دیزنی و صحنه های اروتیک اترنالز ؛ حمایت دیزنی از فیلم Eternals

کلوئه ژائو، کارگردان فیلم Eternals، می گوید که دیزنی همیشه از صحنه جنسی فیلم حمایت می کرد، با نوشتار دیزنی و صحنه های اروتیک اترنالز همراه فیگار بمانید.

کارگردان فیلم اترنالز Chloé Zhao می‌گوید که دیزنی همیشه کاملاً از صحنه سکس در Eternals حمایت می‌کرد. داستان فیلم پس از وقایع Avengers: Endgame، داستان یک نژاد جاودانه از موجودات بیگانه به نام Eternals را دنبال می‌کند که باید پس از 7000 سال روی زمین دوباره متحد شوند تا از نسل بشر در برابر همتایان شیطانی خود، معروف به Deviants، محافظت کنند.

قبل از اینکه ژائو اولین فیلم خود را در دنیای سینمایی مارول با Eternals استارت بزند، پس از کارگردان فیلم The Hurt Locker در سال 2010، کاترین بیگلو، دومین زنی در تاریخ شد که توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی برای درام Nomadland را از آن خود کند.

دیزنی و صحنه های اروتیک اترنالز

حمایت دیزنی از فیلم Eternals

برای طرفداران دنیای سینمایی مارول، نادر بودن صمیمیت فیزیکی در مجموعه فیلم تقریباً به یک شوخی بدل شده است. در حالی که رابطه جنسی چند بار در بهترین فیلم های مارول 2021 یا حتی در بهترین فیلم های مارول 2022 پیشنهاد شده است، از رویارویی تونی استارک با یک روزنامه‌نگار در فیلم مرد آهنی، بسیاری از بینندگان به بی‌میلی این فرنچایز متعلق به دیزنی حتی برای نشان دادن قهرمانانشان در حال بوسیدن پی برده‌اند.

این موضوع بیشتر از آن چیزی است که ممکن است برای یک سری فیلم‌های خانواده‌پسند انتظار برود. با این حال، Eternals با گنجاندن اولین صحنه سکس MCU، بین ایکاریس ریچارد مدن و سرسی از جما چان، که در عاشقانه چند صد ساله‌اش نقشی کلیدی در داستان فیلم بازی می‌کند، شکست می‌خورد.

در مصاحبه ای با THR، ژائو می‌گوید که او تنها کسی بود که در گنجاندن آن مردد بوده است. درواقع این دیزنی است که این کارگردان را به‌طور باورنکردنی از این جور صحنه‌ها و نحوه اجرای آن‌ها در فیلم حمایت می‌کند. ژائو در این زمینه به این شکل توضیح می‌دهد که:

گفتن یک داستان عاشقانه خوب، داستان عاشقانه ای که هزاران سال را در بر می‌گیرد، به تصویر نکشیدن هیچ نوع صحنه صمیمی برای نشان دادن این فضای چند صد ساله‌ی عاشقانه، غیرطبیعی بود. زمانی که از آن فیلم گرفتیم و با هم آن را ادیت کردیم، به برخی از مردم نشان دادیم تا واکنش آنها را ببینیم. و همه، از جمله دیزنی نیز، گفتند: «این سکانس یکی از زیبایی های عاشقانه است»، [با توجه به] نحوه بازی بازیگران و نحوه تناسب آن با حال و هوا و جایی که در فیلم است، همه چیز را شکل دادیم. بنابراین همه می‌گفتند، «بیا این کار را انجام دهیم!» اگر چیزی بود، من بودم که می‌گفتم «اشکالی ندارد؟» آیا می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟» اما همه از آن حمایت کردند.

بیشتر بخوانید:

دیزنی و صحنه های اروتیک اترنالز مارول

ETERNALS, from left: Richard Madden, director Chloe Zhao, on set, 2021. ph: Sophie Mutevelian / © Walt Disney Studios Motion Pictures / © Marvel Studios / Courtesy Everett Collection

بیست و ششمین فیلم در MCU، Eternals دارای گروهی از بازیگران است که شامل نام‌های محبوب مانند سلما هایک و آنجلینا جولی، و همچنین بازیگران سریال Game of Thrones، مدن و کیت هرینگتون می‌شود. این فیلم پس از تحمل تاخیرهای اکران مرتبط با بیماری همه گیر و نمایش رسمی خود در ماه اکتبر، سرانجام اکران شد. بیشتر نسخه‌های دیزنی قبل از اینکه برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس باشند، یک نمایش انحصاری ۴۵ روزه دارند، بنابراین طرفدارانی که می‌خواهند در خانه این فیلم را تماشا کنند باید حداقل تا اواسط دسامبر منتظر بمانند.

تنوع بازیگران Eternals که شامل اولین ابرقهرمانان همجنسگرا و ناشنوای مارول می‌شود، با نظرات مثبت زیادی روبرو شده است. بسیاری امیدوارند که این فیلم استانداردی را برای نمایش در قسمت‌های آینده مارول تعیین کند، و اگرچه می‌تواند گامی به سوی عادی‌سازی PDA در MCU باشد، اما احتمال آن بسیار کمتر است.

دیزنی همچنان یک استودیوی ریسک‌گریز است و از آنجایی که Eternals شخصیت‌های شناخته شده‌ای هستند، این اجازه را به ژائو جهت آزمایش‌های بیشتر داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دیزنی و صحنه های اروتیک اترنالز مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *