ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman ؛ بتمن سنتی تر از همیشه !

تریلر جدید The Batman به عنوان بخشی از DC FanDome، منتشر شد. در نوشتار ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman همه نکات را خواهیم گفت.

دومین تریلر فیلم The Batman (فیلم بتمن) منتشر شد. در نوشتار نکات تریلر 2 The Batman از جزئیات طرح و افشای داستان تا جزئیات پنهان که شخصیت بروس وین رابرت پتینسون را بیشتر روشن می‌کند، خواهیم گفت.

بتمن از سال 2014، زمانی که برادران وارنر اولین فیلم انفرادی لایو اکشن Caped Crusader را پس از ظهور شوالیه تاریکی نشان داد، بسیار تغییر کرده است. به دلیل تغییر ساختار استودیو و بازنگری در ساختار DCEU The Batman در حال حاضر یک فیلم مستقل است که توسط مت ریوز کارگردانی شده و رابرت پتینسون در نقش اصلی بازی می‌کند.

ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman

بتمن سنتی از همیشه !

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman خواهید خواند به شرح زیر است:

Hidden points of the second trailer of The Batman movie
تحلیل تریلر دوم بتمن, نقد تریلر دوم بتمن, تحلیل تریلر جدید بتمن

اولین تریلر فیلم بتمن در آگوست 2020 منتشر شد و نگاهی اجمالی به پتینسون بعنوان یکی از مشکوک ترین، تاریک ترین و شکنجه شده‌ترین شوالیه تاریکی که تا به حال برای نمایش در سینما مورد لطف قرار گرفته بود، ارائه شد.

هنوز در فضای مبارزه با جنایت، بتمن با جیم گوردون یا جفری رایت همکاری می‌کند، زیرا Riddler (پل دانو) شروع به کشتن چهره های عمومی می‌کند و از طریق روش سنتی سرنخ ها و پازل ها با بروس ارتباط برقرار می‌کند.

این تریلر شامل نگاه کوتاهی به کالین فارل در نقش پنگوئن و زوئه کراویتز در نقش زن گربه ای بود، اما می‌دانیم که اندی سرکیس نقش آلفرد پنی ورث را بازی می‌کند.

کنوانسیون آنلاین سال گذشته راهی خلاقانه برای ارائه آخرین اخبار DC ، به روز رسانی ها و تریلرها در زمانی که گردهمایی های فیزیکی دشوار بود، ارائه کرد. این قالب به عنوان یک پیروزی بسیار مورد استقبال قرار گرفت و برای دومین سال باز می‌گردد و بتمن را در صدر جدول قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی کامل تریلر The Batman 2 می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

گاتهام بتمن شبیه بلید رانر است ؛ تحلیل تریلر دوم بتمن

غذاخوری Gotham در The Batman
غذاخوری Gotham در The Batman ؛ نقد تریلر دوم بتمن

از زمانی که مت ریوز مسئولیت هدایت فیلم بتمن را بر عهده گرفت، کارگردان با اشتیاق مشغول ساختن پرهیاهو ترین محیطی است که بروس وین تا کنون در آن زندگی کرده است. اولین تصویر از تریلر دوم The Batman دقیقاً دلیل آن را نشان می‌دهد، و تنظیمات noir-est noar را می‌توان تصور کرد.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم بلید رانر ریدلی اسکات (Blade Runner) ؛ تاریکی، ابدی است !

یک کافه وحشتناک پشت خیابان در یک شب بارانی و مملو از مه تنها با چراغ های نئون و پنجره های شیشه ای روشن می‌شود. این یک برخورد معمولی از سوی گاتهام است که به شکل بدبینانه و ضعیفی با آینده‌ای نگران رو به رو است؛ یک استعاره بصری منظم برای نابرابری اقتصادی شهر.

صدای پتینسون ؛ نقد تریلر دوم بتمن

چراغ سیگنال خفاش در بتمن
چراغ سیگنال خفاش در بتمن ؛ تحلیل تریلر جدید بتمن

پیش از DC FanDome 2021، یک تیزر کوتاه صدای بتمن رابرت پتینسون را فاش کرد و طرفداران در رسانه های اجتماعی با خوشحالی از صدای او در فیلم بتمن جدید استقبال کردند. برخلاف بتمن های قبلی، صدای پتینسون در فیلم the batman دارای کیفیت طبیعی تری است. در مورد محتوا، “ترس یک ابزار است” تاکتیک بتمن را در ایجاد ترس در جنایتکاران شهر بیان می‌کند، در حالی که نمای بعد همه چیز با “هشدار” پتینسون به عنوان خشن ترین و خطرناک ترین بتمن تا کنون ترکیب می‌شود.

لباس کامل بتمن رابرت پتینسون ؛ تحلیل تریلر جدید بتمن

رابرت پتینسون در نقش بتمن
رابرت پتینسون در نقش بتمن ؛ تحلیل تریلر دوم بتمن

نگاه کردن به سیگنال خفاش یادآور چیزی نیست جز خود رابرت پتینسون با لباس کامل. نکته جالب توجه این است که، علیرغم اینکه بتمن به دنبال زیبایی شناسی بسیار بنیادین است، کمیک ترین عناصر جالب لباس پتینسون (یعنی گوش های نوک تیز و شنل) در واقع اغراق شده است. مت ریوز در حال تهیه ترکیبی بصری جذاب از کریستوفر نولان و تیم برتون است – مخصوصاً در بخش لباس. در ادامه با نوشتار ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

گروه دلقک – آیا جوکر در بتمن است؟

تحلیل تریلر دوم بتمن, نقد تریلر دوم بتمن, تحلیل تریلر جدید بتمن
تحلیل تریلر دوم بتمن, نقد تریلر دوم بتمن, تحلیل تریلر جدید بتمن

اولین دشمنانی که در تریلر The Batman 2 مشاهده می‌شوند همان شرورانی هستند که در فیلم های قبلی نشان داده شده است – گانگسترهای Gotham با صورت های سفید. هیچ همتای واضحی در کمیک های دی سی وجود ندارد که بتواند این گروه را شناسایی کند، اما، البته، هر جا دلقک هایی در شهر گاتهام وجود دارد، جوکر معمولاً حضورش را اعلام می‌کند.

شانس حضور شاهزاده دلقک در بتمن بسیار اندک است، اما این بازیگران ممکن است حضور او را در پس زمینه تأیید کنند و راه را برای اولین حضور جوکر در ادامه این فیلم هموار کنند. شایعات دیگر نشان می‌دهد که بتمن ممکن است به نوعی با جوکر ارتباط داشته باشد (با وجود تفاوت در جدول زمانی)، و جنایتکارانی که رنگ چهره دلقک را دارند از این نظریه حمایت می‌کنند.

لباس بتمن پتینسون

تحلیل تریلر دوم بتمن, نقد تریلر دوم بتمن, تحلیل تریلر جدید بتمن
تحلیل تریلر دوم بتمن, نقد تریلر دوم بتمن, تحلیل تریلر جدید بتمن

با توجه به این که لباس بتمن رابرت پتینسون در مقایسه با ابرقهرمان های سینمایی مانند او چقدر ساده است، طبیعی است که فرض کنیم او در برابر حملات آسیب پذیرتر است. تریلر دوم بتمن خلاف این را ثابت می‌کند. دنده بتمن در مواجهه با جنایتکاران نقاشی شده دلقک، چندین گلوله را پشت سر هم جذب می‌کند و بروس به سختی در اثر انفجارها آسیب می‌بیند.

بتمن از ریدلر در Arkham دیدن می‌کند

فریاد رابرت پتینسون در تریلر The Batman
فریاد رابرت پتینسون در تریلر The Batman

وقتی صحبت از بازجویی های فیلم بتمن می‌شود، نمی‌توان به تقابل نمادین شوالیه تاریکی بین کریستین بیل و جوکر هیث لجر فکر نکرد. بتمن نسخه خاص خود را دارد، با روبرت پتینسون به مریضی مراجعه می‌کند که چهره اش مبهم است. با توجه به شرایط، ریدلر واضح ترین حدس است.

بتمن فریاد می‌زند “چه کار کردی؟” که این مسئله نشان می‌دهد که ریدلر کاری کرده که حتما خیلی مهم بوده که به این راحتی باعث دستگیریش شده است. خشم بتمن در این صحنه نشان می‌دهد که ریدلر پل دانو چقدر عمیق می‌تواند به شکلی زیر پوستی بتمن را تحت تاثیر قرار دهد. در همین حال، ریدلر ادعا می‌کند که در تلاش است تا به بتمن برسد و به سرنخ کارت تبریک تریلر قبلی اشاره می‌کند.

زن گربه ای زوئه کراویتز می‌تواند از خودش مراقبت کند

سلینا کایل زن گربه دار در بتمن
سلینا کایل زن گربه دار در بتمن

دور از مراسم تشییع جنازه شهردار، بتمن و سلینا کایل هنگام غروب آفتاب روی پشت بام ملاقات می‌کنند و لحظه دلپذیری را به اشتراک می‌گذارند که Catwoman به بروس اطمینان می‌دهد “من می‌توانم از خودم مراقبت کنم.” این دیالوگ باید به معنای تلاش بروس برای محافظت از سلینا است، اما او با زنی روبرو است که عادت به محافظت از خود در خیابان های گاتهام دارد. با نوشتار ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman همراه فیگار باشید.

اولین تصویر از اندی سرکیس به عنوان آلفرد

اولین تصویر از اندی سرکیس به عنوان آلفرد
اولین تصویر از اندی سرکیس به عنوان آلفرد

آلفرد پنی ورث، اندی سرکیس، نتوانست در اولین تریلر The Batman ظاهر شود، اما سرپرست بروس وین سرانجام در تریلر The Batman 2 ظاهر می‌شود و بلافاصله یک زخم روی ابرو چپ آلفرد توجه را جلب می‌کند.

با توجه به اینکه سرکیس نسخه جوانتر از آلفرد را بازی می‌کند، طبیعی است که انتظار یک ساقی فیزیکال متفاوتی را داشته باشیم و این بازیگر در مصاحبه ها به این نکته اشاره کرده است. این که آلفرد، بروس را آموزش داده است یا خود به جنایتکاران پیوسته است، باید مشخص شود.

بروس وین در لباس مبدل – The Drifter؟

رابرت پتینسون در نقش بروس وین بتمن در فیلم بتمن
رابرت پتینسون در نقش بروس وین بتمن در فیلم بتمن

یک تصویر مختصر نشان می‌دهد که بروس وین رابرت پتینسون با عینک آفتابی مستطیلی و یک روزنامه مخفی شده است. LEGO Batman از بروس وین به عنوان “Drifter” یاد می‌کند، که می‌تواند بدلی باشد که او هنگام جمع آوری اطلاعات در خیابان های Gotham به کار می‌برد.

لباس و نام بتمن رابرت پتینسون نشان می‌دهد که از تاکتیک های سنتی تحقیق در فیلم مت ریوز استفاده می‌کند و به جای این که فقط به دور خود بچرخد و مردم را له کند (البته این کار را نیز انجام خواهد داد)، کارآگاهی زبردست هم است.

بروس در یک گاتهام مالیخولیایی

غروب گاتهام در بتمن
غروب گاتهام در بتمن

این عکس خاص پیش از تریلر رسمی The Batman FanDome 2021 منتشر شده است و نشان می‌دهد شوالیه تاریکی در حال بررسی محوطه پیرامونی خود در حال غروب خورشید است. معماری تزئینی، ظالمانه و نورپردازی تاریک تا حدودی یادآور شهر Gotham شهر جوکر است، در حالی که درخشندگی نارنجی به این معنی است که این صحنه می‌تواند در تریلر، قرار قبلی پشت بام Batman و Catwoman را دنبال کند. در ادامه با نوشتار ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman همراه فیگار بمانید.

Batmobile عادی ترین ماشین بتمن است

Batmobile در بتمن
Batmobile در بتمن

تریلر Batman FanDome 2021 برای طرفداران Batmobile سخاوتمندانه است و رانندگی بروس را در حالی که سوخت راکت عقب را می‌سوزاند، نشان می‌دهد و با بقایای کنار خیابان بی پروا برخورد می‌کند.

نکته مهم این است که Batmobile Batman در مقایسه با نسخه های قبلی چقدر “معمولی” به نظر می‌رسد. این طرح متناسب با فلسفه فناوری کم رابرت پتینسون است و همچنین توجه بسیار کمتری نسبت به Batmobiles قبلی جلب می‌کند. دومین نکته قابل توجه رانندگی بروس است که، صادقانه بگوییم، عالی نیست. این بتمن ماهرانه در شهر Gotham مانور نمی‌دهد. بروس با عصبانیت رانندگی می‌کند و هر چیزی که در سر راهش قرار دارد را در هم می‌ریزد یا به عبارتی درهم می‌کوبد.

فاجعه

ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman
ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman

برای بتمن عجیب نیست که در حین انجام وظایف خود کمی مورد ضرب و شتم قرار بگیرد، اما چیزی ناشناخته در مورد سر تا پای او وجود دارد. بتمن پتینسون ظاهراً دچار نوعی فاجعه شده است – انفجار یا فرو ریختن ساختمان – و به سختی در بخشی از فیلم نجات یافته است.

جزئیات جالب دیگر در این صحنه شنل بتمن است. در فیلمهای قبلی، شنل های خفاش خنثی شده، نظامی گرا بوده و یا اصلاً وجود نداشته است. در بتمن، این فقط یک پارچه سیاه است که در باد تکان می‌خورد.

زخم های بروس

ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman
ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman

تریلر دوم بتمن تصویری را از پشت وی نشان می‌دهد – تقریباً بتمن روبر پتینسون بعد از یک شب سخت لباس کار خود را در می‌آورد. زخم های پشت بروس نیز قابل مشاهده است، بدون شک یادآور تمرینات سخت و تمرین‌ها و مبارزات شبانه است. این تصویر فراتر از جنبه فیزیکی، بر شخصیت زخمی و مشکل دار بروس در The Batman تأکید می‌کند. یک شیطان درونی بتمن را به هر قیمتی به جلو هل می‌دهد و بین نابودی خود و خشونت، او را تهدید به مصرف می‌کند.

مشخصات فیلم

  • کارگردان مت ریوز
  • تهیه‌کننده دیلان کلارک و مت ریوز
  • نویسنده مت ریوز و متسون تاملین
  • بازیگران رابرت پتینسون، جفری رایت، زوئی کراویتز، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل و جان تورتورو
  • موسیقی مایکل جاکینو
  • فیلم‌بردار گریک فریزر
  • شرکت تولید دی‌سی فیلمز
  • توزیع‌کننده برادران وارنر
  • تاریخ‌ انتشار ۴ آوریل ۲۰۲۲
  • کشور ایالات متحده آمریکا
  • زبان انگلیسی
  • هزینهٔ فیلم ۱۵۶ میلیون دلار

بازیگران ؛ ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman

  • رابرت پتینسون در نقش بتمن/بروس وین
  • جفری رایت در نقش جیمز گوردون
  • زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای/سلینا کایل
  • پل دینو در نقش ریدلر/ادوارد نیگما
  • اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث
  • کالین فارل در نقش پنگوئن/آسوالت کابلپات
  • بری کاقان در نقش استنلی مرکر
  • جان تورتورو در نقش کارمین فلکون
  • پیتر سارسگارد در نقش بلک ماسک

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ایستراگ ها و نکات پنهان تریلر دوم فیلم The Batman سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *