شایعه: بخش آنلاین بازی Spider-Man 2 در دست ساخت است

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سمت پروژه‌های استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) به دست آمده، به نظر می‌رسد که توسعه بخش آنلاین بازی Spider-Man 2 همچنان در جریان است.

مدتی است که مطلع شده‌ایم استودیوی بازی‌سازی «اینسامنیاک گیمز» در حال کار پشت صحنه روی یک پروژه چندنفره است و بسیاری حدس می‌زنند که این تلاش بزرگ ممکن است به بازی اسپایدرمن 2 مربوط باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بخش آنلاین بازی Spider-Man 2 در دست تولید است

این شایعات، پس از لو رفتن اطلاعات اخیر از این شرکت، در ذهن عمومی بیشتر تقویت شد؛ به‌طوری که جزئیات منتشرشده نشان می‌دهد که این استودیو ممکن است به توسعه بخش آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 اختصاص یابد.

یک اسلاید از یک سند داخلی که اطلاعات آن از طریق انجمن ردیت منتشر شده (مطابق با آخرین اطلاعات)، نقشه‌ای را به ما ارائه می‌دهد که به طراحی و توسعه بازی‌های چندنفره «اینسامنیاک گیمز» تمرکز دارد. این اسلاید نشان می‌دهد که توسعه‌دهنده در حال برنامه‌ریزی برای توسعه و عرضه Marvel’s Spider-Man 2 Online در زمانی در سال 2024 میلادی است.

همچنین، طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده، Marvel’s Wolverine Online در سال 2026 و Marvel’s X-Men Online در سال 2028 به بازار عرضه خواهند شد. این نسخه‌ها به ترتیب با نام‌های بخش چند نفره 1.0، بخش چند نفره 2.0 و بخش چند نفره 3.0 معرفی شده‌اند.

یک کاربر انجمن ردیت، تصاویری از کدهای لو رفته برای Marvel’s Spider-Man 2 Online را به اشتراک گذاشت. در حالی که کاربر دیگری مجموعه‌ای از تصاویر هنری مفهومی بازی را منتشر کرده که برخی از قهرمانان عنکبوتی، شرورها و شخصیت‌های مختلف را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Spider-Man 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *