دانلود والپیپر جذاب از تیم فوتبال استقلال (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر جذاب تیم فوتبال استقلال (جدیدترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از این تیم باشگاهی پُر طرفدار) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

در سال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس کنند. نام آن‌ها میرزایی، نواب، خشایار و جانانپور بود. علاوه بر آن‌ها خاکزاد، گیتی، گریش، کلانی، مهدیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را دوچرخه‌سواران نهادند.

ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود، اما بعدها رشته های والیبال، پینگ پنگ، بسکتبال، وزنه برداری، کشتی، شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغاز کرد.طی مذاکراتی که مسئولان باشگاه دوچرخه سواران با علی دانائی فرد موسس وقت باشگاه تورانجام دادند، موافقت شد که باشگاه تور با نام دوچرخه‌سواران وارد عرصه رقابت در فوتبال شود.

باشگاه استقلال دارای پنج نشان واره مختلف در طی تاریخش بوده است که دو نشان واره اش به پیش از انقلاب، تعلق داشته و سه نشان واره ی دیگرش به بعد از انقلاب، مربوط میشود. نشان واره نخستین تیم نشان گر، باتوجه به نام اولیه باشگاه، ورزش دوچرخه سواری بود در حالیکه این نشان واره با تغییر نام باشگاه به تاج در سال ۱۳۲۸، تغییر کرد. از این رو نشان واره باشگاه برگرفته از نام نوین تیم به تاج سلطنتی دودمان پهلوی و دو حلقه ای که در هم تنیده در هر طرفش تغییر یافت. سپس نشان واره باشگاه در طول مدت ۲۸ سال، هیچ تغییری نکرد تا این که پس از انقلاب ۱۳۵۷ و تغییر اجباری نام تیم، با تغییراتی رو به رو شد.

دانلود والپیپر جذاب از تیم فوتبال استقلال

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی تیم فوتبال استقلال
دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از تیم فوتبال استقلال
دانلود والپیپر جذاب از تیم فوتبال استقلال
دانلود پس زمینه خفن تیم فوتبال استقلال
دانلود بک گراند با کیفیت تیم فوتبال استقلال

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *