مزایده NFT چیست و چگونه به آن ورود کنیم؟ ؛ هر آنچه که باید از مناقضه NFT بدانید

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید و فروش NFT، شرکت در مناقضه ها است. پس اگر نمی‌دانید که مزایده NFT چیست و چگونه می‌توانید به آن ورود کنید، با فیگار باشید.

راه‌های بسیار زیادی برای خرید و فروش NFT وجود دارد. اگر شما یک سازنده NFT باشید و یا قصد داشته باشید تا پاسخ چگونه NFT بسازیم ؟ را بیابید، احتمالا نیاز به شناخت مزایده NFT دارید. البته که اگر با NFT آشنایی ندارید و معنای آن را نمی‌دانید، می‌توانید نوشتار ان اف تی (NFT) چیست؟ را در فیگار مطالعه نمایید.

مزایده NFT چیست و چگونه به آن ورود کنیم؟

هر آنچه که باید از مناقصه NFT بدانید

شما می‌توانید فهرست مزایده NFT چیست و چگونه به آن ورود کنیم؟ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست

امروزه NFT به تکنولوژی مهمی در جهان تبدیل شده است. گسترش متاورس و به وجود آمدن بهترین پروژه های متاورس، به وجود NFTها وابسطه‌اند. NFTها توکن‌هایی غیر قابل معاوضه هستند که می‌توانند به آیتم‌های مجازی، مالکیت دهند. پس کلکسیونرهای بسیار زیادی وجود دارند که پول عظیمی را برای خرید برخی NFT می‌پردازند. این اتفاق، باعث شده است تا افراد بسیار زیادی به فکر خرید و فروش NFTها برای سرمایه‌گذاری باشند.

ورود به مزایده ان اف تی و همچنین پاسخ به سوال مزایده ان اف تی چیست نیز آسوده خواهد بود. پس اگر قصد دارید تا NFTهایی با کمترین قیمت خریداری کرده، و یا NFTهای خود را در مزایده به فروش برسانید، تا انتهای نوشتار مناقصه ان اف تی چیست همراه با فیگار بمانید.

روش‌های فروش NFT

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست, مناقصه ان اف تی چیست

قیمت مقطوع: اولین و ساده‌ترین روش فروش NFT، فروش آن به صورت قیمت مقطوع است. کافی است تا قیمتی ثابت برای NFT خود مشخص کرده و منتظر بمانید تا زمانی که شخصی با قیمت شما موافقت کزده و آن را از شما خریداری نماید.

مزایده محدود: در روش مزایده محدود، شما در مدت زمانی محدود NFT خود را به مزایده می‌گذارید. برای مثال، کسی که بیشترین پیشنهاد را در 24 ساعت آینده برای NFT شما پیشنهاد دهد، برنده خواهد بود و آن را از شما خواهد خرید.

مزایده نامحدود: سیستم مزایده نامحدود، آخرین راه فروش NFT است و شباهت زیادی به مزایده محدود دارد. در مزایده نامحدود، شما یک مزایده بدون زمانی مشخص ایجاد می‌کنید. در این صورت، شما می‌توانید تا هر زمان که قصد دارید مزایده را باز بگذارید و تنها آن را به کسی بفروشید که فکر می‌کنید قیمت مناسبی را پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید:

مناقصه NFT چیست

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست, مناقصه NFT چیست

مناقصه NFT چیست ؟ به روشی برای فروش NFT می‌گویند که به صورت مناقصه و یا حراج صورت می‌گیرد. در این روش، فروشنده NFT قیمتی پایه برای NFT خود تعیین می‌کند. سپس زمان مناقصه را مشخص می‌کند و اکنون خریداران می‌توانند قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

مناقصه NFT به چه صورت کار می‌کند؟

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست, مزایده ان اف تی چیست

اکنون شما می‌توانید پاسخی صحیح را به سوال حراج NFT چیست دهید؛ اما مناقصه NFT دقیقا به چه صورت کار می‌کند؟ اگر شما یک حراج NFT را ایجاد کنید، یک تایمر 24 ساعته ایجاد می‌شود. NFT شما آگهی شده است و کلکسیونرها 24 ساعت فرصت دارند تا قیمت پیشنهادی خود را ثبت نمایند.

این امر به این دلیل است که کاربران بلاکچین در سراسر جهان و در منطقه‌های زمانی متفاوتی زندگی می‌کنند. پس اگر 24 ساعت برای فروش یک NFT زمان گذاشته باشید، افراد بیشتری این شانس را دارند تا در مناقصه شما شرکت کنند.

هنگامی که 24 ساعت زمان یک مناقصه به اتمام می‌رسد، باید منتظر آخرین پیشنهادات بمانید. اگر شخصی در 15 دقیقه نهایی  مناقصه، پیشنهادی جدید را اعلام کند، 15 دقیقه به زمان مناقصه شما اضافه می‌شود. همچنان اگر شخص دیگری نیز پیشنهاد جدیدی را در این 15 دقیقه ارائه دهد، باری دیگر زمان به 15 دقیقه باز می‌گردد. این روند تا زمانی ادامه می‌یابد که 15 دقیقه زمان از آخرین پیشنهاد قیمت برای NFT گذشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پس از مناقضه NFT چه اتفاقی می‌افتد؟

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست, حراج NFT چیست

اکنون شما می‌دانید که حراج ان اف تی چیست اما باید از اتفاقات پس از حراج نیز با خبر باشید. هنگامی که ورود به مزایده NFT انجام و سپس مزایده NFT به اتمام می‌رسد، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را انجام دهید. اگر شما در این مزایده خریدار هستید، نباید از یاد ببرید که پس از اتمام زمان مناقصه به صفحه آن مراجعه کرده و از برنده مناقصه مطلع شوید. سپس و اگر برنده بودید، می‌توانید هزینه NFT را پرداخت کرده و رسماً مالک آن شوید!

همچنین اگر شما فروشنده NFT هستید، باید باری دیگر به برنده مناقصه اعلام کنید که او برنده است. سپس می‌توانید از او درخواست پرداخت وجه کنید و NFT را به او دهید. لازم به ذکر است که اگر برنده مزایده نتواند هزینه آن را پرداخت کند، سیستم به طور هوشمند نفر دوم را برنده اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ورود به مزایده NFT

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست, مناقصه ان اف تی چیست

اکنون که کاملاً می‌دانید حراج ان اف تی چیست ورود به مزایده ان اف تی بسیار ساده‌تر خواهد بود. برای ورود به مزایده ان اف تی کافی است تا به بهترین سایت های خرید و فروش NFT مراجعه کنید. در تمام سایت‌های خرید و فروش NFT امکان ایجاد یک مزایده وجود دارد. پس می‌توانید به لیست NFTها رفته و به دنبال NFTهایی بگردید که به صورت مزایده به فروش می‌رسند. البته که می‌توانید مستقیماً به بخش مزایده‌ها رفته و تنها NFTهای حراج شده را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه ایجاد مزایده NFT

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست, مناقصه ان اف تی چیست

همانطور که بالاتر گفتیم، اکثر سایت‌های خرید و فروش NFT از قابلیت ایجاد مناقصه پشتیبانی می‌کنند. پس کافی است تا پاسخ مزایده ان اف تی چیست را بدانید و کار خود را آغاز کنید. NFT را ایجاد کرده و آن را برای فروش آماده کنید. سپس یک قیمت پایه برای آن تعیین کرده و مدت زمان مناقصه را مشخص کنید. اکنون تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید، صبر کردن تا انتهای زمان مناقصه است.

البته باید در انتخاب قیمت پایه توجه کنید؛ اگر NFT شما به فروش نرفت و افراد زیادی به شما پیشنهاد قمیت ندادند، باید وضعیت خود را بررسی و تغییر دهید. پیشنهاد می‌شود تا در ابتدا مناقصه NFT دیگران را مورد بررسی قرار دهید و تفاوت آن را با مناقصه خودتان ببینید.

همچنین می‌توانید کمی قیمت پایه را کمتر در نظر بگیرید تا افراد بیشتری بتوانند از پس هزینه آن بر آیند. البته که در یاد داشته باشید، بخشی از درآمد به دست آمده از NFT شما به عنوان کارمزد به مارکت NFT تعلق خواهد گرفت. پس باید قیمتی را تعیین کنید که با وجود کارمزد=، بتوانید سود کنید.

بیشتر بخوانید:

تبلیغات مزایده NFT

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست, مناقصه ان اف تی چیست

شما تنها کسی نیستید که می‌دانید مزایده ان اف تی چیست پس باید کاری متفاوت انجام دهید. امروزه افراد زیادی پاسخ حراج NFT چیست را می‌دانند و NFTهای خود را به صورت مزایده عرضه می‌کنند. پس چطور می‌توانید در میان انبوهی از NFTها، NFT خود را بفروشید؟

راه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانند به تبلیغات مزایده NFT شما کمک کند. یکی از این روش‌ها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی خودتان مزایده NFT را تبلیغ کرده و دیگران را ترغیب به خرید NFT کنید. این کار باعث می‌شود تا افراد بسیار بیشتری صفحه مزایده شما را بازدید کرده و تصمیم به پیشنهاد خرید آن بگیرند. همچنین استفاده از اعلامیه‌های مجازی متعدد برای خبر این مزایده، می‌تواند به فروش آن کمک بسیار زیادی کند.

یکی دیگر از این راه‌ها، استفاه از تبلیغات مارکت پلیس است. در اکثر مارکت‌ پلیس‌های NFT، قابلیتی وجود دارد که در اضای دریافت کارمزد بیشتر، تبلیغات بیشتری برای NFT شما انجام می‌دهند. این تبلیغات می‌تواند نمایان کردن آگهی در صفحه اول فروشگاه و یا استفاده از برچسب‌هایی همچون فروش فوری بر آگهی شما باشد.

بیشتر بخوانید:

مزایده زمین متاورس

مزایده NFT چیست
مزایده NFT چیست, مناقصه ان اف تی چیست

اکنون که حراج ان اف تی چیست را می‌دانید، باید بدانید که گاهی اوقات زمین‌های متاورس نیز در مزایده‌های NFT فروخته می‌شوند. شما می‌توانید در برخی از بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند NFTهایی کسب کنید که قابل فروش هستند و به کسب درآمد ختم می‌شوند. اما نکته‌ای که اکثراً به آن توجه نمی‌کنند، زمین‌هایی است که در متاورس و بهترین بازی های بلاکچین 2022 به دست می‌آید.

کافی است تا نگاهی به مارکت‌هایی که از بهترین توکن های NFT موزد استفاده در متاورس پیشتیبانی می‌کنند بیاندازید. اکنون شما به لیستی حاوی انبوهی از زمین‌های متاورس دسترسی دارید که می‌توانید دز مزایده آن‌ها شرکت کرده و آن‌ها را خریداری نمایید. مزایده زمین متاورس نیز دقیقا همانند مزایده NFT است و به سادگی و با توجه به آموزش‌های بالا صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مزایده NFT چیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با مزایده NFT چیست

آیا مزایده NFT به صورت رایگان برگزار می‌شود؟

خیر. مزایده NFT برای برگزار کننده مزایده هزینه‌هایی خواهد داشت. با توجه به مکان برگزاری این مزایده، فروشنده باید درصدی از سهم فروش را به عنوان کارمزد به سایت برگزارکننده اهدا کند.

آیا می‌توان در مزایده NFT زمین متاورس خرید؟

بله. زمین متاورس نیز به نوعی یک NFT محسوب می‌شود. پس مارکت پلیس‌های بسیار زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که زمین‌های متاورس را به صورت NFT و در مزایده‌های متفاوت به فروش می‌رسانند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *