مادر مهران مدیری درگذشت ؛ مادر همه زندگی بود !

مهران مدیری هنرمند شناخته شده تلویزیون به سوگ عزیز از دست رفته خود نشست. با نوشتار مادر مهران مدیری درگذشت همراه فیگار بمانید.

متاسفانه ساعاتی پیش در روز دوشنبه 8 آذر 1400 مادر ایشان درگذشت. او بارها در برنامه دورهمی با دل نوشته‌های زیبا در وصف مادر صحبت کرده بود. در ادامه با نوشتار مادر مهران مدیری درگذشت همراه فیگار بمانید.

مادر مهران مدیری درگذشت

مادر همه زندگی بود !

مهران مدیری مرگ مادر
مادر مهران مدیری درگذشت, مادر مهران مدیری مرد, مرگ مادر مهران مدیری, مهران مدیری مرگ مادر

مهران مدیری فرزند کوچک خانواده است و دو برادر بزرگتر از خود دارد، پدر مرحومش کارمند سابق «وزارت نیرو» و مادرش هم خانه دار بود. خود مهران مدیری می‌گوید اولین تئاتر زندگی‌اش را در دبستان با اجازه مادرش بازی کرد و با همان نقش مسیر زندگی‌اش تغییر یافت.

بیشتر بخوانید:

بعدها از 16 سالگی وارد تئاتر حرفه‌ای شد و در نهایت با مجموعه «نوروز 72» به شهرت رسید. درست چند روز قبل از فوت مادرش، رامین پرچمی بازیگر در بند زندان افشا کرد که مهران مدیری، باعث شد او از زندان آزاد شود.

بیشتر بخوانید:

بعد از انتشار خبر فوت مادر مهران مدیری، بسیاری از هنرمندان و بخصوص هواداران این شخصیت هنری کشور با عکس هایی تسلیت با ایشان ابراز همدردی کردند. مهران مدیری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از فوت مادرش داد و نوشت: مادر همه زندگی بود…

بیشتر بخوانید:

ابن بازیگر و کارگردان چند وقت پیش دلنوشته ای به نام مادرش در یکی از قسمت های برنامه دورهمی منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت . ۸ آذر ۱۴۰۰ مادر آقای مدیری به رحمت خدا رفت.

عکسی که مهران مدیری بعد از درگذشت مادرش منتشر کرد و نوشت:

مادر همه زندگی بود…

مرگ مادر مهران مدیری

مرگ مادر مهران مدیری
مادر مهران مدیری درگذشت, مادر مهران مدیری مرد, مرگ مادر مهران مدیری, مهران مدیری مرگ مادر

مادرش درس قرآن می‌داد و یکی از خانم جلسه ای های محله بروجرودی هاست که که سالها درس قرآن می‌دهد. پدرش سال ها پیش فوت کرده و حالا کارگردان شب های برره و پاروچین به سوگ مادرش نشست.

بیشتر بخوانید:

مهران مدیری تاکنون عکسی از پدر و مادرش و همسرش را منتشر نکرده و چند سالی است فقط عکس دختر و پسرش را رسانه ای کرده است. مدیری فرزند آخر یک خانواده ۶ نفری است. دو برادر بزرگ‌تر او خارج از کشور زندگی می‌کنند . یکی از برادرهایش در گوشه‌ای از تهران و با تدریس امورات می‌گذراند. پدرش چند سالی می‌شود که از دنیا رفته.

بیشتر بخوانید:

مهران پدر خیلی خوبی داشت که بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت. مرد متین و موقری بود. خانواده مدیری همه‌‌شان مذهبی هستند؛ «هم از طرف مادر و هم از طرف پدر خیلی مذهبی هستند و کلا مومند. همه فامیل‌هایشان را که در مراسم ختم پدر مهران دیده بودم مذهبی بودند. خود خانم مدیری چادر از سرش نمی‌افتد»

بیشتر بخوانید:

«خانم مهران خیلی زن خوبی است. مثل خود مهران است. همسایه‌ها می‌گویند همسر مهران نمونه بارز یک عروس خوب برای مادر شوهر است؛ «خیلی متین و خانم است. فکر می‌کنم همسر مهران، دختر یکی از دوستان مادر مهران است که خانواده فوق‌العاده خوبی هم دارد.

محل زندگی

مادر مهران مدیری درگذشت
مادر مهران مدیری درگذشت, مادر مهران مدیری مرد, مرگ مادر مهران مدیری, مهران مدیری مرگ مادر

مادر مهران در کنار او زندگی می‌کند به فاصله یک واحد مسکونی در یک مجتمع! «خود مهران در برجی در قیطریه ساکن است و مادرش هم یک واحد کنار اوست.» یعنی این قدر به مادرش اهمیت می‌دهد که او را در کنار خودش نگه داشته.

بیشتر بخوانید:

مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ از والدین اراکی درمیدان بروجردی در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. دیپلم است و دانشگاه را نیمه کاره رها کرده است.

بیشتر بخوانید:

در آذر ۱۴۰۰ رامین پرچمی درباره آزادی از زندان گفت: «از دوستانم خواهش کردم سه تومن، پنج تومن، ده تومن هرچه قدر می‌توانند جمع کنند که من زودتر بیرون بیایم. فردایش دیدم اسمم را خواندند و گفتند آزاد. گفتم دوستان به این زودی این کار را کردند؟! دست‌شان درد نکند! چه زرنگند! که گفتند این کار را یک نفر انجام داده است؛ آقای مدیری.

بیشتر بخوانید:

تا آن روز مهران مدیری را از نزدیک ندیده بودم، دستش درد نکند، خیلی لطف کرد، حتی من فکر کردم آقای مدیری کلا در کار خیریه است و پول قرض می‌دهد و دیده که اوضاع من هم خوب نیست و خواسته کمک کند. بعدا که دیدمش، فهمیدم نه در این فازها هم نیست.»

پرچمی در ادامه گفت: «ما ارتباط گرفتیم و من رفتم خانه‌شان و یک دست اسنوکر (شکلی از بیلیارد) هم بازی کردیم و باختم و بعدا فهمیدم قهرمان اسنوکر است. گفت سعی می‌کنم ببرمت «دورهمی»، تا سه، چهار ماه هم در ارتباط بودیم و چه شد و چه نشد و آخرش آب پاکی را روی دستم ریخت و گفت نمی‌شود و نمی‌گذارند.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مادر مهران مدیری درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *