بهاره رهنما در ترکیه ؛ از دیداری حاشیه ساز تا اجرای تئاتر !

آیا بهاره رهنما در ترکیه به دیدار پرستو صالحی رفته است یا در رابطه با این سفر به دنبال حاشیه‌ای دیگر باشیم؟ با نوشتار بهاره رهنما در ترکیه با فیگار بمانید.

چند روزی است بهاره رهنما برای اجرای تئاتر در استانبول به سر می‌برد. او دیروز 15 آبان 1400 با پستو صالحی بازیگر زن معروف در ترکیه دیدار کرد و عکس یادگاری گرفت. وی در این سفر مثل همیشه جنجال در اینستاگرام ایجاد کرد. با نوشتار ترکیه بهاره رهنما همراه فیگار بمانید تا بببینیم اوضاع از چه قرار است.

بهاره رهنما در ترکیه

از دیداری حاشیه ساز تا اجرای تئاتر !

بهاره رهنما در ترکیه, ترکیه بهاره رهنما
ترکیه حجاب بهاره رهنما

صالحی که در برنامه ماه عسل خاطره زندگی اش را تعریف کرد و مورد توجه مردم قرار گرفت در آخرین جمله پست اخرش نوشت:

خدایا روح رفتگانمان شاد و صبر برای خانواده های عزادار … عالیجناب عزت الله مهرآوران سفر به سلامت دلمون براتون تنگ میشه ?

گاهی با تیترهای جنجالی سعی در جذاب تر کردن حاشیه‌ها می‌کنند. تیترهایی همچون… بهاره رهنما از حاجی طلاق گرفت ؟ پوشش لو رفته بهاره رهنما در ترکیه همه را غافلگیر کرد. این نوع تیترها هدفی جز حاشیه ساختن ندارند.

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. او لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

حجاب بهاره رهنما در ترکیه

بهاره رهنما پرستو صالحی, حجاب بهاره رهنما در ترکیه
بهاره رهنما پرستو صالحی, حجاب بهاره رهنما در ترکیه

در عکسی که مشاهده می‌کنید، بهاره رهنما با حجابی کامل دیده می‌شود. او این روزها در استانبول ترکیه نمایش بازی می‌کند. بهاره رهنما که بعد از ابتلا به ویروس کرونا، سلامتی نسبی خود را باز یافته است، تجربه‌های خود را در مبارزه با این ویروس با مردم به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید:

همانطور که گفته شد، این بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر ایران، بازیگر زن جنجالی این روزها برای اجرای نمایش عاشقانه خودش به ترکیه سفر کرده و مردم از اجرای او استقبال زیادی کرده اند و سانس ها خیلی زود در حال تکمیل ظرفیت هستند.

ناگفته نماند که خانم رهنما در لایوی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد با استایل جدید و کلاه که بسیار مورد توجه قرار گرفت، به تصویر کشیده شد؛ و علاوه بر آن فیلمی از او و دوستانش در بستنی فروشی معروف ترکیه در فضای مجازی منتشر شده است.

بهاره رهنما در ترکیه, ترکیه بهاره رهنما
ترکیه حجاب بهاره رهنما

بهاره رهنما به لطف اینستاگرام و فضای مجازی در چند سال اخیر بسیار معروف تر و ثروتمندتر شده و روزانه پست و استوری‌های زیادی از خود منتشر می‌کند؛ نزدیک به ۵ میلیون دنبال‌کننده دارد!

بیشتر بخوانید:

بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جشن عروسی آن‌ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

بهاره رهنما پرستو صالحی, حجاب بهاره رهنما در ترکیه
بهاره رهنما پرستو صالحی, حجاب بهاره رهنما در ترکیه

ظاهرا ما مردم ایران در ترکیه خیلی خوب دست و دلباز می‌شویم و هر کنسرت و نمایشی آنجا برگزار شود فوری آنجا حاضر می‌شویم و خب جدیدا با این استقبال مردم به برگزاری کنسرت و تئاتر در ترکیه می‌توان به این نتیجه رسید که روش جدید کسب درامدی به وجود آمده است. ترکیه به دلیل رعایت نکردن پروتکل ها و سختگیر نبودن مراکز دولتی مورد استقبال خیلی از گردشگران واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

بهاره رهنما در ترکیه, ترکیه بهاره رهنما, بهاره رهنما پرستو صالحی, حجاب بهاره رهنما در ترکیه
بهاره رهنما در ترکیه, ترکیه بهاره رهنما

خانم بازیگر حالا پس از تجربه‌های مختلف به دنبال نمایش نامه خوانی آن هم در استانبول است اما اینکه چرا این حرکت در ایران انجام نشد و به ترکیه رفته مشخص نیست. لازم به ذکر است که وی این روزها به شدت درگیر توسعه کسب و کار و و کلینیک‌های زیبایی خودش است و آنطور که نشان داده درحال‌حاضر روی دکور و طراحی کلینیک جدیدش کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهاره رهنما پرستو صالحی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *