لغو شدن معامله جیم رایان با call of duty ؛ جیم رایان خواستار لغو خرید اکتیوژن است

به تازگی خبری در مورد لغو شدن معامله جیم رایان با call of duty در رسانه ها پخش شده که گویا یم رایان خواستار لغو خرید اکتیوژن است.

به گفته‌ی Lulu Cheng Meservey، مدیر ارشد بخش تجاری شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard)، جیم رایان پیش‌تر اعلام کرد که هدف او لغو خرید اکتیویژن توسط کمپانی مایکروسافت بوده و به معامله‌ی جدید Call of Duty اهمیتی خاصی نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

اکتیوژن وارزون موبایل را جایگزین کالاف دیوتی موبایل خواهد کرد !

تاریخ انتشار احتمالی Call of Duty 2023 فاش شد !!!

لغو شدن معامله جیم رایان با call of duty

همچنین اخیرا جزئیات جدیدی در خصوص این موضوعات منتشر شده است. لولو چنگ مزروی، مدیر ارشد بخش تجاری شرکت اکتیویژن بلیزارد، اخیراً با انتشار توییتی در پاسخ به تجزیه و تحلیل سایت The Verge از اسناد ارائه شده به CMA می‌گوید مایکروسافت به سونی پیشنهاد یک قرارداد ۱۰ ساله با شرایطی بسیار بهتر از پیشنهاد اکتیویژن ارائه داده است.

مدیر اکتیویژن بلیزارد در ادامه‌ی توییت خود اظهار داشت که جیم رایان (Jim Ryan)، مدیر عامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و رئیس پلی استیشن در تاریخ ۲۱ فوریه و در شهر بروکسل (مصادف با تاریخی که مایکروسافت از خرید اکتیویژن بلیزارد در مقابل اتحادیه اروپا دفاع کرد) اعلام کرد که به دنبال یک معامله‌ی جدید برای Call of Duty نیست و قصد وی لغو کردن خرید اکتیویژن بلیزارد است.

لغو شدن معامله جیم رایان با call of duty
لغو خرید اکتیویژن توسط جیم رایان

لغو خرید اکتیویژن توسط جیم رایان

قرارداد فعلی سونی با Activision در مورد Call of Duty در سال 2024 به اتمام می‌رسید. کمیسیون اروپا تصمیم خود را در مورد خرید تا اواخر ماه آوریل به تعویق انداخت؛ اما طبق گزارش‌ها این خرید به تایید نهایی نزدیک است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *