفت انگیز پیش از او وجود نداشت، می‌توانست کمی مشهورتر باشد.

مرد صاف بیشتر در گروه‌هایی کوچک و کمتر شناخته شده از دنیای مارول حضور داشت. همچنین او اعلب با آقای شگفت انگیز اشتباه گرفته می‌شد که این او را ناراحت می‌کرد. تنها یک قابلیت است که مرد صاف بیشتر از آقای شگفت انگیز دارد: هنر اوریگامی!

15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها

گلاب هرمن (Glob Herman)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین قهرمانان مارول

گلوب هرمن یک جهش یافته و عضوی از مردان ایکس است که شاید متمتایزترین ظاهر را به نسبت هم‌تیمی هایش داشته باشد. هرمن  از یک موم زنده و شفاف تشکیل شده است و تمام اندام‌هایش بدنش از جمله اسکلت او را کاملاً نمایان می‌کند.

گلوب هرمن این توانایی را داشت تا پوست مومی شکل خود را آتش بزند و تکه‌هایی از بدنش را به سمت دشمنانش پرتاب کند. هرچند که به نظر می‌رسد این کار آسیب‌های زیادی به او می‌زد. بدون شک گلوب هرمن یکی از ابرقهرمانان عجیب مارول است که احتمالاً هیچ گاه فیلمی از او ساخته نمی‌شود. با این حال، نقش او در کمیک‌ها تقریباً مهم است.

محبوب ترین شخصیت های کمیک

دربان (Doorman)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب ترین ابرقهرمان های مارول

دربان یکی از اعضای کمتر شناخته شده از تیمی حتی کمتر شناخته‌ شده به نام Great Lakes Avengers است. او با نام مستعار DeMarr Davis نیز شناخته شده و توانایی ایجاد پرتال‌ها را دارد.

قدرت‌های او بسیار جالب است. با این حال، این شخصیت هیچ‌گاه شناخته نشد. چرا که انتخاب چنین نام عجیبی و استفاده نکردن از تمام پتانسیل‌های او به شهرت آن لطمه وارد کرد.

برترین خدایان مارول در کمیک

اسلپ استیک (Slapstick)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
ابرقهرمانان عجیب مارول

السپ استیک شخصیتی است که به معنای واقعی کلمه، از یک کارتون خارج شده است. او یک دلقک کارتونی است که می‌تواند دنیای اطراف خود را تغیر داده و تبدیل به یک کارتون کند. بدین ترتیب، هرجا که اسلپ استیک قدم می‌گذارد، احتمالاً اتفاقات کمدی رخ می‌دهد.

علی‌رغم قدرت‌های عجیب و غریبی که ظاهراً کاربرد بسیار کمی برای اسلپ استیک دارد، اما او بخشی از چندین تیم برجسته نظیر New Warriors، Heroes For Hire و Initiative بوده است.

معرفی بهترین کمیک های ورتیگو که بسیار جذاب و عجیب هستند

هندسایت لاد (Hindsight Lad)

عجیب ترین ابرقهرمانان مارول
عجیب و غریب ترین ابرقهرمانان مارول

هندسایت لاد زمانی به وجود آمد که یک برنامه نویس کامپیوتر، کارلتون لافرویج تصمیم گرفت تا توانایی‌های خود را که شامل آینده نگری می‌شد، به عنوان یک ابرقهرمان استفاده کرده و به صورت مخفیانه به تیم جنگجویان جدید ملحق شود.

نه تنها هندسایت لاد یکی از عجیب ترین ابرقهرمان های مارول است، بلکه او جزو منفورترین شخصیت‌های جنگویان جدید نیز محسوب می‌شود. چرا که هندسایت لاد باعث ایجاد یک جنگ داخلی میان ابرقهرمانان شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عجیب ترین ابرقهرمانان مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *