فوق العاده ترین انیمیشن های مارول 2021 تا 2024 و تمام دوران

برای تماشاگران انیمه، بهترین انیمیشن های مارول را که برای تماشا در نظر گرفتیم جالب خواهد بود. در ادامه با نوشتار بهترین انیمیشن مارول با فیگار بمانید.

قطعا با همکاری استودیو Madhouse، مارول می‌تواند انیمه بیشتری تولید کند و در این مقاله برخی از بهترین انیمیشن های مارول را که تا به حال با آن‌‌ها برخورد کرده‌ایم، برای شما معرفی می‌کنیم. همه میدانند که دنیای سینمایی مارول چقدر شگفت انگیز بوده و احتمالاً همیشه خواهد بود.

جهان فیلم مارول در حال حاضر محبوب ترین فرنچایز تاریخ است و توانسته با فیلم‌های سینمایی یکپارچه و مرتبط، یک مجموعه بینظیر ابرقهرمانی را تولید کند که در تاریخ هیچ کمپانی یا شرکتی نتوانسته مانند آن را بسازد. همچنین مارول توانسته بهترین انیمیشن‌های کمیکی را تولید کند. در ادامه با نوشتار مارول انیمیشن همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

50 تا از بهترین انیمیشن‌های 2022

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022 (تا 2024)

فوق العاده ترین انیمیشن های مارول 2021 تا 2024 و تمام دوران

  • محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

فهرست انیمیشن هایی را که در نوشتار بهترین انیمیشن های مارول برای شما معرفی کرده‌ایم را می‌توانید در لیتست زیر در ک نگاه ببینید:

بهترین انیمیشن های مارول
بهترین انیمیشن های مارول

دنیای سینمایی مارول تا به حال بسیار موفق عمل کرده است و توانسته با ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی و کمیکی طرفداران خود را راضی نگه دارد. علاوه بر این مارول در دنیای انیمیشن هم بسیار فوق العاده عمل کرد و توانست برترین انیمیشن های مارول را بسازد. در ادامه با نوشتار انیمیشن های مارول همراه ما باشید.

Lego Marvel: Maximum Overload (2013)

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین انیمیشن های مارول

یک همکاری بزرگ دیگر بین مارول و LEGO. پس از برخی از بهترین بازی های LEGO ، آنها یک سری کوچک به نام Maximum Overload ساخته اند. در این ساختار روایی کاری کرده‌اند که شما بسیار سرگرم کننده با قهرمانان و شخصیت های شرور زیادی روبرو شوید. بسیار زیبا به نظر می‌رسد، بسیار خنده دار است و اگر این انیمیشن مارول را ندیدید باید آن را تماشا کنید.

بهترین انیمیشن های 2022 که باید قبل از مرگ ببینید

Guardians of the Galaxy (2015)

انیمیشن های برتر مارول
انیمیشن های برتر مارول

یکی از انیمیشن‌های کمتر دیده شده مارول نگهبانان کهکشان 2015 است. این انیمیشن دقیقاً کمدی سری لایو اکشن نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول را تکرار می‌کند و به خوبی توانسته یک اثر بسیار فوق العاده را به نمایش بگزارد.

پس از اینکه قسمت اول نگهبانان کهکشان در سال 2014 به کارگردانی جیمز گان اکران شد، سازندگان این انیمیشن توانستند با الهام گرفتن از این فیلم، یک اثر بسیار عالی و سرگرم کننده را به تصویر بکشند. متاسفانه این انیمیشن آنطور که باید مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. این انیمیشن جزو انیمیشن های برتر مارول قرار می‌گیرد.

دیالوگ های برتر درکس در دنیای سینمایی مارول

Ultimate Avengers II (2006)

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین انیمیشن های مارول

Ultimate Avengers 2: Rise of the Panther، توسط Dong Woo Animation تهیه شده است. فیلم در 8 آگوست 2006 اکران شد. در فیلم، پلنگ سیاه با Ultimate Avengers همکاری میکنند تا هنگام حمله به آفریقا به مبارزه خود با بیگانگان ادامه دهند.

پشت Ultimate Avengers نبردهای متعددی وجود دارد. آنها دشمنان قدرتمند را چه به صورت مستقل و چه به صورت تیمی شکست دادند. آنها همچنین پیروزی های زیادی را جشن گرفتند.

اما هیچ چیز حتی به چیزی که اکنون در انتظار آنها بود نزدیک نبود. این بار The Ultimate Avengers با ارتشی از هزاران دشمن شیطانی فضایی روبرو می‌شود که آماده تسخیر زمین هستند.

پلنگ سیاه می‌داند که نمی‌تواند به تنهایی در این نبرد پیروز شود. بنابراین او در خارج از مردمان مرموز واکاندا به دنبال کمک خواهد بود. فیلم خوبی است و دنباله خوبی هم دارد. دارای یک آنتاگونیست بزرگ است. با این حال، چند چیز بد وجود دارد، برخی از شخصیت ها کمی عجیب به نظر می‌رسند و پلنگ سیاه دارای قدرت های عجیب و غریبی است.

نقطه ضعف اعضای انتقام جویان چیست؟

Big Hero 6: The Series (2017)

برترین انیمیشن های مارول
برترین انیمیشن های مارول

انیمیشن سینمایی شش ابرقهرمان بزرگ برای اولین بار در سال 2014 منتشر شد و استقبال بسیار خوبی را به همراه داشت. پس از این موفقیت سازندگان تصمیمی گرفتند تا یک انیمیشن سریالی بر اساس این گروه بسازند.

این انیمیشن به خوبی حال و هوای فیلم اصلی خود را برای مخاطب تکرار می‌کند، اما این سریال با نقدهای منفی و استقبال بدی روبه رو شد. بیشتر دلایل به این موضوع برمی‌گشتند که این سریال بر خلاف انیمیشن اصلی خود به سبک دو بعدی ساخته شد، اما با هم این موضوع از ارزش‌های این سریال کم نمی‌کند و آن را جزو برترین انیمیشن های مارول قرار می‌دهد.

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران

Ultimate Avengers: The Movie (2006)

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین انیمیشن های مارول

Ultimate Avengers: The Movie از آن دسته از انیمیشن ها در مارول است که باید حتما و قطعا نیم نگاهی به آن داشته باشیم. این فیلم بر اساس شش شماره اول Ultimates توسط مارک میلر و برایان هیچچ به صورت آزاد ساخته شده است. این فیلم در 21 فوریه 2006 منتشر شد و توسط انیمیشن DongWoo تولید شد.

در طول جنگ جهانی دوم، کاپیتان آمریکا مورد حمله قرار گرفت و در جایی در اعماق اقیانوس ناپدید شد. 60 سال بعد، با استفاده از فناوری پیشرفته، یک انگیزه انسانی در یخ های عمیق اقیانوس اطلس شمالی شناسایی شد. آنها شروع به احیای بدن یخ زده کاپیتان میکنند که در برنامه آزمایشی مخفی Super Soldier بود که توسط دانشمند دکتر بروس بنر طراحی و رهبری شد.

این انیمیشن با شخصیت های زیاد، اما بیشترین تمرکز را بر Captain America گذاشته است. این مجموعه مجموعه ای از ویژگی های متحرک مارول را راه اندازی کرد، که برخی از آنها در جایگاه‌های بالاتری از این فهرست قرار دارند. این فیلم کاملاً کمیک های بزرگسال Ultimates را دنبال میکند و باعث میشود بچه ها بیشتر دوست داشته شوند، در حالی که هنوز شخصیت های جهان نهایی را حفظ میکند. انیمیشن ها خوب هستند، نه بهترین اما خوب، و همین را میتوان در مورد دیالوگ ها گفت.

برترین کارگردان برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان

Doctor Strange: The Sorcerer Supreme (2007)

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین و جدیدترین انیمیشن های مارول

Doctor Strange: The Sorcerer Supreme (با عنوان روی پرده Doctor Strange) حتما می‌تواند خودش را در لیست بهترین انیمیشن های مارول ما قرار دهد و بر اساس شخصیتی به همین نام توسط استن لی و استیو دیتکو، جدا از جهان انتقام جویان نهایی ساخته شده است. این فیلم در 14 آگوست 2007 منتشر شد. این فیلم در جوایز Annie نامزد شد و جایزه تریلر طلایی بهترین فیلم انیمیشن را از آن خود کرد.

دکتر استفان استرنج سفری هیجان انگیز را به کوه‌های بلند تبتی آغاز می‌کند که در آنجا به دنبال شفا در زیر پای کوه باستانی است. اما دکتر استرنج قبل از بهبودی همه زخم هایش باید گذشته دردناک خود را رها کرده و هدیه ای را که بسیاری دریافت نکرده اند، در خود بیدار کند – هدیه جادو. دکتر استرنج به عنوان جادوگری عالی، محدودیت های خود را بررسی می‌کند، با جانوران و هیولاها روبرو می‌شود و با وحشتناک ترین موجود در جهان روبرو می‌شود.

Doctor Strange: The Sorcerer Supreme یک ساختار روایی بسیار خوب دارد. تماشای آن بسیار سرگرم کننده است و در عین حال آنقدر جدی که شما را هیجان زده میکند. انیمیشن ها خوب هستند، اگرچه میتوانند بهتر باشند. با این حال، با بودجه ای که داشت، نمیتوانیم انتظار بیشتری از این انیمیشن داشته باشیم. یک فیلم انیمیشن Marvel بسیار خوب.

دفعاتی که دکتر استرنج در کمیک ها شرور بود

Planet Hulk (2010)

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین و جدیدترین انیمیشن های مارول

سیاره هالک یکی از بهترین انیمیشن های مارول است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت. این فیلم در 2 فوریه 2010 اکران شد. دومین فیلمی بود که توسط مادهاوس تولید شد. این فیلم بر اساس داستان سیاره هالک در کتاب کمیکی است که در سال 2006-2007 توسط گرگ پاک و کارلو پاگولایان منتشر شده است.

هالک یک هیولا بود که کنترل آن غیرممکن به نظر می‌رسد. به همین دلیل قوی ترین قهرمانان زمین او را به فضا فرستادند. هالک به سیاره ای فرستاده شد. Planet Hulk یک فیلم شگفت انگیز از مارول است.

این انیمیشن عالی است، دارای ساختارهای دراماتیک بسیار خوب و دقیق، فضاسازی متناسب و انیمیشن شخصیت ها شیک است. نبردها به خوبی طراحی شده اند و هیجان انگیز هستند و موسیقی دارای کیفیتی شگفت انگیز است که برای لحن این فیلم ایده آل است.

نوشتار هوشمند است، و در حالی که مفهوم اساسی تا حدودی استاندارد شکل خودش را در راستای ساختار روایی می‌گیرد. داستان حتی از نظر لحن قانع کننده است. شخصیت ها عمدتا به خوبی توسعه یافته و جالب هستند، هالک کاریزماتیک و غم انگیز است. امپراتور یک شرور شایسته است. صداگذاری نیز بسیار خوب است.

دیالوگ های برتر هالک در دنیای سینمایی مارول

Hulk Vs. (2009)

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین انیمیشن مارول

هالک در مقابل یک فیلم دوگانه است که در 27 ژانویه 2009 منتشر شد. هالک در مقابل ثور و هالک در مقابل ولورین. که دومی بر اساس هالک باورنکردنی شماره 181 توسط روی توماس، لن واین و جان رومیتا پدر هالک در مقابل یک فیلم دوبعدی Ultimate War/Thor انتخاب شده است. تهیه کنندگی این فیلم توسط مادهاوس انجام شده است.

قوی ترین نسخه های هالک

هالک در مقابل ثور

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین انیمیشن مارول

وقتی نیروهای محافظ آسگارد ضعیف تر هستند، لوکی از این فرصت استفاده می‌کند تا برادر ناتنی خود ثور را برای همیشه نابود کند. او با Enchantress همکاری می‌کند تا از هالک علیه او استفاده کند. در یک نبرد حماسی که با خدا و یک هیولا مخالفت می‌کند، ثور باید با تنها موجودی که قدرتش با او برابر است برخورد کند – هالک باورنکردنی.

بهترین کمیک های هالک

بهترین کمیک های ثور

هالک در مقابل ولورین

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین انیمیشن مارول

هالک باورنکردنی طبیعت کانادا را از بین می‌برد و ویرانی را پشت سر می‌گذارد. او باید به هر قیمتی متوقف شود. لوگان توسط دولت کانادا برای مراقبت از هالک فرستاده میشود. با این حال، آنها هر دو اسیر می‌شوند و باید با یک شخصیت مرموز و تیم جهش یافته برخورد کنند.

هر دو داستان عالی هستند، اما هالک در مقابل ثور مورد علاقه ما در نوشتار بهترین انیمیشن های مارول است. داستان شگفت انگیز است و بسیار خوب اجرا شده است. انیمیشن در هر دو عالی است.

نبردهای هالک در برابر ثور از بهترین سکانس‌ها در فیلم های مارول هستند؛ در حالی که این مورد در هالک در مقابل ولورین چندان صدق نمی‌کند. هالک در مقابل ولورین نیز دارای پایان بندی نه چندان عالی است. همچنین، اگر فکر می‌کنید این انیمیشن یک کارتون بچه گانه است، دوباره فکر کنید، اینجا خون و خشونت زیادی وجود دارد. این فیلم مورد علاقه ما در تمام دوران مارول است.

بهترین کمیک های ولورین

Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018)

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن
بهترین انیمیشن مارول 2021

در این انیمیشن مارول ، مایلز مورالس به یکی از بسیاری از مردهای عنکبوتی تبدیل می‌شود درواقع آنها برای نجات شهر نیویورک و توقف Kingpin با یکدیگر متحد می‌شوند. این فیلم در مورد دنیای جدید مرد عنکبوتی و یک داستان کاملاً متفاوت است که ما را مجبور میکند همه چیز را که تا کنون در مورد معروف ترین مرد عنکبوتی جهان میدانیم، به دور بیاندازیم. ما با داستان نوجوانی از بروکلین آشنا میشویم بنام مایلز مورالس، که امکانات نامحدود دنیای مرد عنکبوتی را آشکار میکند، اما او در این ساختار تنها نیست.

این انیمیشن مارول برای تمام اعضای خانواده مناسب است. کودکان به اندازه والدین خود لذت خواهند برد. از ابتدا تا انتها سرگرم کننده و پر تنش است. دارای یک فیلمنامه هوشمند و فوق العاده سرگرم کننده و گفتگوی بین شخصیت ها بسیار دقیق و منسجم اتفاق می‌افتد.

شخصیت ها فوق العاده هستند و اگرچه تعداد زیادی شخصیت در این انیمیشن وجود دارد اما شما میتوانید به خوبی با همه ارتباط برقرار کنید. این فیلم به معنای واقعی کلمه سرشار از تعلیق و کشش است که باعث میشود همه مخاطبین خودش را با خود همراه کند. میتوانیم به شما بگوییم که هر چقدر هم که شما از انیمیشن و فیلم ها و سریال های ابر قهرمانی متنفر باشید، باز هم با دیدن این انیمیشن درگیر خواهید شد.

همچنین شگفت انگیز به نظر می رسد ، فقط شگفت انگیز است! به ندرت چنین چیزی در یک فیلم واحد گرد هم می آید. ترکیب متحرک با نسخه کمیک بوک – جنون کامل. ما صحنه هایی مانند آن مجموعه بد بتمن در دهه 1960 را می بینیم ، اما فوق العاده ساخته شده است – tras، bam … همه اینها در طول فیلم با موسیقی عالی همراه است. Spider-Man: Into the Spider-Verse به نظر ما یکی از بهترین انیمیشن های مارول است. در ادامه می‌توانید با دوتا از بهترین انیمیشن های مارول 2021 مواجه شوید.

خفن ترین و بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی

MODOK 2021

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن, انیمیشن های مارول 2021, انیمیشن مارول 2021, مارول انیمیشن 2021
انیمیشن های مارول 2021

موداک یک پسر بچه عجیب و غریب با سری بزرگ و دست و پاهای کوچک است. وقتی مادرش می‌خواهد به او در برابر سختی‌های زندگی دلداری بدهد، به او می‌گوید که مطمئن است پسرش روزی جهان را تغییر خواهد داد.

این سریال نیز مانند شکست ناپذیر (Invincible) علی رغم کارتونی بودنش مناسب بچه‌ها نیست و برای مخاطب بزرگسال ساخته شده. هرچند اساساً به نظر می‌رسد خود کتاب‌های کامیک نیز بیشترشان به دلیل نمایش صحنه‌های خشن و ضرب و شتم و خونریزی، مناسب بچه‌ها نباشند؛ چه رسد به انیمیشن که این خشونت را در قالب صدا و تصویر هم عرضه می‌کند. اگر می‌خواهید یک انیمیشن مارول 2021 خیلی خوب ببینید حتما این سریال را از مارول از دست ندهید.

نقد سریال MODOK

What If

بهترین انیمیشن های مارول, بهترین انیمیشن مارول, مارول انیمیشن, انیمیشن های مارول 2021
انیمیشن های مارول 2021

سریال چه می شود اگر همانطور که از اسمش مشخص است ما را با داستانی متفاوت اما با شخصیت‌های آشنا مواجه می‌کند. همانطور که متوجه هستید و کاملا از نکات این سریال غریب اما عجیب آگاه هستید، در این سریال می‌توانیم برخی از محبوب ترین شخصیت های مارول را در موقعیت های کاملاً متفاوت از آنچه میشناسیم، ببینیم. همچنین سریال What If در ایجاد فضایی چند جهانی که در  فصل اول Loki نشان داده شده است، تلاش می‌کند. یکی از آن دسته از انیمیشن های مارول 2021 است که تا به الان سر و صدای بسیار زیادی را هم با خود به همراه آورده است.

حقایق سریال What If

واچرها در مارول

I Am Groot

تاریخ انتشار سریال های جدید مارول
انیمیشن مارول در سال 2023 و 2022

سریال I Am Groot یک سریال انیمیشنی کوتاه است. این سریال داستان بیبی گروت را در فاصله بین قسمت اول و دوم نگهبانان کهکشان روایت می‌کند. در این برهه زمانی، گروت که تازه از مرگ بازگشته بود، همچنان در دوران کودکی خود به سر می‌برد و درحال رشد بود. این انیمیشن در پنج اپیزود کوتاه منتشر شده که جمع تمام اپیزودهای آن، حدود 20 دقیقه خواهند بود.

ایستراگ ها و اشارات سریال I Am Groot

نقد و بررسی فصل 1 سریال من گروت هستم

What If (فصل 2)

تاریخ انتشار سریال های جدید مارول
انیمیشن مارول در سال 2023 و 2021

سریال وات ایف یا چه می‌شد اگر،  یکی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های مارول در سال 2021 بود. هر قسمت از این سریال داستانی منحصر به فرد داشته و یک روایت از جهان‌های موازی متفاوت است. البته که اپیزود پایانی، تمامی داستان‌های فصل اول را به یکدیکر متصل کرد.

فصل اول سریال وات ایف تمرکز ویژه‌ای بر وقایع کتاب اول دنیای سینمایی مارول داشت. اما طبق گفته سازندگان، فصل دوم این سریال بر وقایع فاز چهارم مارول تمرکز خواهد داشت. همچنین تاریخ انتشار آن از زمان نامشخصی در سال 2022 به اوایل سال 2023 انتقال یافته است.

بهترین کمیک‌ های What If

Spider-Man: Into The Spider-Verse 2

بهترین فیلم های مربوط به دنیای مرد عنکبوتی در سال 2022
بهترین انیمیشنهای 2023 مارول و 2022

در سال 2018 بود که سونی اولین فیلم انیمیشنی از مرد عنکبوتی را تولید کرد. این انیمیشن بر شخصیت مایلز مورالز تمرکز داشت. انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی، مایلز مورالز را به واسطه جهان‌های موازی با دیگر مرد عنکبوتی‌ها از جهان‌های مختلف آشنا کرد و آن‌ها را درکنار هم در مقابل کینگ پین قرار داد!

این انیمیشن یک موفقیت بزرگ هم از نظر تجاری و هم از نظر منتقدان بود. همچنین انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی در نود و یکمین دوره آکادمی اسکار، برنده جایزه بهترین انیمیشن سال شد. با تمام این تفاسیر دور از ذهن نبود که خیلی زود ساخت قسمت دوم این مجموعه تایید شود که همین اتفاق نیز افتاد. خیلی زود ساخت قسمت دوم تایید شد و اکنون که قسمت دوم فیلم به سوی دنیای عنکبوتی بسیار به اکرانش نزدیک است. همچنین لازم به ذکر است که تاکنون یک تریلر از این انیمیشن منتشر شده است.

این انیمیشن در دنیای سینمایی مارول و یا حتی سونی حضور ندارد اما با توجه به داستان‌های مروبوط به جهان‌های موازی، بعید نیست که این انیمیشن نیز یکی از فیلم های جدید در دنیای مرد عنکبوتی باشید!

بهترین فیلم های مربوط به مرد عنکبوتی در 2022

I Am Groot (فصل 2)

بهترین انیمیشنهای 2023 مارول, انیمیشن مارول در سال 2023
انیمیشن های مارول در سال 2022

در مراسم کامیک کان سال 2022، مارول استودیوز رسماً تایید کرد که فصل دوم سریال I Am Groot نیز ساخته خواهد شد. درحال حاضر هیچ اطلاعاتی از داستان، زمان انتشار و یا حتی عوامل ساخت در دسترس نیست.

X-Men ’97

تاریخ انتشار سریال های جدید مارول
جدیدترین انیمیشن های مارول

سریال مردان ایکس 97، دنباله انیمیشن سریالی مردان ایکس در دهه 1990 میلادی است. این سریال که محبوببیت بسیار زیادی داشت، در دو فصل منتشر شده و به اتمام رسید. اما درحال حاضر، مارول قصد دارید تا این سریال را احیا کند.

لازم به ذکر است که دیزنی در سال 2019 کمپانی فاکس را خرید و حق اقتباس تمام شخصیت‌های جهش‌یافته و مردان ایکس را به دست آورد. بدین صورت، اکنون مردان ایکس می‌توانند بخشی از دنیای سینمایی مارول باشند.

درحال حاضر خبری از یک پروژه اختصاصی از مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول نیست. با این حال، مارول درحال ساخت این سریال انیمیشنی است که هیچ ارتباطی با دنیای سینمایی مارول ندارد. هرچند که با وجود جهان‌های موازی، این سریال نیز می‌تواند در ادامه به دنیای سینمایی مارول مرتبط شود.

برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

Spider-Man: Freshman Year

تاریخ انتشار سریال های جدید مارول
جدیدترین انیمیشن مارول سال 2024

Spider-Man: Freshman Year یک سریال انیمیشنی براساس مرد عنکبوتی است که در تاریخ نامشخصی از سال 2024 منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که با توجه به مشاهدات، بخشی از دنیای سینمایی مارول نخواهد بود. این بدین معناست که برخلاف تصور اولیه، داستان این سریال در رابطه با گذشته مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول با بازی تام هالند نخواهد بود.

داستان این انیمیشن در رابطه با نسخه جدیدی از مرد عنکبوتی است که به جای تونی استارک، نورمن آزبورن به سراغ او آمده است. همچنین شخصیت‌هایی نظیر دکتر استرنج، دردویل، دکتر اختاپوس و گرین گابلین نیز در این سریال حضور خواهند داشت. لازم به ذکر است که تام هالند صداپیشگی مرد عنکبوتی را در این انیمیشن بر عهده ندارد.

برترین دیالوگ های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول

Marvel Zombies

تاریخ انتشار سریال های جدید مارول
بهترین انیمیشن مارول در سال 2022

زامبی‌های مارول یک اپیزود از سریال وات ایف بود. اما خیلی زود، مارول اعلام کرد که سریالی با عنوان زامبی‌های مارول خواهد ساخت. این سریال قرار است داستان این اپیزود از سریال وات ایف را ادامه در قالب یک داستان کامل روایت کند.

سریال زامبی‌های مارول همچنان به صورت انیمیشنی ادامه خواهد یافت. نکته قابل توجه این است که این انیمیشن، اولین اثر دیزنی با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. رسماً اعلام شده است که سریال زامبی‌های مارول با درجه سنی TV-MA که تقریباً با R در سینما برابر است منتشر خواهد شد. این  می‌تواند اولین گام برای ساخت آثار بزرگسال دیگر از جمله ددپول 3 باشد.

بهترین فیلم و سریال زامبی محور 2023 که قبل از مرگ باید دید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *