فراگمان سریال مهمان قسمت 4 ؛ تریلر Misafir با زیرنویس فارسی

برای تماشای پیش نمایش قسمت جدید سریال Misafir، همراه ما باشید. فراگمان سریال مهمان قسمت 4 با زیرنویس فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است.

سریال مهمان، محصول جدید شبکه Fox ترکیه است. این سریال داستانی عاشقانه، پلیسی و خانوادگی دارد. بوعرا گوسوی که در سریال‌های همچون کوزی گونی، دخترم و سلجوقیان بزرگ درخشیده بود، اکنون در این سریال با کاراکتر پلیس اردم حضور خواهد داشت. اما داستان اصلی حول ماجرا و زندگی کاراکتر “گجه”، با بازی “هازال کایا” می‌گذرد. گجه دختری که از نظر خانوادگی شرایط خوبی ندارد و دست به خودکشی زده است.

فایل دانلود سریال‌های دوبله شده همچون روزگارانی در چوکوروا، اتاق قرمز، آپارتمان بی‌گناهان و سیب ممنوعه نیز در کانال تلگرام فیگار قرار گرفته‌اند. برای دانلود قسمت 4 سریال مهمان و تماشای پیش نمایش آن، تا انتهای نوشتار فراگمان سریال مهمان قسمت 4 همراه ما بمانید.

فراگمان سریال مهمان قسمت 4

تریلر Misafir با زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 4 سریال مهمان, تیزر قسمت 4 مهمان, مهمان قسمت 4 زیرنویس فارسی, فراگمان سریال مهمان قسمت 4
دانلود فراگمان قسمت 4 سریال مهمان, تیزر قسمت 4 مهمان, مهمان قسمت 4 زیرنویس فارسی, فراگمان سریال مهمان قسمت 4

اگر به فیلم‌ها و سریال‌های ترکی علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله‌های بهترین فیلم‌های ترسناک ترکی، بهترین فیلم های ترکی عاشقانه، بهترین سریال های ترکی عاشقانه، محبوب ترین و بهترین سریال های تاریخی ترکی و بهترین و جدیدترین سریال های ترکی عاشقانه 2022 را در سایت فیگار مطالعه نمایید.

داستان سریال مهمان ماجرای کاراکتر گجه است. گجه بدون شناختن پدرش و همراه مادرش بزرگ شده است. در خانه‌ای که نه عشقی وجود داشته و نه فرزندی خواسته شده است. مادر او مادر خوبی محسوب نمی‌شود و از راه‌های غیر اخلاقی و غیر قانونی پول به دست می‌آورد.


بیشتر بخوانید:


او پس از تمامی این سختی‌ها بزرگ می‌شود. اما دست تقدیر او را رها نمی‌کند. به درخواست مادرش یکبار در یکی از دزدی‌ها شرکت می‌کند. اما یکبار که درگیر شوی، دیگر نمی‌گذارند آب خوش از گلویت پایین رود. در ادامه نوشتار فراگمان سریال مهمان قسمت 4 همراه ما بمانید.

فراگمان سریال مهمان
سریال ترکی مهمان قسمت 4, فراگمان قسمت 4 مهمان, دانلود قسمت 4 سریال مهمان

گجه برای فرار از دست دوست پسر بی همه چیز مادرش، با چاقو او را زخمی می‌کند. می‌خواهد به پلیس اعتراف کند اما به جای آن تصمیم به خودکشی می‌گیرد. او خود را از بالای پلی به دریا می‌اندازد. خانواده پلیس اردم شاهد این ماجرا شده و جان او را نجات می‌دهند.


بیشتر بخوانید:


گجه برای فرار از تمام مشکلات، هویت خود را پنهان می‌کند و می‌گوید که حافظه‌اش را از دست داده است. پلیس اردم که پدر سه فرزند شیرین است، تصمیم می‌گیرد از گجه در خانه‌اش پذیرایی کند.

فراگمان سریال مهمان
دانلود فراگمان قسمت 4 سریال مهمان, تیزر قسمت 4 مهمان, مهمان قسمت 4 زیرنویس فارسی

گجه به عنوان مهمان وارد خانه آن‌ها می‌شود و زندگی‌اش در این تاریخ زیر و رو می‌شود. او معنای دوست داشتن و مورد محبت قرار گرفتن را در این خانواده که مادر خود را از دست داده‌اند، درک می‌کند.


بیشتر بخوانید:


پلیس گیرای نیز در پی شناختن هویت واقعی گجه، اعلامیه‌هایی در بیمارستان نصب می‌کند. نهایتا ردی از خانواده او پیدا کرده و مادر گجه را پیش او می‌برد. اما آیا گجه حاضر است به زندگی بدون عشق سابق خود بازگردد؟ پلیس اردم در صورت آشکار شدن حقایق چه واکنشی نشان خواهد داد؟

فراگمان سریال مهمان
سریال ترکی مهمان قسمت 4, فراگمان قسمت 4 مهمان, دانلود قسمت 4 سریال مهمان

برای تماشای  فراگمان قسمت 4 مهمان تا انتهای نوشتار همراه ما بمانید. سریال ترکی مهمان قسمت 4 در ادامه ماجرای زندگی گجه و فرار او از زندگی واقعی‌اش نمایش داده خواهد شد.

لینک دانلود تیزر قسمت 4 مهمان در انتهای مطلب پیوست شده است. فایل پیش نویس مهمان قسمت 4 زیرنویس فارسی چسبیده دارد. می‌توانید فراگمان سریال‌هایی همچون قضاوت، دختر مردم، دختر پشت پنجره، سه قرون و دیگر سریال‌ها از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید. در ادامه نوشتار فراگمان سریال مهمان قسمت 4 همراه ما بمانید.


بیشتر بخوانید:


عوامل سریال

فراگمان سریال مهمان
فراگمان اول قسمت 4 سریال مهمان, فراگمان دوم قسمت 4 سریال مهمان
  • نام ترکی: Misafir
  • بازیگران: بوعرا گولسوی، هازال کایا، اوزان دولون‌آی، سلن اوزترک، بولنت ساکاراک
  • کارگردان: آردا ساری‌گون
  • نویسنده: اوزگه آراس
  • زبان: ترکی, فراگمان سریال مهمان قسمت 4
  • ژانر: درام، عاشقانه، پلیسی
  • محصول: ترکیه
  • تولید سال: 2021
  • روز پخش: پنجشنبه‌ها
  • ساعت پخش: 21:30
  • شبکه: Fox tv

بیشتر بخوانید:

فراگمان سریال مهمان
دانلود فراگمان قسمت 4 سریال مهمان, تیزر قسمت 4 مهمان, مهمان قسمت 4 زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 4 سریال مهمان

فراگمان اول قسمت 4 سریال مهمان

فراگمان دوم قسمت 4 سریال مهمان

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان سریال مهمان قسمت 4 با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت 4 سریال مهمان و فراگمان دوم قسمت 4 سریال مهمان را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *