نوبو اوئماتسو به فکر بازنشستگی است

آهنگساز معروف Final Fantasy، یعنی نوبو اوئماتسو دیگر قادر به ساخت موسیقی برای یک بازی کامل نیست. او اخیراً تم اصلی Final Fantasy 7 Rebirth را آهنگسازی کرد.

«اوئماتسو» به دلیل ساخت موسیقی متن بازی اول مجموعه Final Fantasy و همکاری در ساخت آهنگ برای نسخه‌های بعدی این سری مشهور است. او اخیراً تم اصلی دو بازی Final Fantasy 7 Remake و Final Fantasy 7 Rebirth را آهنگسازی کرد، اما در مصاحبه‌ای جدید با رسانه آلمانی «Zeit Online»، اعلام کرده که دیگر قادر به ساخت کل موسیقی متن یک بازی نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازنشستگی نوبو اوئماتسو

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا ممکن است روزی کل موسیقی متن یک بازی را بسازد یا خیر، «اوئماتسو» پاسخ زیر را داد:

درباره Final Fantasy، من هنوز به واسطه ساخت تم اصلی آن‌ها در این مجموعه دخیل هستم. اما فکر نمی‌کنم دیگر بتوانم برای یک بازی کامل آهنگسازی کنم.

شما برای این کار باید دو یا سه سال با نهایت توان خود کار کنید. بعید می‌دانم دیگر قدرت فیزیکی و روانی انجام این کار را داشته باشم. ترجیح می‌دهم از زمانی که برایم باقی مانده جهت کار کردن روی پروژه‌های دیگری که دوست دارم، کار کنم.

نوبو اوئماتسو

آخرین باری که «اوئماتسو» به‌طور کامل موسیقی متن یک بازی را ساخت، برای بازی Fantasian بود که با همکاری خالق مجموعه فاینال فانتزی یعنی «هیرونوبو ساکاگوچی» ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ آهنگ‌های نوبو اوئماتسو در مجموعه بازی‌های Final Fantasy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *