بهترین بازی های ژاپنی 2022 و 2021 ؛ بازی هایی که باید تجربه کنید

با وجود موفقیت و شهرت انیمه‌های ژاپنی، شاید بد نباشد تا نگاهی به بهترین بازی های ژاپنی 2022 و 2021 بیاندازیم. همراه با فیگار ما باشید تا آن‌ها را بشناسید.

همسر دوم بهاره رهنما امیرخسرو عباسی بوده که از تاجران لوازم آرایشی می باشد و مالک برند بهداشتی هاینس است و وضعیت مالی بسیار خوبی دارد و حالا خبرهایی درباره جدایی بهاره رهنما از همسر دومش به گوش میرسد.

شب آهنگی بهاره رهنما ؛ حضور متفاوت بهاره رهنما و همسرش در برنامه شب آهنگی

واکنش تلخ بهاره رهنما به طلاق

اولین واکنش بهاره رهنما بعد از طلاقش

واکنش تلخ بهاره رهنما به طلاق
واکنش تلخ بهاره رهنما به طلاق

پس از پخش برنامه شب آهنگی با حضور بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی بهاره رهنما با انتشار یک استوری خبر جدایی اش را تایید کرد .

بیشتر بخوانید:

بهاره رهنما نوشت: به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست!

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” :عاطفی، مالی، کاری و …

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم “طلب خیر” برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.

پی‌نوشت: برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.

بیشتر بخوانید:

طلاق بهاره رهنما از شوهر دومش

طلاق بهاره رهنما از شوهر دومش
طلاق بهاره رهنما از شوهر دومش

بهاره رهنما در این سال ها حواشی زیادی داشته است زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید . بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است . او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت .

بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند. وی که به هر قیمتی تلاش می کند دیده شود در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرد که باعث واکنش تند بازیگران و مردم شد .

بیشتر بخوانید:

وی در این مدت با شایعه طلاق مجددش نیز روبرو شد اما همسر رهنما با انتشار یک عکس این شایعه را تکذیب کرد.  تا کنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما است که بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.

بهاره رهنما چهره پر حاشیه این روز های اینستاگرام استه! ثروتی که بهاره خانم داره نتیجه سی سال زحمت نیست بلکه نتیجه تنها چند سال فعالیت در اینستاگرام است که با تبلیغات گسترده از هرر چیزی توانست درآمد هنگفتی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش تلخ بهاره رهنما به طلاق سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *