عجیب ترین ابرشرورهای مارول از نگاه سایت فیگار

با وجود بسیاری از شرورها در دنیای مارول، برخی از آن‌ها بسیار عجیب هستند. حال می‌خواهیم عجیب ترین ابرشرورهای مارول را معرفی کنیم.

مارول در دو عنوان بسیار جدی‌تر عمل کرده است، گرچه برخی از کمیک ها، داستان‌هایش اغلب از دنیای واقعی الهام می‌گیرند. با این حال، هنوز دنیای کمیک است که  مارول می‌تواند با داستان‌های کمیکی خود خلاق و عجیب باشد. عجیب ترین ابرشرورهای مارول بسیار متنوع هستند؛ اما آن‌ها تنها نیستند. مارول علاوه بر اینکه قهرمانان واقعاً منحصربه‌فردی دارد، ابرشرورهای عجیب و غریبی نیز دارا می‌باشد.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

عجیب ترین ابرشرورهای مارول

  • ابرشرور های عجیب مارول

در ادامه قرار است عجیب ترین ابرشرورهای مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
عجیب ترین ابرشرورهای مارول

چیزهای زیادی وجود دارد که عجیب ترین ابرشرورهای مارول را شامل می‌شوند که برخی از آن‌ها واضح تر از دیگران است. عجیب بودن آن‌ها می‌تواند بر اساس قدرت های عجیب و غریب، یا ناهماهنگی آنها با شخصیت‌ خود باشد. این شرورها وقتی نوبت به عجیب بودن می‌رسد لقب عجیب بودن را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

Captain America As Hydra Supreme

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
غیرعادی ترین ابرشرور های مارول

از Empire Secret به دلایل زیادی یاد نمی‌شود، از جمله اینکه چقدر عجیب بود که کاپیتان آمریکا نه تنها یکی از غیرعادی ترین ابرشرور های مارول بود، بلکه یکی از اعضای هایدرا می‌باشد. در ابتدا، به نظر می‌رسید که داستان سعی می‌کند چیزی در مورد ظهور فاشیسم در سیاست آمریکا بگوید؛ اما هرگز این واقعیت را تغییر نداد که کاپیتان آمریکا اساساً جمجمه سرخ در داستان بود. به چالش کشیدن انتظارات خوانندگان اشتباه نبود؛ ولی Cap as Hydra Supreme مفهومی بود که خیلی سریع راه خود را گم کرد. کاپیتان آمریکا تقریباً به همان آدم بدی تبدیل شده بود که با او می‌جنگید.

بهترین کمیک های کاپیتان

Batroc The Leaper

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
ابرشرور های بیگانه مارول

کاپیتان آمریکا ابرشرور های بیگانه مارول زیادی را دارد و Batroc the Leaper یکی از بهترین نمونه‌های آن است. در ظاهر، Batroc به عنوان یک استاد رزمی کار آکروباتیک که هیچ مشکلی با مبارزه با کاپیتان آمریکا ندارد که داستان را جالب تر می‌کند. او همچنین به طور کلیشه‌ای فرانسوی است و اغراق می‌تواند که مضحک باشد. علاوه بر این، نام او نیز کاملاً مشکوک است. چرا او در انتهای آن به «the Leaper» نیاز دارد؟ این کمی بیش از حد عجیب است، او بسیار یه شخصیت کمدی بوده که بسیار خنده دار است. Batroc the Leaper یک تهدید جدی بوده که گاهی اوقات جدی گرفتنش سخت می‌باشد.

Arnim Zola

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
ابرشرور های عجیب و غریب مارول

آرنیم زولا همیشه واقعا عجیب بوده و نگاهش هیچ وقت معنا پیدا نکرده است. عجیب‌ترین قسمت آرنیم زولا این است که صورتش روی نیم تنه قرار گرفتهو مشخص نیست چرا اینگونه است. این یک انتخاب طراحی جسورانه بوده؛ اما قطعاً از حالت عادی دور می‌باشد. او می‌توانست با هر طرح دیگری همراه شود؛ اما با نیم تنه صورت دار به شرارت خود ادامه می‌دهد. تعهد او به طراحی غیرمعمولش قابل تحسین است.

Living Monolith

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
عجیب ترین ابرشرورهای مارول

مردان ایکس تعدادی از بزرگترین ابرشرور های عجیب و غریب مارول را دارند که همه آن‌ها منطقی نیستند. Living Monolith یک نمونه از آن‌ها است. او قبلاً مصر شناس بود و فهمید که او یک جهش یافته بوده که می‌تواند از انرژی کیهانی استفاده کند، ابتدا با مردان ایکس به عنوان “فاروح زنده” درگیر شد که به خودی خود نامی عجیب بود. بعدها، او توانایی تبدیل شدن به یک مجسمه زنده را به دست آورد. Living Monolith تصویری خوب اما یک شرور عجیب است. او زندگی می‌کند تا انرژی کیهانی را جذب کند و تبدیل به یک مجسمه مصری شود. او پتانسیل زیادی دارد؛ اما هنوز به آن نرسیده است.

Sugar Man

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
ابرشرور های عجیب مارول

The Age Of Apocalypse یکی از شناخته شده‌ترین داستان‌های مردان ایکس است. در حالی که کاراکترهای جدید زیادی را معرفی نکرد، Sugar Man را معرفی کرد که یکی از ابرشرور های عجیب مارول می‌باشد. Sugar Man اساساً یک چهره غول پیکر با چهار دست و چند پا بود که از جلیقه چرم موتور سواران را می‌پوشید. مهم‌ترین قدرت او نیز در زبانش است که می‌تواند مردم را به صلابه بکشد. همچنین در یک نمونه، او توسط یک انفجار psi منفجر شد و به عنوان یک نسخه کوچکتر از خودش زنده ماند. علاوه بر این، او با عبور از دنیای اصلی مارول پس از داستان، همه را شگفت زده می‌کرد.

Mandrill

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
غیرعادی ترین ابرشرور های مارول

میمون‌ها در کمیک‌ها محبوب هستند، و در حالی که مارول هرگز مانند دی‌سی به این موضوع متمایل نشده است، در دنیای مارول شرورهای مختلفی با تم میمون وجود دارد. با این حال، هیچ یک از آنها نمی توانند با ماندریل مقایسه شوند. ماندریل یک جهش یافته است که در اصل یک ماندریل واقعی با توانایی های فیزیکی فوق بشری است. عجیب ترین قسمت کنترل فرمون او است که او را برای زنان غیرقابل مقاومت می کند. این فقط ترکیبی عجیب از قدرت هاست. از یک طرف، داشتن قدرت و سرعت برای او منطقی است، اما بسیار عجیب است که میمون اینقدر برای انسان جذاب است.

Asbestos Man

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
ابرشرور های بیگانه مارول

Asbestos Man یکی از غیرعادی ترین ابرشرور های مارول است که پس از عصر نقره به دلایل خوبی از دیدگان محو شد. این شخصیت برای مبارزه با Human Torch وجود داشت؛ زیرا زره ضد آتش و سلاح‌های ساخته شده از آزبست داشت. این قبل از اینکه مشخص شود آزبست یک ماده سرطان‌زا است بود، بنابراین او در آن زمان عجیب نبود. با این حال، اکنون با نگاه کردن به او، همه چیز تغییری غیرمنتظره پیدا کرده است. او در عصر مدرن ظاهر شده و نویسندگان اعلام کرده‌اند که آن اکنون به دلیل قرار گرفتن در معرض آزبست به سرطان مبتلا شده است.

Mole Man

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
ابرشرور های عجیب و غریب مارول

Fantastic Four #1 توسط استن لی و جک کربی مارول را وارد عصر نقره کرد که جزء ابرشرور های بیگانه مارول قرار گرفت. Fantastic Four اولین قهرمانان دوره جدید مارول بودند و به بقیه شخصیت‌ها ربط داده شدند. در این موقعیت مهم، آن‌ها با مول من جنگیدند. تمام اصل و منشأ او حول و حوش غیرجذاب بودن او بود، بنابراین او به زیرزمین رفت، مولوئیدها را پیدا کرد، پادشاه آن‌ها شد و به دنبال انتقام در سطح شد. FF چندین شرور بزرگ دارد و Mole Man عجیب ترین آنهاست. او زیاد باهوش نیست، هیچ قدرتی ندارد و به خصوص تهدید کننده نیست.

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

Forearm

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
ابرشرور های عجیب مارول

جهش‌یافته‌ها انواع و اقسام قدرت‌ها را دارند که بسیاری از آن‌ها برای افرادی که نشان دهنده تکامل بعدی بشریت هستند، منطقی است. قدرت Forearm به نوعی منطقی است؛ زیرا چهار بازو از نظر فنی بهتر از دو بازو هستند. با این حال، او نسبتاً مضحک به نظر می‌رسد و یک جناس برای یک نام دارد. او را Forearm می‌‌نامند زیرا “forearm” مانند “چهار بازو” به نظر می‌رسد. در حالی که همه این جهش‌یافته‌های شگفت‌انگیز دیگر وجود دارند که می‌توانند هر چیزی را درمان کنند، فلز را کنترل کنند یا ذهن‌ها را کنترل کنند، Forearm فقط چهار بازو دارد. طبیعت او حس شوخ طبعی دارد.

Bi-Beast

عجیب ترین ابرشرورهای مارول
عجیب ترین ابرشرورهای مارول

هالک بهترین تبهکاران را ندارد. بسیاری از آن‌ها با The Immortal Hulk پیشرفت کرده‌اند؛ اما در نهایت، آنها معمولاً فقط هیولاهای بزرگی هستند که هالک باید آن‌ها را با مشت شکست دهد. سپس Bi-Beast، یک هیولای بزرگ با دو چهره وجود دارد. متأسفانه حیله او چیزی بیش از دو چهره او نیست. یک صورتش روی هم چیده شده و زرد است. این چیزی است که او را از دیگر هیولاهای قوی که هالک با آن ها مبارزه می کند جدا خواهد کرد. او مطمئناً خطرناک است، اما سخت می‌باشد که یک شرور را با نام و ظاهرش جدی بگیرید.

بهترین کمیک های هالک

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عجیب ترین ابرشرورهای مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *