بیوگرافی ساناز سعیدی ؛ هر آنچه که باید بدانید !

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین 1368 در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. در ادامه با نوشتار بیوگرافی ساناز سعیدی همراه با فیگار بمانید.

ساناز سعیدی که با بازی در سریال نفس به شهرت رسید یکی از بازیگران با استعداد و خوش آتیه کشورمان می‌باشد. او زاده شهر تهران و دارای مدرک لیسانس معماری است. ساناز سعیدی جزو معدود بازیگرانی است که در اولین تجربه خود، در نقش اول بازی کرده است. در ادامه با نوشتار بیوگرافی ساناز سعیدی همراه ما باشید.

بیوگرافی ساناز سعیدی

هر آنچه که باید بدانید !

بیوگرافی ساناز سعیدی, ساناز سعیدی کیست, ساناز سعیدی بازیگر
بیوگرافی ساناز سعیدی

این بازیگر از تئاتر به تلویزیون آمد و با یک سریال سیاسی در ماه رمضان 96 به شهرت رسید. وی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ  گذراند. بعد از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ در سال 1393 بصورت حرفه ای در نمایشی بنام گمشده و در نقش عمه ای 40 ساله بروی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید:

ساناز سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون بنظر می‌آید که هنوز ازدواج نکرده و هیچ خبری در این رابطه از وی منتشر نشده است. او در جدیدترین فعالیت های خود در سریال های: بچه مهندس و زیرخاکی به ایفای نقش پرداخته است.

اولین بار با سریال پریا در چند سکانس خیلی کوتاه بازی کرد. در قسمت اول سریال پریا نقش نازی را مقابل عمار تفتی ایفا کرد که نامه مبنی بر مبتلا بودن او به ایدز را به خانه اش می‌اندازد.

ساناز سعیدی بازیگر

بیوگرافی ساناز سعیدی, ساناز سعیدی کیست, ساناز سعیدی بازیگر
بیوگرافی ساناز سعیدی

همان طور که در ابتدا بیان کردیم، خانم سعیدی جزو معدود بازیگرانی است که در نخستین تجربه جدی خود، در نقش اول یک فیلم ظاهر شده است، او همچنین جزو معدود بازیگرانی است که همانند: امیرعلی دانایی، لیلا زارع و سارا بهرامی، با بازی در یک سریال انقلابی به شهرت بالایی دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

او قبل از اینکه بروی صحنه برود زیر نظر «فرهاد تجویدی» آموزش دید و در اولین کار درخشید و در فهرست برگزیدگان جشن بازیگر با عنوان جوان خوش آتیه قرار گرفت. وی در رابطه با سریال نفس توضیح می‌دهد:

وقتی برای تست رفتم، فهمیدم تا آن موقع افراد زیادی برای نقش ناهید آمده بودند. به شکر خدا من به المان های ذهنی آقای سامان درباره این نقش نزدیکتر بودم و اینگونه شد که ایشان هم لطف کردند و این فرصت را در اختیارم گذاشتند.

خانم سعیدی درباره فعالیت های خود در حرفه بازیگری می‌گوید:

تازه اول راه و در حال رشد هستم و در حال تجربه و یادگیری ام .آنقدر باید آزمون و خطا کنم تا بیش‌تر یاد بگیرم و تلاش می‌کنم که درست در مسیرم قرار بگیرم و این برایم خیلی اهمیت دارد.

وی عاشق بچه ها است چون صداقت آن‌ها را مختص به خودشان و ستودنی می‌داند. به اعتقاد او بچه ها سرمایه و واقعا آینده ساز هستند. در سریال بچه مهندس فقط و فقط در کنار بچه ها لذت برده و از آنها آرامش گرفته است. رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و برایش تجربه بسیار جذابی بود.

بیشتر بخوانید:

خانم ساناز سعیدی در اینستاگرام خود نزدیک به 30 هزار دنبال کننده دارد که این آمار هر روز در حال افزایش می باشد. او تاکنون بیش از 80 پست در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. اگر می‌خواهید جزو دنبال کنندگان ساناز سعیدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید به صفحه sanazsaeedi_official@ مراجعه کنید.

ساناز سعیدی کیست

بیوگرافی ساناز سعیدی, ساناز سعیدی کیست, ساناز سعیدی بازیگر
بیوگرافی ساناز سعیدی, ساناز سعیدی کیست, ساناز سعیدی بازیگر
  • نام اصلی : ساناز سعیدی
  • متولد : 24 فروردین 1368 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : لیسانس مهندسی معماری
  • سالهای فعالیت : 1395 تاکنون
  • قد : 175 سانتیمتر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساناز سعیدی کیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *